Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Kaç Aydır Tavuk Yemiyorsunuz?

Konu, 'Güncel Haberler' kısmında Barbaros tarafından paylaşıldı.

?

Kaç Aydır Tavuk Yemiyorsunuz?

  1. 0-2 Ay Arası Oldu Tavuk Yemiyorum.

    27,8%
  2. 2-4 Ay Arası Oldu Tavuk Yemiyorum.

    11,1%
  3. 4-6 Ay Arası Oldu Tavuk Yemiyorum.

    5,6%
  4. Zaten Hiç Yemezdim. (Sevmem vsvs.)

    5,6%
  5. Ben Yemeğe Devam Ediyorum Değişmedi Bir Şey.

    50,0%
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Barbaros

    Barbaros Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    16 Eylül 2004
    Mesajlar:
    612
    Beğeniler:
    199
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Merhabalar,

    Şu kuş gribi geldi geleli tavukda yiyemez olduk gönül rahatlıyıyla. Nasıl özlemişim şöyle buttan tutup tavuk ısırmayı :cool:

    Kaç aydır tavuk yemiyorsunuz bir anket yapalım bakalım.

    Benim 5 ay oldu.... :eek:
     
  2. Önder Özdoğan

    Önder Özdoğan Onursal Üye

    Kayıt:
    25 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    2.329
    Beğeniler:
    1.290
    Seviye:
    Abii ben bu konuyu kendi içim de çok değerlendirdim...
    Okudum ve inceledim herhan gibi sorun göremedim, ben dün akşam yedimm dışarıdann şöleee kızırmışlarrrr :D varyaa dönüyorr camda, yani pişiyorr:D :D

    Sadece o kadar çekinmeye gerek yok abartıyoruz bazen:rolleyes: neyse enkısa zamanda yee bence:D

    saygılar..
     
  3. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Aynı şekilde fazla abartıldığını düşünüyorum. Zaten modern tesislerde üretilip satışa sunulan hayvanlar bütün hayatlarını o kapalı mekanlarda geçirdikleri için hastalanma olasılıkları yok. Sadece kuş giribi değil bütün hayvanların hayatını ve sağlıklarını tehlikeye atacak hastalıklara karşı en üst seviyede önlem aldıklarını tesislerin üretim filmlerinde izlemiştim daha önce. Açıkçası yemeye devam :)
     
  4. tayfur

    tayfur Onursal Üye

    Kayıt:
    22 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    1.635
    Beğeniler:
    1.028
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    kuş gribin nasıl yayıldığını, korunma yollarını, neden geçer neden geçmez gayet iyi biliyorum. yemekle geçmiyor. ama benim içim rahat etmiyor yemiyorum. çok özledim kızarmış tavuğu yahu :(
     
  5. huseyinsak

    huseyinsak Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Aralık 2005
    Mesajlar:
    178
    Beğeniler:
    59
    Şehir:
    Zeytinburnu, İstanbul
    Seviye:
    En azından bu kötü olaylar geçinceye kadar yememeyi düşünüyorum.
     
  6. semrta

    semrta Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    4 Aralık 2005
    Mesajlar:
    624
    Beğeniler:
    539
    Şehir:
    kadıköy
    Seviye:
    Balık yiyin arkadaslar en güzeli,en sağlıklısı
    söyle karınları birbirine üstüste yapıştırılmış hamsi köftesi,
    ya da balıkçıdan özenle kendi seçtiğiniz bi palamut..
    mmm kış gününde pek de güzel olur :)
     
  7. Özgür Dilaver

    Özgür Dilaver Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    6 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    708
    Beğeniler:
    324
    Şehir:
    Zeytinburnu/ İST
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    En GÜzelİ Balik Sporcunun Bİr Numarali YİyeceĞİ Yumurta Sorunu Olan Varsa Balik Yumurtasi ÇÖzÜm Olur Heralde :)..
     
  8. çağatay_çankaya

    çağatay_çankaya Onursal Üye

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    18 Eylül 2004
    Mesajlar:
    2.828
    Beğeniler:
    844
    Şehir:
    İstanbul / Eyüp
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    bende son 2 aydır yemiyorum.Kuş gribi bu aralar biliğiniz gibi gündeme tam anlamıyla oturmuş şekilde. Aslında kuş gribi bundan 20 -30 yıl önce köylerde görülüyormuş ama yetkililer görmezlikten geliyormuş.ve köylüler onu kuş giribi değil TAVUK VEBASI diyorlarmış.aslında şuanda da tam anlamıyla tavuk vebası var ama hükümet halk panik yapmasın diye bu hastalığın bir daha kibar şekilde söylenişini bulmuş.TV lerde onca uyarı yapılıyor kanatlı havyanları ellemeyin filan diye ama bizim halkımız hala tavukları ellemekte, ısrarla benim tavuklarımda bişi yok diyip yiyen insanlarda mevcut...her ne kadar uyarısı yapılsa da..tavuk eti yemiyorsak bizde balık yeriz,sonra dana eti var( ki kurban bayramından yeni çıktık)sonra deve eti var yediniz mi bilmem çok sert olduğu söyleniyor..neyse konuyu dağıttım sanırım..Uzun lafın kısası : EĞİTİM ŞART....
     
  9. hhtatar

    hhtatar Kıdemli Üye

    Kayıt:
    28 Aralık 2004
    Mesajlar:
    256
    Beğeniler:
    115
    Şehir:
    İçerenköy/ISTANBUL
    Seviye:
    Ben yemeye devam ediyorum.
    Yediğim tavukların hiçbirinde grip sorunu kalmamıştı!
     
  10. Murat EVGİN

    Murat EVGİN Bisikletkolik

    Kayıt:
    9 Kasım 2004
    Mesajlar:
    1.015
    Beğeniler:
    1.063
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    valla ben hergün yiyorum, ben türk'üm bana bişey olmaz.
     
  11. çağatay_çankaya

    çağatay_çankaya Onursal Üye

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    18 Eylül 2004
    Mesajlar:
    2.828
    Beğeniler:
    844
    Şehir:
    İstanbul / Eyüp
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    çok güzel bi yaklaşım:D:D:D koptum.. Biz türküz evet bize hiç bişi olmaz kaskta takmayız ,eminiyet kemeride kullanmayız...:D :D :D
     
  12. specialagent

    specialagent Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    6 Eylül 2004
    Mesajlar:
    562
    Beğeniler:
    389
    Şehir:
    İSTANBUL
    Seviye:
    valla 2 ay oldu..ağzıma sürmedim..Tr de böyle olaylardan sonra üreticilere de güvenmem..
     
  13. tayfur

    tayfur Onursal Üye

    Kayıt:
    22 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    1.635
    Beğeniler:
    1.028
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    tavuk eti yemekten grip bulaşmaz. kanlı, çiğ yemediğiniz sürece hiçbir problem olmaz. çiğ tavuk eti bile yeseniz bulaşma ihtimali solunum yoluyla bulaşma ihtimaline göre kat kat düşüktür. isteyene msn den bilgi verebilirim.
     
  14. ilgin

    ilgin Üye

    Kayıt:
    6 Aralık 2004
    Mesajlar:
    66
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Benim aklımın ucundan bile geçmiyor grip falan..
    Afiyetle yiyorum...
     
    Önder Özdoğan bunu beğendi.
  15. Ergün Gündoğar

    Ergün Gündoğar Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    13 Eylül 2004
    Mesajlar:
    679
    Beğeniler:
    216
    Şehir:
    Tuzla - İstanbul
    Seviye:
    Birkaç aydır yemiyorum, yedirmiyorum.. Yemek isteyene de en az 180derece ısıda fırında pişirmelerini öneriyorum..
     
  16. tayfun yaman

    tayfun yaman Yeni Üye

    Kayıt:
    8 Ocak 2006
    Mesajlar:
    25
    Beğeniler:
    2
    Seviye:
    Bende değişen bir seyyok..
    haftada ıkı kez yıyorumm gayet de saglıklı..

    AMA bılmedıgınız yerden alışveriş yapmayın...
     
  17. Said Ergöktaş

    Said Ergöktaş Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    15 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    449
    Beğeniler:
    207
    Şehir:
    KAYSERİ - Hill Climb - XC
    Seviye:
    bu konu çok abartıldı bence..
    hatta hastalıklı olsun olmasın binlercesini telef ettiler yazık oldu hayvanlara ama..
    bana verselerdi onları yüksek derece pişirir yerdim..:D Afiyetle..:D
     
  18. çağatay_çankaya

    çağatay_çankaya Onursal Üye

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    18 Eylül 2004
    Mesajlar:
    2.828
    Beğeniler:
    844
    Şehir:
    İstanbul / Eyüp
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    1 milyon kanatlı hayvanı kaç yılda tüketeceksin said:D :D
     
  19. Said Ergöktaş

    Said Ergöktaş Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    15 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    449
    Beğeniler:
    207
    Şehir:
    KAYSERİ - Hill Climb - XC
    Seviye:
    bilmem acelem yok yavaş yavaş (birazda isteyenlerle paylaşa paylaşa..) yerim:D ..zaten ne bulsam ayırt etmeden yiyom..:D
     
  20. Murat CER

    Murat CER Onursal Üye

    Kayıt:
    11 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.072
    Beğeniler:
    1.264
    Seviye:
    konu geçici olarak kapatılmıştır..
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.