Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

İzmİr-antalya-isparta

Konu, 'Gezi, Tur ve Organizasyon Duyuruları' kısmında kasablanca tarafından paylaşıldı.

  1. kasablanca

    kasablanca Üye

    Kayıt:
    21 Kasım 2007
    Mesajlar:
    94
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    BURSA
    Seviye:
    herkese selamlar arkadaşlar bu yaz izmirden antalyayason olarakta ısparta eğridir yeşiladaya bisikletle hem düz yol hemde dağ tepe gezilerini kapsayacak yaklaşıkj 1.5 aylık bir gezi düşünüyorum yanımda 2-3 kişilik bir çadırda mevcut yanlız tek sorun gidecek kafa dengi bir arkadaşım yok yaşım 19 benim yaşlarımda böyle bi geziye gelmeyi veya bu gezi hakkında yorum yapmayı isteyenler varsa buraya yazabilirsiniz kolay gelsin
     
  2. unlu

    unlu Kıdemli Üye

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    322
    Beğeniler:
    182
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    1.5 aylık gezi demişsin de o kadar sürmez heralde ya günde 50km bile yapsan ama heralde antalya da şöyle bi tatil düşünüyosun sen sanırım dimi:D günde 50km bile çok sıkar dimi. antalya da 1 hafta tatil yapıcağını düşünsen en fazla sanırım toplam 15 gün felan sürer hatta sürmez sanırım.

    hee bende izmir deyim yazın aynı bende burdur ordan antalya düşünüyorum veya direk antalya görüşürüz o zamana kadara belki
     
    Ali Hekimoğlu bunu beğendi.
  3. Serdar TEBER

    Serdar TEBER Bisikletkolik

    Kayıt:
    29 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.215
    Beğeniler:
    1.366
    Şehir:
    Ankara, Antalya
    Seviye:
    Kolay gelsin şimdiden. Nefis bir gezi olacağı kesin.
     
  4. kasablanca

    kasablanca Üye

    Kayıt:
    21 Kasım 2007
    Mesajlar:
    94
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    BURSA
    Seviye:
    gökhan kardeşim eğer aynı zamana denk getirebilirsek yapılabilir eğer düşünürsen yaparız ben izmir antalya da bikaç gün geçirmenin dışında son olarak ısparta eğridir de gölün içindeki yeşiladada babaannemlerin evinde de 3-4 gün dinlenip geziyi bitirmek istiyorum ayrıca yolda görülüp kamp kurulacak yerlerede zaman ayırmak lazım (antalya taraflarında rrafting turları felan vesaire kanyonlar)yani 1.5 ayı bulabilir yaz yaklaştıkça herşey rayına oturur şimdilik plan lara devam görüşmek üzere
    ,
     
    Ali Hekimoğlu bunu beğendi.
  5. unlu

    unlu Kıdemli Üye

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    322
    Beğeniler:
    182
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    ben allah ın izniyle şu an kesin diye düşünüyorum gitmeyi.
    benim asıl amacım burdur a gitmek ordan antalya zaten 120 km.
    antalya ya sadece bisikletle gidip gezmeyi düşünüyorum.
    burdan burdur a 380 km, antalya 500 km.
    1.5 günde felan gitmeyi düşünüyorum açıkcası ben ama sen böyle gezi amaçlı bişey planlamışsın geze geze göre göre zaman çok nasılsa diye bişey düşünmüşsün çok güzel aslında senin düşüncen keşke zaman ve nakit im olsa ama yok.
    belki bi gün görüşürüz o zaman senin düşündüğün gibi geze geze çok güzel bi tur yaparız inşallah. zaman ne gösterir belli olmaz.
    GÖRÜŞMEK ÜZERE KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER
     
  6. brave_man1

    brave_man1 Yeni Üye

    Kayıt:
    21 Mart 2008
    Mesajlar:
    2
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    ben 18 yaşındayım ben de böyle bir gezi düşünüyorum doğayla iç içe ne güzel sen hangi aylarda gitmeyi düşünüyorsun benim için temmuz ağustos uygun
     
  7. unlu

    unlu Kıdemli Üye

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    322
    Beğeniler:
    182
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    kardeşim brave man temmuz ağustosta pişersin muz gibi olursunuz gelince biz de sizi soyarız artık:D çok geç olur baya sıcak olur malum küresel ısınma mı ne var. sıcaktan yaptığınız hararet de eklenir bayıltır sonra o sıcak sizi.nisan-mayıs veya eylül ekim ayı en uygunu gibi bence.ama siz bilirsiniz tabi.
     
  8. brave_man1

    brave_man1 Yeni Üye

    Kayıt:
    21 Mart 2008
    Mesajlar:
    2
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    doğru diosun gökhan ama okul var

    kasablanca düşünür müsün?
     
  9. kasablanca

    kasablanca Üye

    Kayıt:
    21 Kasım 2007
    Mesajlar:
    94
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    BURSA
    Seviye:
    vallahi ben temmuz 15 gibi başlayıp ağustos sonu gibi bitirmeyi düşünüyorum bunun nedeni ilk olarak maddi biraz çalışıp para biriktrmek lazım ayrıca okul başlıcağı için eylüle sarkmamasındanda yanayım bizim üniversite haziran 7 de kapanıyo olabilir temmuz ortasından ağustos sonu illakide 1,5 ay sürecek diye bişi yok zaten burada süreyi uzun tutmamın sebebi yolda gezip görülecek yerler olması mesela datça taraflarında güzel koylar,antalya serik tarafında serik çayında rafting yapılan yerler ,son olarak ısparta eğirdirde gölün içindeki yeşiladada babaannemin evi var oradada tur sonunda konaklayıp 3-5 gün geçirebiliriz maksat gezip görmek yoksa izmirden antalyaya otobüslerde gidiyo
    onun için eğer ciddi düşünüyorsan yaza kadar görüşelim msn den ayrıca ben bursa iznik te oturuyorum istanbul yakın sayılır karşılık lı görüşebiliriz he ayrıca msn adresim orhanhy@hotmail.com ekle görüşelim

    :D
     
  10. hiztutkunu032

    hiztutkunu032 Yeni Üye

    Kayıt:
    15 Kasım 2007
    Mesajlar:
    2
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    ISPARTA
  11. kasablanca

    kasablanca Üye

    Kayıt:
    21 Kasım 2007
    Mesajlar:
    94
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    BURSA
    Seviye:
    iyide gezinin son ayağı ısparta olucak sen izmirden itibaren mi bize katılıcaksın yoksa ıspartadan sonra kalan yoldamı?;)

    msn m orhanhy@hotmail.com ekle konuşalım
    ben ekleyemedim seninkini
     
  12. calti

    calti Yeni Üye

    Kayıt:
    1 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Bursa
    Arkdaşlar merhaba. Ben forumunuza yeni katıldım ve ilk bu konu dikkatimi çekti.
    Biz 5 6 kişilik bir arkdaş grubu ile çanakkaleden başlayıp sahili takip edip antalya yapmayı düşünüyoruz. Fakat ilk defa şehirdışı bir gezi yapıcaz ve tecrübeli arkdaşlara sormak istediğim 1 2 soru var

    -Böyle bir gezide konaklamalar nasıl olur? Biz antalyaya kadar hep sahil üzerinden gidicez. Çadırda kalmayı düşünüyoruz ama merak ettiğim yoruldum diyip önüne gelen yere çadır kurulur mu?

    - Böyle bir gezi için neler gerekir? Yiyecek içecek cart curt ne gerekiyosa

    Bana yardımcı olursanız çok sewinirim.Şimdiden teşekkürler arkdaşlar
     
  13. kasablanca

    kasablanca Üye

    Kayıt:
    21 Kasım 2007
    Mesajlar:
    94
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    BURSA
    Seviye:
    yaa her yere çadır kurulmaz güvenilir yada ıssız yerler olucak malzeme listesine gelince forumda var arama motorundan yazarsan çıkar heralde bi abimz yazmış ne var ne yok içinden lazım olanları alırsın ayrıca bu iş maddiyatta gerektiriyo onuda düşünün derim a.e.o.kardeş
     
    calti bunu beğendi.
  14. calti

    calti Yeni Üye

    Kayıt:
    1 Nisan 2008
    Mesajlar:
    2
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Bursa
    Güvenilir yer derken nasıl mesela?
     
  15. kasablanca

    kasablanca Üye

    Kayıt:
    21 Kasım 2007
    Mesajlar:
    94
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    BURSA
    Seviye:
    yani itin kopuğun uğramadığı bi yer başınıza bişi gelirse yardım edebilecek birilerinin olucağı bi yer
     
  16. kasablanca

    kasablanca Üye

    Kayıt:
    21 Kasım 2007
    Mesajlar:
    94
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    BURSA
    Seviye:
    evet arkadaşlar yokmu gelmek isteyen geziye ciddi ciddi yanlız göndermeyin beni ta oralara
     
  17. karatren

    karatren Aktif Üye

    Kayıt:
    20 Şubat 2007
    Mesajlar:
    123
    Beğeniler:
    127
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:

    öncelikle forumumuza hoşgeldin,,şehirlerarası turlar bölümünü incelersen uzun turlar yapmış arkadaşlarımızın(bende dahil) yazılarında aradığın bilgileri bulabilirsin.Genede aklına takılan birşey olur yada daha fazla bilgi almak istersen ayrı bir konu açmanı öneririm.Bu arada mayıs başında bizde Çanakkaleden İzmire inmeyi düşünüyoruz,yollarda karşılaşmak dileğiyle...
     
  18. kasablanca

    kasablanca Üye

    Kayıt:
    21 Kasım 2007
    Mesajlar:
    94
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    BURSA
    Seviye:
    gezi için hala arkadaş aranıyoorr