Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Kapıda Ödeme ile Gelen Ürünü Teslim Almadım

Konu, 'Şikayetim Var!' kısmında BlackJack# tarafından paylaşıldı.

  1. BlackJack#

    BlackJack# Üye

    Kayıt:
    2 Haziran 2015
    Mesajlar:
    91
    Beğeniler:
    24
    Şehir:
    Antalya
    Adı:
    Berat
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    merhabalar.izmirden bir giyim sitesinden kapıda ödeme ile bir ayakkabı aldım orjinal diye fakat fotoğraf isteyince siparişten sonra baktımki çakma bildiğimiz iptal de etmediler kapıma geldi ürün para yok diyip almadım 3 gün sonra geri göndermişler firmaya bugün beni aradılar ya tekrar göndeririz alırsın ya da 15 tl havale edeceksin kargo ücretleri için yoksa avukatlarımız ilgilenecek 40 katına kadar tazminat ödersin dediler aslı astarı var mıdır içim rahat değil de aydınlatırsanız sevinirim..
     
  2. Fatih Çetin

    Fatih Çetin Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    20 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    833
    Beğeniler:
    976
    Şehir:
    İstanbul-Maltepe
    Bisiklet:
    Focus
    Seviye:
    Gözünüzü korkutmuşlar. İçiniz rahat olsun.
     
  3. ozgur908

    ozgur908 Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    22 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    646
    Beğeniler:
    904
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    ne bu dolandırıcılık teşebbüsü mü? orijinal markanın adını kullanarak mı yapıyorlar sahte ürünün satışını?
     
  4. andjustice4all

    andjustice4all science rocks

    Kayıt:
    26 Mart 2014
    Mesajlar:
    286
    Beğeniler:
    487
    Şehir:
    İzmir
    Adı:
    Doğu Mert A.
    Bisiklet:
    KTM
    Seviye:
    Avukatlarmış, önce çakma ayakkabıyı açıklasın varsa o avukatları. İçiniz rahat olsun. Gerek yok ama ben rahat edeyim derseniz Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurabilirsiniz.
     
  5. isaac52

    isaac52 "Lanigrenoir"

    Yaş:
    28
    Kayıt:
    27 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    87
    Beğeniler:
    159
    Şehir:
    ORDU/fatsa
    Adı:
    Sir Isaac
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Yok öle bişe..fcuk the shut up de tekrar ararsa :))))
     
  6. Yalchinosis

    Yalchinosis Aktif Üye

    Kayıt:
    21 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    110
    Beğeniler:
    119
    Şehir:
    İstanbul - Edirne
    Adı:
    Yalçın
    Bisiklet:
    Dahon
    Seviye:
    Ürünü satın alırken satın alma sözleşmesi vs onayladıysanız iş değişebilir ama yine sizin eliniz çok daha kuvvetli göründü bana, sizi tehdit etmeye devam ederlerse sosyal medya ve şikayet sitelerinde orijinal adı altında sahte ürün sattığınızı duyuracağım diye misilleme yapabilirsiniz. ki zaten üründe yanıltıcılık varsa sitenin başı belada demektir. Avukat arkadaşlar bu başlığın altında size uygun tavsiyeler verecektir.
     
  7. clubber

    clubber Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    26 Mart 2006
    Mesajlar:
    569
    Beğeniler:
    239
    Şehir:
    Istanbul
    Seviye:
    "Cayma hakkı" diye bir şey var. Korkmanıza gerek yok. Kullanmadığınız birşey için üstünüze gelemezler.
     
    Volg bunu beğendi.
  8. Ormanci

    Ormanci Üye

    Yaş:
    35
    Kayıt:
    28 Ocak 2010
    Mesajlar:
    94
    Beğeniler:
    126
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Merida
    Seviye:
    Bir daha ararlarsa, 15 TL için açacağınız davanın minimum şu kadar harcı var, onu ödemeye razı mısınız diye bi sorun önce :)

    Milleti böyle kandırıp sindirmeye çalışıyorlar, önce bir de taklit ürünü açıklasınlar bakalım, yapılan dolandırıcılığı açıklasınlar.

    Halkımız maalesef mahkeme avukat dedin mi lal oluyor. Düşünün, şurada okumuş etmiş kitle olarak nitelendiriliyoruz ama yine de insan emin olamayabiliyor, "lan acaba" diye soru işaretleri beliriyor. Halbuki bu işlere biraz aşina olabilsek, veya güzel ülkemizde haksız hukuksuz işlerin hukuk yoluyla kısa sürelerde çözülüp, pisliklerin hak ettiği cezaları alabildiğini görebilsek, daha o anda "hade len sen de benim avukatımla görüşürsün o zaman" diyip suratlarına kapatabiliriz :)

    40 katına kadarmış, ahahahah hiç güleceğim yoktu. Öyle bi tarife mi varmış acaba :)
     
    Exciting bunu beğendi.
  9. BlackJack#

    BlackJack# Üye

    Kayıt:
    2 Haziran 2015
    Mesajlar:
    91
    Beğeniler:
    24
    Şehir:
    Antalya
    Adı:
    Berat
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    onaylama derken sözleşme falan onaylamadım sadece telefonla teyid ettim o kadar ama fotoğrafları gördükten sonra kim olsa almaz yani ne yaptılarsa o satış için koydukları resimlere
     
  10. Utku D

    Utku D Üye

    Kayıt:
    17 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    71
    Beğeniler:
    68
    Şehir:
    İSTANBUL
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    Sıkıntı yapma 7 gün içinde iade hakkın var ayrıca kapıda ödemeli bir ürün almamanı tavsiye ederim zira ne çıkacağı belli olmuyor :) "bkz. yasaklı samsung tab incelemesi" istersen ver sitenin adresini forumca sipariş verip iptal edelim dumur olsun totoşlar:D

    Şikayetvar.com üzerinden ayrıca aldığın sitenin/ürünün/markanın şikayetlerinide görebilirsin bilgilendirici olur diğer alışverişlerinde
     
    Ulaş Çavuşoğlu bunu beğendi.
  11. ahmtayd

    ahmtayd Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    2 Mart 2015
    Mesajlar:
    482
    Beğeniler:
    370
    Şehir:
    Sakarya
    Adı:
    Ahmet
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Eğer ürün anlattığınız gibi çakma ise ve bu belirtilmemişse hiç bir şey yapamazlar. Sen de onlara de benim de avukatlarım var. FirmanıZı 40 kere kapatabilirim de
     
    Volg ve Yasar38 bunu beğendi.
  12. BlackJack#

    BlackJack# Üye

    Kayıt:
    2 Haziran 2015
    Mesajlar:
    91
    Beğeniler:
    24
    Şehir:
    Antalya
    Adı:
    Berat
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    birdaha aramasını bekliyorum hadi verin nolacak bakalım diyip haklarımı da sayacağım ayrıca kargo firmasına da sordum almamak en doğal hakkınız kargonuzu dedi canlı destekteki bayan

    @utku demiroluk ayrıca baktım sikayet vara falan googleye de yazdım hiçbir sonuç çıkmadı dedim sıkıntı olursa almam geçerim ama böyle geleceklerini bilmiyordum
     
  13. Yalchinosis

    Yalchinosis Aktif Üye

    Kayıt:
    21 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    110
    Beğeniler:
    119
    Şehir:
    İstanbul - Edirne
    Adı:
    Yalçın
    Bisiklet:
    Dahon
    Seviye:
    Ürün ücreti konusunda üstelememişler zaten sorunları kargo ücreti, onun şartları değişken olabiliyor mesela beğenmediğin ürünü iade edebiliyordun ama iade ederken kargo ücretini kendiniz ödemeniz gerekebiliyor. bunu baştan sözleşmelerde belirtirler normalde ama sözleşme de yok telefon teyidini de nasıl kullanabilirler bilmiyorum, tüketici yasaları konusunda bilgisi olan birilerinin yorumunu dinlemek lazım. çok yüksek mevla olmadığı için sorun çıkmayacaktır tahminimce, karşındaki çağrı merkezi çalışanının da bu yasaları bilmediğinden blöf yaptığından eminim. Kargo şirketini de aramanız çok akıllıca olmuş firma sizi direk kargo şirketi ile muhattap edebilirdi.
     
    BlackJack# bunu beğendi.
  14. BlackJack#

    BlackJack# Üye

    Kayıt:
    2 Haziran 2015
    Mesajlar:
    91
    Beğeniler:
    24
    Şehir:
    Antalya
    Adı:
    Berat
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    sizce tekrar ararlarsa telefonu açmalı mıyım yoksa hiç muhattap bile olmamalı mıyım?
     
  15. Çağlar Çağlayan

    Çağlar Çağlayan Cascade

    Kayıt:
    4 Eylül 2009
    Mesajlar:
    617
    Beğeniler:
    787
    Şehir:
    İzmir - Denizli
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Siz de onları dolandırın. Hakim veya savcıymış gibi konuşun :) böyle insanlarla eğlenmek lazım
     
    Volg ve Yasar38 bunu beğendi.
  16. furkan.zaman

    furkan.zaman Hipokrat yeminli bisikletli

    Kayıt:
    31 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    1.114
    Beğeniler:
    1.156
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Furkan
    Bisiklet:
    Raleigh-USA
    Seviye:
    Bu kurallarin hepsi onceden kanunla belirli arkadaslar

    İade masrafları yeniden düzenlendi
    Ön bilgilendirmede tüketiciye bildirilmiş olması şartıyla; satıcının iade için belirttiği taşıyıcı aracılığıyla malın geri gönderilmesi halinde, tüketicinin iade kapsamında nakliye masraflarından sorumlu tutulamayacağı düzenlenmiştir.
    Ön bilgilendirmede iade için herhangi bir taşıyıcının belirtmediği durumda ise, tüketiciden iade masrafına ilişkin herhangi bir bedel talep edilemeyeceği; iade için ön bilgilendirmede belirtilen taşıyıcının, tüketicinin bulunduğu yerde şubesinin olmaması durumunda ise malın ilave hiçbir masraf talep etmeksizin tüketiciden alınmasını sağlamakla yükümlü olduğu hüküm altına alınmıştır.

    Tam metin Tüketici Bilgi Sistemi | Haberler

    Dalga gecebilirsiniz tamam odedim deyip ugrastirabilirsiniz , avukat falan hicbirsey yapamazlar , ben sizin yerinizde olsam fake hesaplar acip bir kac adrese farkli urunler siparis ederdim , o adreslerde bulunan sahislar urunu istemedigi icin geri yollarlardi ve firma kargo parasini odemek zorunda kalirdi.
     
  17. Yalchinosis

    Yalchinosis Aktif Üye

    Kayıt:
    21 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    110
    Beğeniler:
    119
    Şehir:
    İstanbul - Edirne
    Adı:
    Yalçın
    Bisiklet:
    Dahon
    Seviye:
    ben sadece yorum yapıyorum hukuki bilgim yok, dikkat ettiyseniz bilmediğim konular için avukat veya hukuk bilgisi sağlam kişilerden bilgi almanız gerektiğini belirtiyorum. açıp açmamanızın arasında fark göremiyorum, şöyleki telefonu açınca söylediğiniz yanlış birşeyi (küfür vs dahil) alehinize kullanmak isteyebilirler, diğer taraftan telefonu açınca uzlaşma şansınızda var ki en temizi bu olur. bazen firmalar bu gibi durumlarda adının kötü anılmaması için ufak konularda insiyatif gösterip haklı bile olsa geri adım atabiliyor. bu arada konuşmaları sizin de kayıt altına aldığınızı belirtebilirsiniz daha temkinli davaranacaktır boş yere tehdit savuramayacaktır (biraz aklı varsa). hatta mümkünse kayıt altına alın da.
     
  18. Kerem Özbayrak

    Kerem Özbayrak Bisikletkolik

    Yaş:
    38
    Kayıt:
    13 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.099
    Beğeniler:
    2.278
    Şehir:
    iSTANBUL
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    İçiniz rahat olsun. Kurumsal ve/veya piyasada hakkıyla iş yapan hiç bir firma 3 kuruşluk ürün için müşterisini 40 katı kadar gibilerinden tehdit etmez. Belli ki bunlar dolandırıcılığın bu türünü seçmişler. Piyasaya pahalı ürünlerin sahtesini sürüp para kaldırma peşindeler. 40 kat, avukat vs bunlar tamamen göz korkutmak için yapılan ucuz numaralar (gerçi işe yarıyor maalesef)

    Bakın geçenlerde benzer bir konuyu ben açmıştım telaş içinde
    Kafayı yiyeceğim

    Kısaca büyük bir firmanın bana hediye göndereceği bildirilip adresim alınmıştı (verdim ben de boş bulunup) kapıya gelen paket için 20 tl ücret istediler ben de sahtekarlık bu deyip almadım. Benzer olayları araştırdığımda da sizinki gibi 10'larcası aynı şeyi yazmış "ceza olarak 1700 tl ödersin, avukat 40 katını alır"

    Yasalarımız ne güzel içi açık dolu. Bu şerefsizler de her açığı fırsata çevirip garibanların cebindeki paraya göz dikebiliyorlar.

    Geçmiş olsun yine de


    NOT: ALIŞVERİŞ YAPTIĞINIZ FİRMA SİTESİNİ BURADA BİR BAŞLIK AÇIP PAYLAŞIN Kİ DİĞER DOSTLAR AYNI DOLANDIRICILARIN ELİNE DÜŞMESİN
     
    Volg bunu beğendi.
  19. emancipation

    emancipation Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    11 Ağustos 2015
    Mesajlar:
    473
    Beğeniler:
    672
    Seviye:
    firma adını verin lütfen... biz de ona göre o firmadan alışveriş yapmayalım.
    ben şahsen hepsiburadadan yanlış gelen ürünü geri yolladım ve hiçbir kargo ücreti istemedikleri halde, bütün parayı da kuruşu kuruşuna iade ettiler.
     
    Volg bunu beğendi.
  20. Bahadır Gürel

    Bahadır Gürel Onursal Üye

    Yaş:
    48
    Kayıt:
    7 Haziran 2011
    Mesajlar:
    1.854
    Beğeniler:
    6.402
    Şehir:
    Maltepe/İstanbul
    Adı:
    Bahadır Gürel
    Bisiklet:
    Geotech
    Seviye:
    Geçen hafta Gittigidiyor aracılığıyla Delta Toner'den muadil toner siparişi vermiştim. Toner geldi ancak kutusunu açınca dolum toner gibi olduğundan şüphelendim. Daha önce muadil toner kullanmadığım için ayırt etmem zor olduğundan tek yapabildiğim satan firmaya Gittigidiyor'da çok düşük puan vermek oldu. Yetkili bayan hemen beni arayarak, memnun etmek için yeni toner göndereceklerini söyledi. Toner geldi. Baktım sorun yok. Puanı da yükselttim. Bu arada gelen tonerlerin kargo masraflarını satıcı ödüyor. Bendeki toneri de onlara iletmem için bir kargo kodu verdi. Bu kodla kargoya verince karşı ödemeli göndermiş oldum. Bu süreçteki tüm kargo masraflarını satıcı ödeyince ben de merak edip araştırdım. Anladığım kadarıyla bu tür durumlarda kargo maliyetini ödemek satıcının sorumluluğunda. Tüketici haklarımızın neler olduğunu boş zamanlarımızda okuyup öğrenmemizde fayda var. Alışverişlerde anlaşmazlık olduğunda, bilgisizliğimden dolayı kızgınlıkla yanlış kararlar verebiliyoruz.
     
    Volg bunu beğendi.