Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Karar Veremİyorum

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında TAZ tarafından paylaşıldı.

  1. TAZ

    TAZ Yeni Üye

    Kayıt:
    26 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    22
    Beğeniler:
    4
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Arkadaşlar hepinize merhabalar. Bisiklet forumu uzunca bir süredir pasif olarak takip edip tavsiyelerinizi okuyorum, fakat artık ben de aranıza katılmaya karar verdim. MTB olayına yeni girecem ( daha doğrusu kendi mtb'mi ilk defa alacam ) ve kaliteli uzun ömürlü bişiy istiyorum. Bu iş için max 850YTL ayırmış durumdayım.TREK 4300Disk, KRON XC2000 ve KRON XC3000 sanırım şu anda piyasanın en iyi bisikletleri (bu bütçede) ve de treklerde son zamanlarda yapılan kampanyalar sayesinde üçü de hemen hemen artık aynı seviyede.Karar vermekte zorluk çekiyorum.
    Tecrübelerinizi ve tavsiyelerinizi paylaşıp yardımcı olursanız minnettar olurum.:rolleyes:

    Görüşmek üzere

    TAZ
     
  2. Uğur Taşdemir

    Uğur Taşdemir Bisikletkolik

    Kayıt:
    8 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    1.030
    Beğeniler:
    658
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    4300 disk'i (tabiri caizse) geçelim. V-fren "mekanik disk"ten her zaman daha iyidir(en azından daha hafiftir). Onun yerine bir üst modelin(4500) v-frenlisini düşünebilirsin. Ama 'Kron'ları kesinlikle dikkate almak lazım. XC3000 modelini değerlendir bence.
     
  3. goLdenskuLL

    goLdenskuLL Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2006
    Mesajlar:
    168
    Beğeniler:
    58
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    katılıyorum, xc3000 diger alternatifler arasında komponent (deore) olarak daha doyurucu olacaktır.
     
  4. TAZ

    TAZ Yeni Üye

    Kayıt:
    26 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    22
    Beğeniler:
    4
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Zaten ben de XC3000'i çok beğeniyorum ama XC2000 de hem görüntü olarak daha agresif ve sportif görünüyor (benim naçizane fikrim) hem de disk fren falan ne biliim :eek: ama sanırım siz disk frenlere pek sıcak bakmıyorsunuz ben daha iyi sonuçlar alırım diye düşünüyodum :p neyse ayrıntılı önerilerinizi bekliyorum.

    en yakın zamanda tanışıp beraber gezmek dileğiyle... :cool:

    TAZ
     
  5. Murat CER

    Murat CER Onursal Üye

    Kayıt:
    11 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.072
    Beğeniler:
    1.264
    Seviye:
    disk frene sıcak bakmamak şöyle açıklanırsa daha verimli olur (zaten mantis açıklanmış :) )

    mekanik disk, iyi ayarlanmış V frene göre çok verimli çalışan bir sistem olmadığından, mekanik diskin ağırlığını taşımaya gerek yok.

    hidrolik disk ise gayet iyi çalışır ancak, taşınacak ağırlığa ve maddi külfete katlanmaya değer mi? buradaki karar tamamen kullanıcı tercihidir.
     
  6. TAZ

    TAZ Yeni Üye

    Kayıt:
    26 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    22
    Beğeniler:
    4
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Arkadaşlar selam. Bir de SCOTT Voltage YZ3 varmış. O da hoş ve kaliteli sağlam bi bisiklet gibi görünüyo. Üstelik yeşil bisiklet fiyatı 850YTL civarında. Yukardaki mesaja ilaveten bu bisiklet için de düşüncelerinizi almak istiyorum.

    Çok şey istemiyorum di mi? :eek: sizler gibi benden daha uzun sürelerdir bu işle uğraşan tecrübeli arkadaşların tavsiyeleri doğrultusunda doğru bi karar vermek istiyorum.... :cool:

    Kendinize çok iyi bakın
     
  7. Murat CER

    Murat CER Onursal Üye

    Kayıt:
    11 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.072
    Beğeniler:
    1.264
    Seviye:
    scott markası kalitesini ispatlamış bir markadır ;)

    önbilgi açısından reflex serisi XC (cross country) tarzı, voltage serisi FR (freeride) tarzı idi yanılmıyorsam. başlangıç noktası teşkil etmesi açısından yazdım.

    fiyat güzelmiş :) mesela onda da mekanik disk kullanılmış :)
     
  8. powered

    powered Üye

    Kayıt:
    27 Haziran 2006
    Mesajlar:
    76
    Beğeniler:
    17
    Şehir:
    Eskişehir Merkez
    Seviye:
    TAZ, seçeneklerin arasında bence XC3000 ve 4300D ön planda olmalı.Ama bence bir mekanik disk yüzünden seçimini yapma.yani tabiki mekanik disk vfrenden daha etkili ama sonuçta o da mekanik disk.onun yerine deoreli xc3000 i seçmen bence daha mantıklı bi seçim olacaktır.ama seçeneklerin arasında neden corratec xvert motion yok anlamadım.motionda şu anda peşin alımda 850 ytl civarında.bence 27 vites deoresiyle düşünmen gereken bir seçenek.ama sonuçta kararı sen vereceksin
     
  9. TAZ

    TAZ Yeni Üye

    Kayıt:
    26 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    22
    Beğeniler:
    4
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Önerileriniz için çok teşekkür ederim. :) Daha başka tavsiyeleriniz, tecrübeleriniz varsa çok memnun olurum. ben de kararımı verip bir mtb sahibi olunca aranıza katılmayı ve sizlerle tanışıp gezmeyi çok isterim :cool: (sakıncası yoksa tabi:eek: )
     
  10. TAZ

    TAZ Yeni Üye

    Kayıt:
    26 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    22
    Beğeniler:
    4
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Corratec kesinlikle çok kaliteli, yanlış bilmiyorsam hem de alman malı ve donanımı da harika. Fakat benim için bisikletin kalitesi, donanımı, uzun ömürlü olması ve sağlamlığının yanında biraz da dış görünüşü önemlidir. Uzun süredir bu işin içinde olan birisi olarak sen de bilirsin ki corratec, diğerlerine nazaran biraz daha değişik bir geometriye sahip ve gözüme diğerleri kadar sportif ve agresif görünmüyor :eek: corrateci yazmamamın tek sebebi bu
     
  11. ulas

    ulas Admin

    Kayıt:
    5 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    3.906
    Beğeniler:
    9.807
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Geotech
    Seviye:
  12. powered

    powered Üye

    Kayıt:
    27 Haziran 2006
    Mesajlar:
    76
    Beğeniler:
    17
    Şehir:
    Eskişehir Merkez
    Seviye:
    Corrratec kadrosu biraz diğer bisikletlere göre farklı.Ama eğer bisikleti internetten falan değilde kendin gördüysen bence düşüncen değişebilir.yani corratec bu bisikleti daha nasıl siyah yapabiliriz diye anlaşılan iyi uğraşmışlar ve çok iyi olmuş yani nerdeyse her parçası siyah ve ona uyumlu renkte parçalar.bence kesinlikle corrateci düşünmelisin.seçeneklerinde olan diğer bütün bisikletleri gördüm ve düşüncem hiçbiri motion gibi agresif durmuyor.karar senin ama bir düşün derim
     
  13. ferdibo

    ferdibo Yeni Üye

    Kayıt:
    19 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    28
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    İstanbul-Kurtuluş
    Seviye:
    TAZ iki yillik bianchi :( tecrubemen sonra uzun sure arastirdim, sonunda TREK 4500 aldim :) simdilik cok memnunum. Disk olayini cok iyi aciklamislar, cok şık duruyor ama gerekriz bi maliyet ve agirlik. TREK 4500 eurodaki dususler 950 YTL ye kadar geriledi. bide su var, MTB sadece bi hevesse, o kadar para yatirmak yerine gidip bi 200-300 arasi bianchi vs al, bi bak bakalim gercekten bu ise gonul verebilecekmisin... :)
     
  14. Sinto

    Sinto Onursal Üye

    Kayıt:
    28 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    2.724
    Beğeniler:
    2.245
    Şehir:
    Taşındı...
    Seviye:
    bende xc2000 var ve cok mutluyum kadroyu 16" aldım hem hareket bisikleti gibi oldu cok hos gozukuyor disk frenler konusunda su ana kadar hic bir sorunum olmadı kron u secmemin nedeni ise full schimano olması alivio modeliyle de cok mutluyum eger yarıslara katılmayacaksan cok uygun bi bisiklet su aralar kronlar indirimde.

    bi gun pedallamak dileğiyle

    kron kardeşliği :D :D
     
  15. Ercan Bayram

    Ercan Bayram Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Ocak 2006
    Mesajlar:
    2.092
    Beğeniler:
    1.655
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    merhaba

    ben
    sedona 771 modeli
    amoeba scud modeline de göz atmanı isterim...

    www.yesilbisiklet.com
    www.erdoganlarbisiklet.com

    adresinde güzel resimleri mevcut...

    ben kron xc4000 kullanıyorum
    ama almamış olsam bu 2 modele de kesinlikle bakardım...