Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Kaç kere bisikletiniz çalındı?

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında Bianchi tdl 1300 tarafından paylaşıldı.

  1. Bianchi tdl 1300

    Bianchi tdl 1300 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    18 Ekim 2015
    Mesajlar:
    563
    Beğeniler:
    269
    Şehir:
    İstanbul-Beylikdüzü
    Adı:
    Kartal kaan
    Seviye:
    Benim 1 kere bisikletim çalındı onuda bulamadim :acpsnr:

    İlk gece uyuyamadim acaba bisikletim nerede diye

    10 gün sonra alışmış gibiydim yokluğuna 3 ay bisikletsiz kaldım

    Evet sizler kaç kere caldirdiniz
    Not: artık eve alıyorum :harika:
     
    ALTAY 55 ve hogutmen bunu beğendi.
  2. cihangir

    cihangir Aktif Üye

    Yaş:
    31
    Kayıt:
    19 Haziran 2015
    Mesajlar:
    165
    Beğeniler:
    214
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    Cihangir
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Allah'a şükür benim hiç çalınmadı. Evin içine alıyorum sürekli. Evin içinden çalarlarsa da artık çalsınlar yani. :D ama eniştem geçenlerde büyükçekmecede 2. katta apartman içinde bağlı olan kron xc 150 bisikletini çaldırdı. hem de adamı apartmandan inerken görmüş eniştem hamle yapmış ama adam şak diye basıp gitmiş. arkasında kırmızı şeritleri olan çocuk koltuğu da vardı. benzer bir bisiklet görürseniz haber verin. :)
     
    Bianchi tdl 1300 bunu beğendi.
  3. Ulaş Çavuşoğlu

    Ulaş Çavuşoğlu Onursal Üye

    Yaş:
    16
    Kayıt:
    6 Eylül 2015
    Mesajlar:
    1.907
    Beğeniler:
    994
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Ulaş
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    @Bianchi tdl 1300 9 yaşındayken carrefour dan aldığım shimal marka bisikletimi 2 sene güzelce kullanmıştım sonra 2 sene kullanmadım sonra bi bakıyım duruyomu apartmanın deposunda diye ama yoktu ... Üzülmedim gerçi :) çocuk bisikletiydi
     
    Bianchi tdl 1300 bunu beğendi.
  4. Bianchi tdl 1300

    Bianchi tdl 1300 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    18 Ekim 2015
    Mesajlar:
    563
    Beğeniler:
    269
    Şehir:
    İstanbul-Beylikdüzü
    Adı:
    Kartal kaan
    Seviye:
    İnşallah çalınmaz aynen evin içinden de çalarlarsa helel edicem :D

    Benimde ilk vitesli bisikletim oydu carrefour dan almıştık bizde shimal United di 1 sene bile kullanamadim her yeri döküldü kullanıma bağlı da olabilir tabii
     
    Ulaş Çavuşoğlu bunu beğendi.
  5. Ulaş Çavuşoğlu

    Ulaş Çavuşoğlu Onursal Üye

    Yaş:
    16
    Kayıt:
    6 Eylül 2015
    Mesajlar:
    1.907
    Beğeniler:
    994
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Ulaş
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    @Bianchi tdl 1300 o zaman ne severdim o çat çatlı çevirmeli fitesleri :D ama 100 liraya göre baya iyi gitti 2 sene lastiği bile inmedi :D
     
  6. Bianchi tdl 1300

    Bianchi tdl 1300 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    18 Ekim 2015
    Mesajlar:
    563
    Beğeniler:
    269
    Şehir:
    İstanbul-Beylikdüzü
    Adı:
    Kartal kaan
    Seviye:
    Aynen o çat çatlı vitesleri hatırlıyorum bi aşağı bi yukarı yapa yapa bozmustum bide lastikleri çok dandikdi asfalt islakti dönerken lastik kaydı yere yapistim yavaş gidiyordum totomun üstüne dusmustum hemen kalktim kimse görmedi :koptum:
     
    Ulaş Çavuşoğlu bunu beğendi.
  7. ALTAY 55

    ALTAY 55 Yeni Üye

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    28 Eylül 2015
    Mesajlar:
    40
    Beğeniler:
    68
    Şehir:
    SAMSUN
    Adı:
    ALTAY
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    Malesef 2 tane çalındı şükür ki tekini bulabildim . Bu akılsızlar hala ortalıkta dolanıyor. Bi elime geçseler...
     
  8. 9magiko

    9magiko Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    22 Kasım 2013
    Mesajlar:
    725
    Beğeniler:
    630
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Murat Ali Güneş
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    :tskler:

    [​IMG]
     
  9. Bianchi tdl 1300

    Bianchi tdl 1300 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    18 Ekim 2015
    Mesajlar:
    563
    Beğeniler:
    269
    Şehir:
    İstanbul-Beylikdüzü
    Adı:
    Kartal kaan
    Seviye:
    Birini bulmanız iyi olmuş peki bisikleti buldugunuzda yanında biri varmiydi dovdunuzmu bide nerde buldunuz sonra
     
  10. ALTAY 55

    ALTAY 55 Yeni Üye

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    28 Eylül 2015
    Mesajlar:
    40
    Beğeniler:
    68
    Şehir:
    SAMSUN
    Adı:
    ALTAY
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    Mahalle arası bisikletçide buldum bisikletin seri numarasını biliyor iseniz bisikletçilere çalıntı diyerek seri numarasını bırakabilirsiniz zamanında bisikletimi ararken bisikletçi seri no sorduğu zaman bilmiyor idim, kafama dank etmişti

    Bisikletin değeri yüksek miydi bilemiyorum ama parça parça ayırıp satma ihtimalide var .
     
    Bianchi tdl 1300 bunu beğendi.
  11. baykuş97

    baykuş97 "fekku ragabe"

    Yaş:
    37
    Kayıt:
    14 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    805
    Beğeniler:
    1.470
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    ilhan beyoğlu
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    2
     
  12. altughansinan

    altughansinan Aktif Üye

    Yaş:
    27
    Kayıt:
    15 Nisan 2015
    Mesajlar:
    146
    Beğeniler:
    513
    Şehir:
    Manisa
    Adı:
    Altuğhan Sinan Aydınoğlu
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Bir kere. 2002-2003 falan gibi. Regalo Corona mor bir bisikletti. Maşası griydi. En sevdiğim yanı o maşanın gri olmasıydı. Orjinal İtalyan üretimdi. 2000 başlarındaydı sanırım İtalyan mallarını boykot vardı, millet yakıyordu falan. Babam o zaman ucuza almış. Çok severek kullandım bir kaç sene. Tam olarak ne kadar kullandım hatırlamıyorum ama çalındığı zaman dış lastiklerini yeni değiştirmiştim. Vites fren ayarlarını yeni yaptırmıştım. Jilet gibi olmuştu bisikletim. Bir gün apartmandan çıkaken bi baktım benim bisiklet yok. Bisikleti tam da sıfırlamışken gidişine çok üzülmüştüm. Umarım tekrar başıma gelmez. Kimsenin gelmesin yani.
     
  13. Nuhammet

    Nuhammet Üye

    Yaş:
    20
    Kayıt:
    9 Eylül 2015
    Mesajlar:
    79
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    Sakarya
    Adı:
    Muhammet
    Seviye:
    2
     
  14. ElcaSeJawS

    ElcaSeJawS Forum Bağımlısı

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    7 Nisan 2015
    Mesajlar:
    634
    Beğeniler:
    563
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    fatih
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Benım daha calınmadı ama benım olupta arkadasıma sattigim carraro 227 uctu gitti hemde yeni bakım yapıp yeni km saati ve arka işık almıstı cocuk sıkısık durumun da bile ben bile sasırmıstım nasıl masraf yaptın sen hayırdır bakıcam kanka dedı bana bakıcam buna demıstı o gece gıttı :D bakım felan yaptırmayın yenı seyler almayın calınıyor :D
     
  15. Ulaş Çavuşoğlu

    Ulaş Çavuşoğlu Onursal Üye

    Yaş:
    16
    Kayıt:
    6 Eylül 2015
    Mesajlar:
    1.907
    Beğeniler:
    994
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Ulaş
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    @ElcaSeJawS alakası yok apartman boşluğuna bırakırsa bodrum kata falan tabiki çalınır ben asla bırakmıyorum annem anneannem baya kızıyo ama paramın çöpe gitmesini istemiyorum... Salonun başköşesi bisikletime ait yazın başından beri.. Bodruma bıraksaydım şu anda yok olurdu arkadaşınızınki gibi
     
    ElcaSeJawS bunu beğendi.
  16. deliemir1

    deliemir1 Yeni Üye

    Yaş:
    16
    Kayıt:
    13 Ekim 2015
    Mesajlar:
    4
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Emirhan
    Bisiklet:
    Kron
    Arkadaşlar Benim bisikletim allaha şükür çalınmadı depoya kilitliyorum. Fakat kuzenimin 2 bisikletini çaldılar, 2. bisikletini çalarken benimkide yanındaydı onunki anahtarlıydı büyük ihtimalle bıçak sokup kırdırlar. Benimki şifreliydi çalamadılar ama baya üzülmüştüm çok güzeldi bisikleti.
     
    Ulaş Çavuşoğlu bunu beğendi.
  17. Ulaş Çavuşoğlu

    Ulaş Çavuşoğlu Onursal Üye

    Yaş:
    16
    Kayıt:
    6 Eylül 2015
    Mesajlar:
    1.907
    Beğeniler:
    994
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Ulaş
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    @cihangir o bisiklet büyükçekmece sahilde sürekli görüyodum yazın üzüldüm şimdi .... Arkasındaki çocuk koltuğundan hatırladım
     
    mariokaldato bunu beğendi.
  18. ElcaSeJawS

    ElcaSeJawS Forum Bağımlısı

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    7 Nisan 2015
    Mesajlar:
    634
    Beğeniler:
    563
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    fatih
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Fiorinonun bagaji patlatip caldilar takip edildik buyuk ihtimalle yada oraya koydumuzu goren bilen biri yapti :-D yoksa aaa araba kapali kasa arkasında bisi vardir diyip patlatcaklarini sanmiyorum :-D b.. ta cikabilir
     
    Ulaş Çavuşoğlu bunu beğendi.
  19. Ulaş Çavuşoğlu

    Ulaş Çavuşoğlu Onursal Üye

    Yaş:
    16
    Kayıt:
    6 Eylül 2015
    Mesajlar:
    1.907
    Beğeniler:
    994
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Ulaş
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    @ElcaSeJawS oo o hepten kötü olmuş resmen evden çalmışlar gibi ....
     
    ElcaSeJawS bunu beğendi.
  20. ElcaSeJawS

    ElcaSeJawS Forum Bağımlısı

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    7 Nisan 2015
    Mesajlar:
    634
    Beğeniler:
    563
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    fatih
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    @Ulaş Çavuşoğlu Benım alet 4 ve 5 kat arasında duvara aparat ile zincirli ama aklim hep makina da alarm aldim yurt disindan gelicek daha gelemedi gelse en azından dokunan olursa sesı duyarım :D