Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Kadro ve maşa arasında ses var

Konu, 'Kadrolar' kısmında duman_yak tarafından paylaşıldı.

  1. duman_yak

    duman_yak Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    33
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    SAmsun
    Seviye:
    Arkadaşlar benim bisikletimde gidon aşağı uzantısı olupta maşayla birleştiği yer var ya hani direksiyonun döndüğü kapalı gizli yer ordan ses geliyo acaba orayı yağlasam ses kesilirmi veya sizin önerileriniz varsa neledir....:eek:
     
  2. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Furş yatağını (yani gidon ve kadronun birleştiği yeri) açıp oradaki yatakların sağlamlığına, bilyelerin sağlamlığına bak. Bir değişiklik gerekmiyorsa yeniden bolca gres yağı sürerek kapat. Ne aşırı sık, ne de boşluk olacak kadar gevşek bırak. Orta kararda, direksiyonun rahat döndüğü ancak boşluk yapmayacak bi sıkılıkta olsun ;).
     
    duman_yak ve Hasan Çağri bunu beğendi.
  3. H.Can DEMİREL

    H.Can DEMİREL Bisikletkolik

    Kayıt:
    25 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.233
    Beğeniler:
    993
    Şehir:
    Muğla
    Seviye:
    Gidonla maşanın birleştiği yer çok önemli zamanla gevşeme,bilyalarda ezilme ve sekmanlarda ezilmeden dolayı boşlul oluşabiliyor.Dikkatli bir şekilde demantaj yapıp parçaları gözden geçirip tekrar eksiklikleri tamamlayıp montajını yap.
    H.Can DEMİREL
     
    duman_yak bunu beğendi.
  4. duman_yak

    duman_yak Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    33
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    SAmsun
    Seviye:
    abi kusura nkma ben de azda olsa yeniyimde demantaj nedir yaaaa....
     
  5. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Sanırım demontaj, yani sökmek.
     
  6. H.Can DEMİREL

    H.Can DEMİREL Bisikletkolik

    Kayıt:
    25 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.233
    Beğeniler:
    993
    Şehir:
    Muğla
    Seviye:
    Evet Halil haklı.DEMONTAJ sökmek.MONTAJ ise tekrar yerine takmak demektir.Ayrıca özür dilerim.Faydalı oldum ise ne mutlu.
    H.Can DEMİREL
     
    duman_yak bunu beğendi.