Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

kara, yağmura, çamura ve soğuğa karşı inadına ışık dağı

Konu, 'Şehiriçi Gezi ve Tur Makaleleri-Fotoğrafları' kısmında emreden tarafından paylaşıldı.

  1. emreden

    emreden Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    7 Aralık 2006
    Mesajlar:
    508
    Beğeniler:
    311
    Şehir:
    Sabancı Üni - İstanbul
    Bisiklet:
    Corratec
    Seviye:
    Bilkent üniversitesinin DOST (DOğa Sporları Topluluğu) klübünün düzenlediği Işık Dağına (Kızılcahamam/Ankara) trekking gezisi vardı bu pazar (04.05.2008) ..

    bir kaç gün öncesinden erkut ile anlaşıp turu düzenleyenlerden rica ettik "noolur bizi de götürün!" diye :) Onlar da sağolsun bisikletlerimizle bizleri kabul ettiler.. Normalde 5 bisikletli olmamız beklenirken tur sabahı yağan sağanak yağmur insanları vazgeçirmiş olsa gerek ki sözleştiğimiz yerde bi ben bir de erkut vardı..

    Sabahın 8:40'ında bisikletlerimizi otobüse yükledikten sonra ve trekking'ciler de yerlerini alınca Işık Dağına doğru yaklaşık 1.5 saat süren otobüs yolculuğumuz başladı..
    Işık Dağında başta güzel olan hava ilerleyen dakikalarda bize engel olmakta gecikmedi tabiki:) Fakat ben bu durumdan hiç de şikayetçi değilim de işte laf olsun :D resimler herşeyi anlatıcak zaten.. buyrun resimler;

    önce mütevazi turumuzun kahramanlarını görelim :)
    [​IMG]


    şimdi de ayrı ayrı karelerde
    [​IMG]

    [​IMG]


    bu da dahiyanece çekilmiş bir kare (ellerine sağlık erkut) :in:
    [​IMG]


    erkutun klasikleşmiş pozu :p
    [​IMG]


    yosunlu taşlar arasında zorlu iniş :eek:
    [​IMG]


    erkutun elinden çıkmış güzel bir kare daha ;)
    [​IMG]


    mola için durduğumuz çeşme başında kar yağmaya başlıyor, biz de hayretler içinde kalıyoruz mayıs ayının ortasında gerçekleşen bu güzel doğa olayına :rolleyes:
    [​IMG]


    Işık Dağından bir iki manzara ile fotograflarımız bitiyor :(
    [​IMG]

    [​IMG]

    Baştan aşağı sırılsıklam olduk, üstüne üstlük yedek giysilerimiz de yeterince olmadığı için tir tir titredik bi de :) ama ben bundan müthiş zevk aldım doğrusu (mazoşist falan değilim yanlış anlaşılmasın :p) hayatımda ilk defa bi bisiklet gezisinde bu kadar çok ıslandım ama aynı zamanda bu kadar da çok eğlendim.. o çamurda, o sağanak yağış altında bisiklet sürmek inanılmaz keyif verici bi olay..

    bisikletimin MTB olmasının hakkını anca verebildim diye düşünüyorum şimdi :)

    çünkü bi MTBciye yakışan en güzel şey çamur olsa gerek :D :p

    başka turlarda görüşmek üzere
     
  2. ateze

    ateze Misafir

    Sözleşilen yerde sadece ıkınızın olması cok hoş olmus :)
    Guzel olmustur gezı severım boyle havaları, dostlugunuz baki olsun, fotograflar ıcın tesekkurler.
     
    emreden bunu beğendi.
  3. okokok

    okokok Yeni Üye

    Kayıt:
    29 Ekim 2007
    Mesajlar:
    36
    Beğeniler:
    24
    Şehir:
    izmir/bornova
    Seviye:
    TebriKler Güzel Gezi olMuş doğayla İç İçe..
     
    emreden bunu beğendi.
  4. Soner Sarihan

    Soner Sarihan Onursal Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    3.915
    Beğeniler:
    8.485
    Şehir:
    İznik
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Tebrikler, :in:
    güzel rota, :in:
    güzel fotoğraflar, :in:
    güzel arkadaşlık, :in:
    güzel paylaşım, :in:

    Selamlar
     
    emreden bunu beğendi.
  5. Erkut Yiğit

    Erkut Yiğit Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    23 Kasım 2004
    Mesajlar:
    945
    Beğeniler:
    864
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Hehü

    Donmaya az kalmıştı, hayattaki tek amacımız kuru bir elbise ve sıcak bir ortamdan ibaret hale gelir olmuştu. Her düşen yağmur damlası bereketti, ama mevzubahis yaşamsa gerisi teferruattı. Lastiğe yapışan çamurlar, kırılmak üzere olan vites...

    Ulaşılması hedeflenmiş bir dinlenme tesisine gelindiğinde ise hayaller paramparça olmuştur. Ne soba vardır, ne kaloriferler çalışır. Altımızda ıslak tayt ve içi su dolu ayakkabıda balıklama yüzen ayaklarımızla 2 saat burada bekledik.

    Yaşam, zorluklarla dolu olmalıdır. Her zorluk ileride kolaylık ve tecrübe getirecektir. Saygılar sevgiler :)

    Emrecim eline gönlüne sağlık... Sevgiler.
     
    sgtalper bunu beğendi.
  6. mzkaraaslan

    mzkaraaslan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Mart 2007
    Mesajlar:
    225
    Beğeniler:
    141
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    merhaba,

    Simdi yağmur çamur olayı belli noktadan sonra büyük zevk veriyor. iste o nokta hani artık caresiz bütün eryerin camur olmus kendini kaybetmissin iste nokta o noktadır ondan sonra ne olsa gam yamiyonsun abrtıp camrda yüzüyorsun . sonra zevk oluyor. öbür türlü aman bisiklet gitti aman dur allah t shirt battı falan derken eve gelmisin ;) o yüzden istemeden icindeki egoist kisi ortaya cıkıp camur yapıyor her yerini ve kouyosn sahsen ben yolda giderken baktım yağmur yağyor artık ıpıslağım kurtulus yok direk ne olrsa dalıyorum hani zevk alim ozaman . bi hikaye var tecavü olayı ona dönüyor . zevk almaya bakıyorum. ;)

    Selamlar...
     
    emreden ve Erkut Yiğit bunu beğendi.
  7. ZekiAlper

    ZekiAlper Antalya Downhill Prof MTB rider

    Kayıt:
    4 Ekim 2007
    Mesajlar:
    2.905
    Beğeniler:
    1.647
    Şehir:
    Antalya
    Adı:
    Antalya Downhill Özel Antrenör
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Hey DOST'lar Action a devamsa Yaşamaya da devam.. ;) ayrıca Hayatta haraket berekettir :)
     
    emreden bunu beğendi.
  8. Serdar TEBER

    Serdar TEBER Bisikletkolik

    Kayıt:
    29 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.215
    Beğeniler:
    1.366
    Şehir:
    Ankara, Antalya
    Seviye:
    Bu sabah gerçekten hava elverişsizdi. Ama yılmadan nefis bir tur yapmışsınız, tebrikler, ayaklarınıza sağlık :)
     
    emreden bunu beğendi.
  9. d.berkay

    d.berkay Onursal Üye

    Kayıt:
    2 Ekim 2006
    Mesajlar:
    3.886
    Beğeniler:
    3.203
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Demir Berkay
    Bisiklet:
    Marin
    Seviye:
    valla saolsun Erkut'cum beni de davet etmişti ama c.tesi akşamı saat 22.30'a kadar antreman yapınca sabah o saatte kalkmak işime gelemdi pek :)
    Ama öğleden sonra tam yağmur durdu dedim attım kendimi dışarı tekrar başladı yağmur:) 2 saat boyunca bende yağmur altında sürdüm:)

    Fotoğaflar çok güzel olmuş :) (Erkut kapmaya başladın olayı:p)
     
    emreden bunu beğendi.
  10. KevSerSeri

    KevSerSeri Bisikletkolik

    Kayıt:
    2 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.354
    Beğeniler:
    3.532
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Tebrik ederim güzel bri başlangıç oldu sizler için. Yaw ERkut'a o kadar dedim otobüste yer olursa bizde gelelim diye ama belli değil dedi. Neyse inşallah bir dahakine hep birlikte gidilir.

    Bir gezi ne kadar ızdıraplı geçerse o kadar akılda kalıcı ve unutulmaz olur. O yüzden ben de severim böyle gezileri. Nesiller boyu da anlatırım hahahahaa... :)

    Pedalınıza, ellerinize sağlık arkadaşlar hşç...
     
    emreden bunu beğendi.
  11. emreden

    emreden Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    7 Aralık 2006
    Mesajlar:
    508
    Beğeniler:
    311
    Şehir:
    Sabancı Üni - İstanbul
    Bisiklet:
    Corratec
    Seviye:
    içten yorumlarınız için herkese teşekkürler

    hehei evet bu konuda çok haklısın.. turun başına pimpirikli dayranıp da sıçrayan en ufak çamurdan bile kaçınmaya çalışırken, yağmurla birlikte üstümüz başımız zaten batınca artık hiçbir şeyi umursamaz oluyo insan :) o noktadan sonra da çamurda, su birikintileri içinde bisiklet sürmenin keyfi bambaşka oluyor

    eğer erkutun bisiklet temalı güzel ve yaratıcı fotograflar çekmesinde bi katkın olduysa senle tanışmak isterim ya :) bana da öğret; valla erkuttan güzel fotograflar çıktı tur boyunca ;)

    inşallah bi dahakine de birlikte oluruz kevser.. valla dediğin gibi, unutulmaz bi gezi oldu bizimki :) torunlarımın torunlarına bile yeter bu hikaye :p

    erkutcum sen olmasaydın benim için bu tur yatardı :) hatta bisiklet zevkim bile hiç bi zaman bu derece fazla olmazdı herhalde (benim için doğru düzgün bisiklet almama yardım etmen ve sonrası desteklerin sayesinde..)..
     
    mzkaraaslan bunu beğendi.
  12. Ertan ABA

    Ertan ABA Onursal Üye

    Kayıt:
    29 Haziran 2006
    Mesajlar:
    2.057
    Beğeniler:
    3.956
    Şehir:
    ANTALYA
    Bisiklet:
    Lapierre
    Seviye:
    Güzel bir gezi olmuş.

    Paylaşım için teşekkürler.
     
    emreden bunu beğendi.
  13. trinitrotoluen

    trinitrotoluen Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    1 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    557
    Beğeniler:
    263
    Şehir:
    Ankara Beştepe
    Seviye:
    Arkadaşlar cidden güzel tur olmuş...

    Ama biz yokuz işte olsaydık o zaman çok güzel olmuş derdim :D:D

    Artık bi dahakine beraber gezeriz :D
     
    emreden bunu beğendi.
  14. emreden

    emreden Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    7 Aralık 2006
    Mesajlar:
    508
    Beğeniler:
    311
    Şehir:
    Sabancı Üni - İstanbul
    Bisiklet:
    Corratec
    Seviye:
    :D :D :D he yaa.. beraber olaydık çok daha iyi olurdu :)
    bi dahakine artık ;)
    yakın bi zamanda bişi yapalım o halde :D
     
  15. der76

    der76 Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    155
    Beğeniler:
    163
    Şehir:
    MERZİFON/AMASYA
    Seviye:
    valla nediyim pedallarınıza sağlık
     
    emreden bunu beğendi.
  16. sgtalper

    sgtalper Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    11 Nisan 2006
    Mesajlar:
    530
    Beğeniler:
    623
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    tebrikler elinize ayağınıza sağlık güzel gezi olmuş devamını bekleriz
     
    emreden bunu beğendi.
  17. bisikletle

    bisikletle Üye

    Kayıt:
    31 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    97
    Beğeniler:
    103
    Şehir:
    samsun
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    ışık dağına bu yazın gittim.harika manzaraalr vardı.çok güzel bir dağ.çiçeği bol,çamı bol.çok güzel gezi olmuçpaylaştığınız için teşekkürler..
     
    emreden bunu beğendi.
  18. victory

    victory Kıdemli Üye

    Kayıt:
    21 Nisan 2008
    Mesajlar:
    373
    Beğeniler:
    182
    Şehir:
    Sarıyer-İst...Uşak
    Seviye:
    helal bee .. hakkını vermişsiniz mtb lerin ;)
     
    emreden bunu beğendi.
  19. RECEP İŞLEK

    RECEP İŞLEK Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    11 Ekim 2009
    Mesajlar:
    851
    Beğeniler:
    1.077
    Seviye:
    Merhaba.
    GerÇektejn GÜzel Gezİ OlmuŞ Ayaklariniza SaĞlik
     
    emreden bunu beğendi.