Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

karadeniz karadeniz

Konu, 'Gezi, Tur ve Organizasyon Duyuruları' kısmında rahmankarataş tarafından paylaşıldı.

  1. rahmankarataş

    rahmankarataş Bisikletkolik

    Kayıt:
    12 Eylül 2006
    Mesajlar:
    1.049
    Beğeniler:
    748
    Şehir:
    greek and tr
    Seviye:
    herkese selam
    cahit turhan hocamın
    bana söyledigi bir söz var
    [bazen alacaksın bisikleti
    nereye gittigini bilmeden
    hep yolda olacaksın]
    bende bu sözün üzerine
    1 mart da sarpdan başlayıp karadeniz
    sahil yolundan
    edirneye kadar her şeye ragmen
    yolda olmanın keyfine varcam

    [​IMG]
    [​IMG]
    bulutlar gibi
     
    sare bunu beğendi.
  2. H.Can DEMİREL

    H.Can DEMİREL Bisikletkolik

    Kayıt:
    25 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.233
    Beğeniler:
    993
    Şehir:
    Muğla
    Seviye:
    Rahman merhaba.

    Sana hatasız ve kazasız sürüşler dilerim.Umarım herşey istediğin gibi gelişir...
     
  3. Nedret Günaydın

    Nedret Günaydın Onursal Üye

    Kayıt:
    29 Ocak 2007
    Mesajlar:
    4.654
    Beğeniler:
    3.754
    Şehir:
    Avrupa Yakası
    Seviye:
    süper bir organizasyon,keşke benimde vaktim olsada size azıcıkta eşlik edebilsem.İstanbuldan geçerken birlikte pedallıyacağımızdan emin olabilirsin ama.Başarılar:)
     
    sare bunu beğendi.
  4. Necati Bilgen

    Necati Bilgen Kıdemli Üye

    Kayıt:
    28 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    337
    Beğeniler:
    843
    Şehir:
    Bakırköy, İstanbul
    Seviye:
    Rahmancığım biraz erken değilmi?. Karar verdiysen sana başarılar
    Karadeniz yolları çok güzel ve güzellikleriyle dolu yerler.
    Ben İstanbul,Sarp arasında, bir bölümünde yalnız,bir bölümünde Cahit ile, bir bölümünde Süleyman beyle pedal basmaktan büyük keyif almıştım..

    Sana yağışsız ve sağlıklı yolculuklar dilerim. Hızlı bisikleçi. Sevgilerimle..
     
    sare ve Hasan Hakan Koç bunu beğendi.
  5. Nedret Günaydın

    Nedret Günaydın Onursal Üye

    Kayıt:
    29 Ocak 2007
    Mesajlar:
    4.654
    Beğeniler:
    3.754
    Şehir:
    Avrupa Yakası
    Seviye:

    sağol abi o sevgi saygı ve hürmetler bizden:in:

    Necati ağbi bende bir resmin var onu sana en kısa zamanda göndereyim.:)
     
  6. rahmankarataş

    rahmankarataş Bisikletkolik

    Kayıt:
    12 Eylül 2006
    Mesajlar:
    1.049
    Beğeniler:
    748
    Şehir:
    greek and tr
    Seviye:
    slm
    iyi dileklerinden dolayı
    teşekkür ederim
    selamlar

    slm
    sagolun

    nedemek bende sizinle az olsada pedallamakdan
    büyük zevk alacagımdan emin olabilirsiniz
    selamlar

    slm necati amca
    karadeniz senden sorulur
    evet karar biraz erken
    ama yaza bir sürü planlarım var
    havaların iyi gitmesinide
    degerlendirmek isdiyorum
    iyi demennilerin icin teşekkürler
    en kısa zamanda pedallamak üzere
    selamlar...
     
  7. a-simetri

    a-simetri Kıdemli Üye

    Kayıt:
    7 Ekim 2006
    Mesajlar:
    256
    Beğeniler:
    166
    Şehir:
    Bodrum / İst.
    Seviye:
    merhabalar. su hep yolda olma durumu cok guzel birsey. ben de hep onu sevmisimdir. umarsizca... gezgin birini gordugum zaman bile ona yaklasip ondaki ruhu hissetmeye calisiyorum. hatta konusmaya calisip bilgi aktarimi olmasini sagliyorum. icten gelen bir duygu bu. yani gezmeye merakli olmaktan bahsediyorum.

    rahman acikcasi sendeki bu ictenligi/gercekciligi ben ilk yazismalarimizda yazis tarzindan anladim. ve bak simdi bu guzel gezi kararini cok net bir sekilde bizlere bildiriyorsun. cok sevindirici bir gezi haberi bu. benim de yapmayi istedigim rotalardan birisidir karadeniz. simdiye kadar gerceklestirdigim 3 gezinin ardindan siranin daha zorlu bolgelere ve gezilere geldigi kanaatindeyim. tr.de gitmeyi istedigim bolgeleri tamaladiktan sonra y.disini da bisikletle gorme taraftariyim. tabi her yerini olmasa da bir gun bunu yapacagim. son gunlerde haritayi oyle bir inceliyorum ki hindistana nasil gidilir diye. ortadogu uzerinden bir rota cizmem gerekiyor. ama tabi bunu ne zaman gerceklestiririm, ya da gerceklestirebilir miyim bilemiyorum ama hayalini kurmak bile guzel. dedigim gibi bunlar icten gelen duygular. necati abinin dedigi gibi karadeniz icin biraz erken bir tarih ama aslolan bu. yani teknik ekipmani iyi ayarlamak. eger oyleyse sorun yok. bu mevsimde karadeniz nasil oluyor tam bilemiyorum, arastirmadim. ama yagmurlu olacagi kesindir gibime geliyor. dedigin gibi havalar bu siralar iyi gidiyor. ama bu demek degildir ki ayni sekilde gidecek. dedigim gibi ekipmani saglam hazirladiysan sorun yok. nihayetinde dunya capinda ne saglam insanlar/bisiklet gezginleri var ki yaz-kis demeden senelerce yollardalar. senin yaptigin rotayi ben de bu yaz yapmak istiyorum. hatta can ile sohbetimiz esnasinda bu rotanin da yapilmasi gereken rotalar arasinda oldugundan bahsettik. deniz kenarindan yani ucurum tarafindan gitmemek adina batidan doguya bu yolu katetmenin daha iyi olacagi kanisina vardik. ve akdenizin bazi bolumlerinde oldugu gibi karadenizde de ucurum cokca mi var? ya da tehlikeye sokabilecek bir durum soz konusu olur mu? bunlarin analizini yapmissindir sanirim.

    geleyim bir kac soruya. bu gezinde kac kisi olmayi planliyorsun? ya da tek mi?(bu arada tek cikamanin pek taraftari degilim ama en azindan ben de bir kere tek basima bir gezi yapmayi planliyorum. denemek gerek)
    yolu kac gunde almayi planliyorsun?
    ve de istedigin, yardimci olabilecegimiz bir konu var mi? gerci ben karadenizde yasamiyorum ama sen yine de soyle. yardim edecek birileri cikabilir.
    ve konaklamayi nasil yapacaksiin? umarim cogunlukla cadirdir.

    gorusmek dilegiyle... gelismelerden haberdar et.
     
    sare bunu beğendi.
  8. Serkan Taşdelen

    Serkan Taşdelen Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Şubat 2006
    Mesajlar:
    2.692
    Beğeniler:
    5.216
    Şehir:
    Türkiye
    Seviye:
    Harika bir gezi olacağı kesin Rahman Abi,
    İnşallah Haziran ayı içerisinde bende o güzergahtan geçicem. Çok güzel ve görülmesi gereken bir rota. Her gezgin mutlak ve mutlak gitmeli. Hatta şöyle yapabiliriz.:):):) Karadenizi dolaşmayana gezgin bile demeyiz.:D:D:D
    İşin geyik kısmı bu tabi...

    Allah yolunu açık etsin sevgili abicim. Arkandayız herzaman. Bakarsın atlar gelirim abicim. Elimizden gelen ne varsa yapmak içinde buradayız..

    Sevgiler...
     
  9. Ozge Deniz

    Ozge Deniz Bisikletkolik

    Kayıt:
    11 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.002
    Beğeniler:
    342
    Şehir:
    Izmir
    Seviye:
    güle güle git gel.inşallah istedin gibi güzel bi gezi olur.bizde fotograflardan yararlanırız.kazasız belasız sürüşler dilerim...
     
    sare bunu beğendi.
  10. rahmankarataş

    rahmankarataş Bisikletkolik

    Kayıt:
    12 Eylül 2006
    Mesajlar:
    1.049
    Beğeniler:
    748
    Şehir:
    greek and tr
    Seviye:
    selam
    özgürlügün uc noktasındaki
    eşsiz insan
    evet hep yolda olmak bisikletci veye tam olarak gezgin icin söylenecek en doyumsuz sözlerden biri diyebilirim.dabiki sana kadılıyom neden olmasın dünyayı gezmek bende haritayı elime alıp senelik turlar hayali yapıyorum bazen tabi gercekleşdirilmesi güc degil aslında ama bulundugumuz durum kısıtlıyor yolda olmamızı ama her şeye ragmen yolda olmak harika karadeniz ben aslen trapzonluyum artık kanmı cekiyor bilemem yoksa bu havalarda gitmek belirtmiş oldugun gibi akıl işi degil her nedense icimdeki cocuk illede dumanın yagmurun oldugu karadenizi diyor
    yaza siz güzel insanlarla zaman bulabilirsem karadeniz turunuza kadılmak isderim zaten trakyaya geldiginizde sizinle tanışma fırsadını kacırmanın buruklugu nu yaşıyorum ..
    karadenize tek gitmeyi planlıyorum süleyman şatır abim ve cahit turhan hocamdan yoksun bir gezi olacak
    evet yagmur ama zaten yazında belirtmişsin ekipman oldugu sürece yolda olmanın keyfine varmak kadar doyumsuz bir duygu yokdur herhalde .
    kam olayını genelde seninle hem fikirim cadır bemim icin vazgecilmesi imkansız bir güzellik bunun yanı sıra ögretmenler evi spor desisleri gibi yerlerde kamplamayı planlıyorum ama zaten dedimya karadeniz birde tura cıkarken kemencemi yanıma alacagım e artık gerisini sen düşün insanlarla cabuk kaynaşan bir kişilige sahipim
    e dabiki yola tek cıkmanın zor durumlarıda var ama hayat yaşamaya deger bence
    tur lüleburgazdan istanbul üzeri aktarmalı otobüsle hopaya kadar gidecegim
    orada duruma göre dinlendikden sonra sarpa gidip dönüşde kazım koyuncunun mezarını ziyaret ettkden sonra yine yollarda olacagım
    dahmini olarak 20gün hedefliyorum
    yardım konusunda düşünmen yeder teşekkürler
    su anlık hemen hemen her şeyi tamamladım gerek yol gerek ekipman konusunda
    tek bir sorunum var oda son yapdıgım 240km turda soldızimde zorlanmadan oluşan ufak bir agrı engel olursa o olur diyorum
    en fazla bir hafta gec başlamış olurum
    görüşmek dilegimle
    her tur sonunda bir sonraki cıkacagım tur icin her zaman heycanlanırım ve yine yollara cıkacagım zamanı
    heycanla beklerim

    özgürlük düşü yetmez;
    özgürlüğün kendisi, hala yetmez;
    Hayatın kendisi,
    ve en sonunda ayrılırken oradan,
    hayattan her şeye bedel,
    küçük,
    mütevazi,
    o en anlamlı tebessüm sizin olsun…
    Elbette mümkün değil ama,
    her şey gönlünüzce olsun…


    Neden olmasın?...







    selamlar ..
    yollarda görüşmek üzere ..

    selam soguk şehrin sıcak kanlı bisikletcisine
    teşekkür ederim
    düşünmen yeder yolda arayıp ıslandınmı abi diye sorarsın :D
    selamlar
    görüşmek üzere

    demennin icin teşekkürler
    tabi ki resimsiz olurmu elimden geldigi kadar
    yolda gezi hakkında resim ve yazı yazmaya calışacam
    selamlar
     
  11. Hasan Hakan Koç

    Hasan Hakan Koç Bisikletkolik

    Kayıt:
    1 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.304
    Beğeniler:
    1.209
    Seviye:
    rahmancım iyi yolculuklar güzel anılar dilerim . cahiliğim için özürdilerim merakımdan soruyorum bu tip geziler için ne kadarlık bır suyu yanında taşımayı düşünüyorsun malum suzuz olmuyor suda ağırlık demek.
    yanir bunun bir sistematiği varmı.
    tekrar iyi maceralar güzel anılar dilerim
     
  12. İdris ACA

    İdris ACA Onursal Üye

    Kayıt:
    23 Ekim 2006
    Mesajlar:
    1.807
    Beğeniler:
    1.516
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
    rahman abi yine çıkıyorsun uzun turlara
    yolculuğun boyunca kazasız ve sorunsuz gidip,dönmeni dilerim
    yüreğine sağlık
     
  13. Admin

    Admin Yönetim Kurulu

    Kayıt:
    5 Eylül 2004
    Mesajlar:
    2.035
    Beğeniler:
    3.680
    Seviye:
    Rahman merhaba.

    Öncelikle seni tebrik ediyorum.

    Akabinde özelden sana cep numaramı vermek istiyorum.Sende dilersen Gezinin trabzon-samsun veya samsunda sonraki herhangi bir ayağına kadar sana katılmak isterim.

    sevgiler.
     
  14. Tolga Gürgün

    Tolga Gürgün Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Aralık 2005
    Mesajlar:
    1.724
    Beğeniler:
    2.371
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    selam rahman ,

    yolun açık olsun dizinin en kısa zamanda iyileşmesini ve karadeniz turununda bol keyifli geçmesini dilerim vaktin olursa bir cankurtarana çıkıver :in:

    saygılarımla,

    tolga gürgün
     
  15. akinm

    akinm Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Mart 2006
    Mesajlar:
    105
    Beğeniler:
    20
    Şehir:
    Bornova/İZMİR
    Seviye:
    kazasız belasız inşallah herşey yolunda gider. Aynı güzegahı ben de düşünüyorum ilk fırsatta:)
     
    sare bunu beğendi.
  16. Ender Alıcıoğlu

    Ender Alıcıoğlu Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2006
    Mesajlar:
    2.430
    Beğeniler:
    4.154
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    Rahman'cım merhaba

    Gene, süper bir geziye imza atmak üzeresin. Gezi duyurunu yapmış olman bile, sonunun geleceğini gösterir. Gene senden, O güzelim Karadenizin, geziliş öyküsünü dinleyeceğiz. Sağ ve esen olarak git ve gel. Gözümüz ve dualarımız seninle olacak.
    Sana başarılar dilerim. Görüşmek üzere.
    Sevgi ve selamlarımla.
     
    rahmankarataş bunu beğendi.
  17. rahmankarataş

    rahmankarataş Bisikletkolik

    Kayıt:
    12 Eylül 2006
    Mesajlar:
    1.049
    Beğeniler:
    748
    Şehir:
    greek and tr
    Seviye:
    slm
    benim suyla bek işim olmuyo desem yeri vardır
    genelde tabi uzun turlarda her güzerkahda ceşme olcak
    diye bir şey yok karadeniz bu yonden eşsiz
    su dükedim de ise 2006 da süleyman abi cahit hocamla gitmiş
    oldugum karadeniz turunda kendilerinin hayli su dükettigini
    gördüm su daşıma konusunda cok su dükediyorsanız iki suluk kullanmanızı davsiye edrim
    teşekkürler

    http://bisikletforum.com/showthread.php?t=5665
    suyun harcandıgı yer desem yeri vardır

    slm
    teşekkür ederim
    nabayım bu seferde yollar cagırıyo

    selam
    teşekkür ederim
    tabiki benim icinde hoş bir an olur
    inşallah diz agrım en kısa zamanda gecer
    yoksa bir hafda rotarlı başlamak zorunda kalcagım
    bende tel nosunu yolluyom
    görüşmek üzere
    saygılar..

    slm
    :D :D dabi iyi bir fikir
    teşekkürler
    selamlar...

    sagol
    güzergah her bakımddan harika
    en kısa zamanda yapman dilegimle
    teşekkürler

    selam
    ardımda böyle bir güzellikler var iken
    her şeyin
    başarabilecegine inanırım
    teşekkür edrim
    sevgiler
     
  18. a-simetri

    a-simetri Kıdemli Üye

    Kayıt:
    7 Ekim 2006
    Mesajlar:
    256
    Beğeniler:
    166
    Şehir:
    Bodrum / İst.
    Seviye:
    rahman'cigim. umarim bulundugumuz durum artik bi gun bizi kisitlayamaz duruma gelir de biz de daha uzun soluklu gezilerde buluruz kendimizi. sonucta dunyada yapabilecegimiz en iyi olaylardan biri de gezip farkli yerler gormek, ve ben kendimi bisiklet uzerinde cok rahat hissediyorum. zaten gezmenin en iyi sekli yuruyerek veyahut bisikletle olur. ama herseye ragmen ufak gezilere de zaman ayirabilmemiz, yakaladigimiz iyi sanslardan biridir. ayni tarhite yollarda olamasak da isin guzel yanı aynı rotalardan farkli zamanlarda farkli isimlerin gecmis ya da gececek olmasi. simdi sen yaparsin ilerleyen zamanda serkan kardesimiz. ilerde belki ben... bunlar guzel duygular.

    trakya'da gorusemedigimize ben de uzuldum ama sorun deil. zaten istanbul aktarmali gelecegin icin burda mutlaka gorusuruz.

    evet bu seferki gezin gezi arkadaslarinin katilimi olmaksizin gerceklesecek ama olsun saglik olsun. daha once de belirttigim gibi tek kullanmak da iyi bir deneyim. yapilmasi gerek.

    yagmur konusu acilmisken senin kullandigin biiskletcantasinin durumu nedir? yagmur gecirmez mi? pvc esasli malzemeden uretilmis cok guzel cantalar var ama cok pahali. hatta can ile yaptigimiz edirne gezisinde aliaga yakinlarinda karsilastigimiz bir baska bisiklet gezgini olan bir ispanyolda gormustum. oldukca iyi bir cantaydi.

    cadir konusundaki dusuncelerin oldukca iyi. ve insan yakin iliskiler kurdukca gercekten cogu zaman yardim goruyor. is iletisimde... aklinda olmayan yerlerde bile agirlanabiliyorsun. isin guzelligi burda. sen de farkina varmissindir bunun.

    gerci sen programini yapmissindir ama daha once de belirttigim gibi batidan doguya gitsen daha iyi olmaz mi?

    ayrica kazim koyuncunun mezarini ziyaret de oldukca iyi bir fikir. hatta madem kemence alacaksin yanina mezari basinda kemence calmayi ve onu yadetmeyi unutma derim. hatta aksam saatleri ise yakinlarda bir yere cadir bile kurabilirsin. bence gayet guzel ve anlamli olur. ayrica kemence alma fikri de oldukca iyi. insanlarla kaynasma acisindan oldukca yarar saglayacagina eminim.

    dizindeki agri uzuntu verici umarim en kisa zamanda gecer ve sana problem cikarmaz.

    ve dedigin gibi her bir gezinin bitiminde oyle bir burukluga sahip oluyorum ki anlatilmaz yasanir cinsinden. ve ben de bir sonrakinin hayaliyle yasiyorum. ama belirtmis oldugun gibi bazen hayal degil ozgurlugun kendisi bile yetmeyebiliyor. saglicakla...
     
  19. rahmankarataş

    rahmankarataş Bisikletkolik

    Kayıt:
    12 Eylül 2006
    Mesajlar:
    1.049
    Beğeniler:
    748
    Şehir:
    greek and tr
    Seviye:
    selam
    düşüncelerimi okuyorsun desem yeri vardır
    evet senin fikirlerine kadılıyorum
    evet batıtan doguya aslında kafamda yeni
    bir etap oluşdurdun desem yeri vardır
    neden olmasın ..
    ekipman konusunda elimde o kalidede
    bagaj mevcut
    malzeme konusunda sorunum yok
    gibi şu an tek sorunum diz agrısı
    yani oda turun gec başlamasına
    seveb olacak gibi gözüküyo
    KAZIM KOYUNCU
    fikrine bayıldım ve emin olabilirsin
    cadır olayı zaten bambaşka
    söylemiş oldugun gibi buluşamazsakda yolda
    olmak her şeye ragmen güzel
    görüşmek üzere
    selamlar..


    bagaj hem uygun fiyat
    hemde su gecirmez
    http://yesilbisiklet.com/pazar/paz_...esuar, Tamir..&p_alt_cat_id=101&p_prod_id=934
     
  20. rahmankarataş

    rahmankarataş Bisikletkolik

    Kayıt:
    12 Eylül 2006
    Mesajlar:
    1.049
    Beğeniler:
    748
    Şehir:
    greek and tr
    Seviye:
    herkese
    selam
    karadeniz karadeniz
    gezimi sol dizimdeki
    agrıdan dolayı
    üzülerek:( belirtiyorum
    gecici olarak askıya
    aldım .inşallah
    dizim iyleşir iyleşmez
    yine yollarda olacagım
    konuya ilgi ver her dürlü
    yadım da bulunan arkadaşlara :in:
    teşekkürler
    selamlar..