Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

jant tellerini boyamak

Konu, 'Tekerlekler' kısmında ahmett.01 tarafından paylaşıldı.

  1. ahmett.01

    ahmett.01 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    232
    Beğeniler:
    77
    Şehir:
    adana
    Seviye:
    arkadaşlar bisikletimin jant tellerini boyamak istiyorum.bu işlemi nasıl yaparım.bide bu işlemi yapan arkadaşlar varsa fotoğraflarını paylaşabilirlermi.sabırsızlıkla yorumlarınızı bekliyorum:in:
     
  2. by_fatih

    by_fatih Kıdemli Üye

    Kayıt:
    26 Kasım 2008
    Mesajlar:
    206
    Beğeniler:
    25
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    tam olarak doğrumu bilmiyorum ama bana duyduğum zaman çok saçma geldi tellerin boyanması tellere zarar veriyormuş.bende boyıcaktım ama vazgeçtim.
     
    ahmett.01 bunu beğendi.
  3. ahmett.01

    ahmett.01 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    232
    Beğeniler:
    77
    Şehir:
    adana
    Seviye:
    tellri boyamaktan vazgeçtim ve sadece jantlarımı boyadım

    [​IMG]


    [​IMG]
     
    bicylerace bunu beğendi.
  4. ahmett.01

    ahmett.01 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    232
    Beğeniler:
    77
    Şehir:
    adana
    Seviye:
    söylemeyei unuttum jantlar alexrims dc 19 dur arkadaşlar.
     
  5. by_fatih

    by_fatih Kıdemli Üye

    Kayıt:
    26 Kasım 2008
    Mesajlar:
    206
    Beğeniler:
    25
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    gayet güzel.ama ne kadar kalıcak o güzellikte acaba eğer memnunsanız bende boyuyabilirim.yani boya sökülmesi filan yoksa.
     
  6. ahmett.01

    ahmett.01 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    232
    Beğeniler:
    77
    Şehir:
    adana
    Seviye:
    şimdilik bi sökülme feln yok.jantlarımı toplattım ve 2 gündürde bisikletime biniyorum.boyanın ii tutması içn.çok iyi zımparala ve çok kaliteli bi sprey boya al.attığın her kat arasnda yarm saat bekle;)
     
  7. by_fatih

    by_fatih Kıdemli Üye

    Kayıt:
    26 Kasım 2008
    Mesajlar:
    206
    Beğeniler:
    25
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    sağol bilgiler için :)
     
  8. bicylerace

    bicylerace Kıdemli Üye

    Kayıt:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    319
    Beğeniler:
    199
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    Zımpara,tinerle silip boyanın yapışmasını kolaylaşırma, çok ince katlar halinde (kalın atarsanız dökülme yapar) 2 kat(en az yarım saat bekleyin, tozsuz yerde) boya püskürtmek, püskürtürken 10-15 cm mesafeden püskürtmek yeterli.
     
    ahmett.01 bunu beğendi.
  9. EmirhanKarasu

    EmirhanKarasu Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    14 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    557
    Beğeniler:
    393
    Şehir:
    İstanbul/Göztepe
    Seviye:
    Aslında kadro boyarken hre kat arasında vernik dahil 12 saat beklemenin en iyi yöntem oldugu yazıyordu biyerde ama janttada aynı sekilde olurmu yarım saat yeterlimidir bilemem.