Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

İstanbul-İzmir

Konu, 'Gezi, Tur ve Organizasyon Duyuruları' kısmında Zekeriya Gecenoğlu tarafından paylaşıldı.

  1. Zekeriya Gecenoğlu

    Zekeriya Gecenoğlu Kıdemli Üye

    Kayıt:
    29 Haziran 2009
    Mesajlar:
    367
    Beğeniler:
    600
    Şehir:
    İstanbul\İstinye
    Seviye:
    Arkadaşlar merhaba bu hafta içi İstanbuldan çıkıp İzmire gitmeyi düşünüyorum.Ama karar veremediğim nokta Yalova-İzmir mi yoksa Bandırma-İzmir yapsammı düşünüyorum.Yada daha başka güzel önerileriniz varsa paylaşırsanız sevinirim.Daha önce Yalova-Bursa yaptığımdan Bursaya kadar yolları biliyorum.Konaklamayı düşünmüyorum.Daha önce gitmiş görmüş bilen arkadaşlar varsa yolların durumu açısından bilgi verirse çok sevinirim.
     
    Barış Özkan ve Kudret Kurtcebe bunu beğendi.
  2. Kudret Kurtcebe

    Kudret Kurtcebe Onursal Üye

    Yaş:
    59
    Kayıt:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    31.515
    Beğeniler:
    40.927
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    zekeriya başarılar dostum

    :in: :in: :in:
     
    Zekeriya Gecenoğlu bunu beğendi.
  3. Bahadır ATILGAN

    Bahadır ATILGAN Kıdemli Üye

    Kayıt:
    18 Eylül 2009
    Mesajlar:
    386
    Beğeniler:
    606
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Zekeriya, müthişsin, başarılar.
    Ancak, 450 km. den bahsediyoruz.
    Konaklamasız nasıl olacak bunu anlamadım.


    Sağlıcakla kal.
     
    Zekeriya Gecenoğlu bunu beğendi.
  4. Zekeriya Gecenoğlu

    Zekeriya Gecenoğlu Kıdemli Üye

    Kayıt:
    29 Haziran 2009
    Mesajlar:
    367
    Beğeniler:
    600
    Şehir:
    İstanbul\İstinye
    Seviye:
    Abicim normal olmadığını biliyorum.Bende normal değilim :D Bakalım
     
    Bahadır ATILGAN bunu beğendi.
  5. beynelmilel

    beynelmilel Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    753
    Beğeniler:
    241
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Yolun açık olsun kardeşim. :)
     
  6. gökhan aksoy

    gökhan aksoy Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    23 Haziran 2009
    Mesajlar:
    481
    Beğeniler:
    568
    Şehir:
    İSTANBUL
    Seviye:
    kardeşim delirdin mi sen:)
    senin ateşin çıkmış hemen bir doktora görün. karbonu aldın uçuyosun yakında kanat da taktırırsın artık.
    neyse Allah yardımcın olsun. güle güle git gel.
     
  7. frustrated

    frustrated Kıdemli Üye

    Kayıt:
    28 Ekim 2007
    Mesajlar:
    201
    Beğeniler:
    81
    Şehir:
    yıldız ankara
    Seviye:
    Tolga Gürgün bunu beğendi.
  8. burakb

    burakb Kıdemli Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2007
    Mesajlar:
    382
    Beğeniler:
    564
    Şehir:
    Kağıthane - istanbul
    Seviye:
    Zekeriyacım

    Haritada
    Bardırma - İzmir 278 km
    Yalova - İzmir 396 km gözüküyor.

    Bu durumda Bandırmadan gitmen daha iyi olur sanırım.
    23,5 km ortalama ile gidersen 12 saat sürer + verdiğin molalar.

    Motosikletim olsaydı sana eşlik edirdim :D :D

    kolay gelsin
     
  9. Caner.AYDIN

    Caner.AYDIN Kron / Corratec / Mosso

    Yaş:
    39
    Kayıt:
    8 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    306
    Beğeniler:
    119
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Corratec
    Seviye:
    Allah kolaylık versin umarım başarırsın :D
     
  10. selcuk yucel

    selcuk yucel Kıdemli Üye

    Kayıt:
    21 Nisan 2010
    Mesajlar:
    330
    Beğeniler:
    141
    Şehir:
    kocaeli-gebze
    Seviye:
    benim de cok istedigim bi tur ama yeterli kondisyonum yok eylul ekim gibi bende gitmeyi dusunuyorum yolunuz acik olsun
     
  11. burak altınsoy

    burak altınsoy Kıdemli Üye

    Kayıt:
    4 Haziran 2010
    Mesajlar:
    225
    Beğeniler:
    74
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    kolay gelsin arkadaşım....bende düşünüyorum bu turu ama eylül ekim gibi...şu anda bisikletim yok..ama olsaydı gelmeyi ciddi anlamda düşünürdüm...yolun açık rüzgar arkanda olsun...
     
    Zekeriya Gecenoğlu bunu beğendi.
  12. Barış Özkan

    Barış Özkan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    22 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    218
    Beğeniler:
    251
    Şehir:
    GEBZE
    Seviye:
    dostum senden bu beklenirdi zaten :D
     
    Zekeriya Gecenoğlu bunu beğendi.
  13. Nostoc Domenica

    Nostoc Domenica Kıdemli Üye

    Kayıt:
    18 Nisan 2010
    Mesajlar:
    253
    Beğeniler:
    182
    Şehir:
    İzmir-Phokai
    Seviye:
    zekeriya abi bizimle İzmir'e gelme işin eğer yatmadıysa Samet'in bana da tavsiye ettiği güzergahı yani senin de ikinci alternatifin olan bandırma-izmir'i dene derim..?
     
    Zekeriya Gecenoğlu bunu beğendi.
  14. Zekeriya Gecenoğlu

    Zekeriya Gecenoğlu Kıdemli Üye

    Kayıt:
    29 Haziran 2009
    Mesajlar:
    367
    Beğeniler:
    600
    Şehir:
    İstanbul\İstinye
    Seviye:
    Dimi ya :D
     
  15. Zekeriya Gecenoğlu

    Zekeriya Gecenoğlu Kıdemli Üye

    Kayıt:
    29 Haziran 2009
    Mesajlar:
    367
    Beğeniler:
    600
    Şehir:
    İstanbul\İstinye
    Seviye:

    Kardeş yarın sabah yola çıkıyorum Bandırma üzerinden gidicem.Bakalım kardeş hayırlısı :D
     
  16. Zekeriya Gecenoğlu

    Zekeriya Gecenoğlu Kıdemli Üye

    Kayıt:
    29 Haziran 2009
    Mesajlar:
    367
    Beğeniler:
    600
    Şehir:
    İstanbul\İstinye
    Seviye:
    İzmirli arkadaşların karşılamasını isterdim ama çok geç kalabilirim bakalım yolun durumuna göre :D
     
  17. samet_özdemir

    samet_özdemir Bisikletkolik

    Kayıt:
    31 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.395
    Beğeniler:
    1.386
    Şehir:
    Pendik
    Seviye:
    ehehhe sabredememişsin zekeriya abi çalışmıyo olsaydım gelirdim abi ama malum iş ve enim iş durumu karışık işler yarın antepe uçuyorum yine seyahat durumları :) bandırma üzerinden gidiceksen hemen rotayı söyleyeyim abi yarın sabahta ararım telden gerçi daha detaylı bilgi veririm :)

    bandırma - gönen - balya - ivrindir - bergama - dikili - aliağa - foça - menemen - ve ve ve izmir :) susurluk balıkesir akhisar manisa yolunda çok fazla kamyon olur bu yol biras daha tenha orman içi yol ;) 18 temmuzdaki izmir turunada bekliyoruz bu turdan yara alıp ben gelemiyorum deme sakın :)
     
  18. Ömer Faruk MUMCUOĞLU

    Ömer Faruk MUMCUOĞLU Onursal Üye

    Kayıt:
    14 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.676
    Beğeniler:
    1.936
    Şehir:
    İSTANBUL
    Adı:
    Ömer Faruk Mumcuoğlu
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    kardeşim şimdiden tebrik ederim.Kazasız belasız gitmeni/gelmeni dilerim.
     
  19. OrionForEver

    OrionForEver Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    17 Haziran 2007
    Mesajlar:
    651
    Beğeniler:
    1.257
    Şehir:
    Istanbul
    Seviye:
    Güzel hareketler bunlar .... Yolunuz açık olsun
     
  20. gökhanc

    gökhanc Aktif Üye

    Kayıt:
    23 Şubat 2010
    Mesajlar:
    193
    Beğeniler:
    90
    Şehir:
    İSTANBUL
    Seviye:
    ağustos eylül gibi bende o yollarda olacağım.bakıyorum ki birçok arkadaş bunu planlıyor.buda kalabalaık olacağız demektir.şimdiden sabırsızlanmaya başladım.sanada bol kuvvet dostum.işin ucunda izmir varsa gerisini düşünme:)