Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

İstanbul'da Merdia Bayisi ?

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında Kağan Kütük tarafından paylaşıldı.

  1. Kağan Kütük

    Kağan Kütük Yeni Üye

    Kayıt:
    31 Mart 2011
    Mesajlar:
    37
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Arkadaşlar İstanbul'da özellikle Sirkeci veya Saraçhane taraflarında Merida bayisi var mı ?

    Yarın kısmetse bisiklet almaya gideceğim gönlümde Merida var.
    Babamı ikna edebilirsem Merida almayı planlıyorum olmazsa fiyatı daha uygun başka bir marka/modele yönelmeyi düşünüyorum. Sirkecide bildiğim kadarıyla başka markaların satıcıları mevcut.
     
  2. İbrahim Aslanhan

    İbrahim Aslanhan Onursal Üye

    Kayıt:
    1 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.999
    Beğeniler:
    864
    Şehir:
    Diyarbakır
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Pri Reis Sokak No:2/2 Sirkeci/ İstanbul
     
  3. Kağan Kütük

    Kağan Kütük Yeni Üye

    Kayıt:
    31 Mart 2011
    Mesajlar:
    37
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Teşekkürler Firmanın ismi nedir acaba ? Buraya yazmak sıkıntı olursa pm atabilir misiniz ?
     
  4. İbrahim Aslanhan

    İbrahim Aslanhan Onursal Üye

    Kayıt:
    1 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.999
    Beğeniler:
    864
    Şehir:
    Diyarbakır
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Aslı bisiklet. Orda meridalar var. Hangi modelini almak istiyorsun ?
     
  5. Kağan Kütük

    Kağan Kütük Yeni Üye

    Kayıt:
    31 Mart 2011
    Mesajlar:
    37
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Aslında TFS 200D istiyorum ama gidip 100 V veya D'ye bakacağım malum fiyatlar onlar olmazsa da başka bisikletler.
     
  6. İbrahim Aslanhan

    İbrahim Aslanhan Onursal Üye

    Kayıt:
    1 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.999
    Beğeniler:
    864
    Şehir:
    Diyarbakır
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    doğru tercih yapıyorsun kardeşim. Meridalar güzel. Sen bi al sür sorna görceksin bak. Ben de Mayıs'ta alıyorum merida 200 :)
     
  7. Kağan Kütük

    Kağan Kütük Yeni Üye

    Kayıt:
    31 Mart 2011
    Mesajlar:
    37
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Kısmet bakalım ne olacak her şey babamı ikna etmeme bağlı : )
     
  8. İbrahim Aslanhan

    İbrahim Aslanhan Onursal Üye

    Kayıt:
    1 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.999
    Beğeniler:
    864
    Şehir:
    Diyarbakır
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Hadi bakalım hayırlısı olsun Kağancım.