http://www.ikincielim.com/iel_Resim/Ortalar/381557.jpg
Resimde gördüğünüz Bianchinin Toro modelinden kullanmaktayim. (Resim bana ait degil)
Arka vites attırıcı 5 defadan fazla kırıldı. Sayısını bende tam hatırlamıyorum.
Kullanıcı hatası oldugunu pek düsünmüyorum. Bisikleti hiçbir şekilde düşürme, duvara sürttürme , çarptırma vs. olaylarina maruz bırakmadım. Attırıcıya hiçbir şekilde darbe gelmemesine karşilik kırılmaların cogu vites 1deyken attırıcının janta girip dönerek paramparça olmasıyla gerçekleşti.
En az 5 kere zincirim dişlinin arkasına veya önüne ( 1.vitesin arkasına veya 7.vitesin önüne ) sıkıştı. 2 kez zincirim koptu(üzerinde 5ten fazla attırıcı kırılan zincir haliyle yıpranıyor)
En son hiç gitmedigim bi bisikletçiye götürdüm ( Şarköy, salcano yetkili servisi ) bana bi vites attirici takti, toro'nun orjinalindekinden farkli tam modeli aklımda degil ama bulursam belirtecegim.
O cok uzun süre idare etti beni hala daha ediyor.
Benim istegim hani eskiden kuru kafalı vs jant kapaklari olurdu , onlardan arka tekerleğe taksam vites attırıcı jant teline giremeyeceği için kırılmaz diye düsünüyorum.
Fakat kuru kafa vs. çok apaçi duruyor bana göre. Düz siyah renk bişey ariyorum. İnternette birakin çeşidi 20 janttan büyük jant kapağı bile bulamadim.
Bunları nereden temin edebilirim ? (düz renkte kararliyim) veya janta başka bişey kaplayabilir miyim? Veya sorunu başka bir şekilde halledebilir miyim?
Birde bu jant kapaklarinin dezavantajlari ve avantajlari nelerdir?
Ses yaparlar mi , ağirlik yaparlar mi , tekerlegin dönmesine etki ederler mi , tekerlege ( akorda vs.) zarar verirler mi ?
Yorumlarinizi bekliyorum arkadaslar
Resimde gördüğünüz Bianchinin Toro modelinden kullanmaktayim. (Resim bana ait degil)
Arka vites attırıcı 5 defadan fazla kırıldı. Sayısını bende tam hatırlamıyorum.
Kullanıcı hatası oldugunu pek düsünmüyorum. Bisikleti hiçbir şekilde düşürme, duvara sürttürme , çarptırma vs. olaylarina maruz bırakmadım. Attırıcıya hiçbir şekilde darbe gelmemesine karşilik kırılmaların cogu vites 1deyken attırıcının janta girip dönerek paramparça olmasıyla gerçekleşti.
En az 5 kere zincirim dişlinin arkasına veya önüne ( 1.vitesin arkasına veya 7.vitesin önüne ) sıkıştı. 2 kez zincirim koptu(üzerinde 5ten fazla attırıcı kırılan zincir haliyle yıpranıyor)
En son hiç gitmedigim bi bisikletçiye götürdüm ( Şarköy, salcano yetkili servisi ) bana bi vites attirici takti, toro'nun orjinalindekinden farkli tam modeli aklımda degil ama bulursam belirtecegim.
O cok uzun süre idare etti beni hala daha ediyor.
Benim istegim hani eskiden kuru kafalı vs jant kapaklari olurdu , onlardan arka tekerleğe taksam vites attırıcı jant teline giremeyeceği için kırılmaz diye düsünüyorum.
Fakat kuru kafa vs. çok apaçi duruyor bana göre. Düz siyah renk bişey ariyorum. İnternette birakin çeşidi 20 janttan büyük jant kapağı bile bulamadim.
Bunları nereden temin edebilirim ? (düz renkte kararliyim) veya janta başka bişey kaplayabilir miyim? Veya sorunu başka bir şekilde halledebilir miyim?
Birde bu jant kapaklarinin dezavantajlari ve avantajlari nelerdir?
Ses yaparlar mi , ağirlik yaparlar mi , tekerlegin dönmesine etki ederler mi , tekerlege ( akorda vs.) zarar verirler mi ?
Yorumlarinizi bekliyorum arkadaslar