Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

İşe bisikletle giden var mı abes olur mu ?

Konu, 'Bisiklet Kaza Haberleri' kısmında Ömer Toprak tarafından paylaşıldı.

  1. Ömer Toprak

    Ömer Toprak Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Gümüşhane
    Merhaba arkadaşlar üniversitenin son demlerini yaşıyorum ben. Yani seneye mezunum inş. Diyetisyenim topluma örnek olmak için bisikletle gidip gelmeyi düşnünüyorum tabi şimdilik hayal :)
    Fazla sigara kullanmam beni hantallaştırıyor bir sebebimde o.
    Bisiklet türleri varmış birde yeni öğrendim forumda dolaşırken yaşadığım şehir orta büyüklükte bir şehir eğer karar verirsem işe giderken ne tür bir bisiklet almalıyım peki yol bisikleti mi ? Şimdiden cevap veren herkese teşekkür ederim.

    konuyu yanlış yere açtım galiba moderotörden rica etsem olması gereken yere taşır mısın konuyu ?

    konuyu yanlış yere açtım galiba moderotörden rica etsem olması gereken yere taşır mısın konuyu ?
     
  2. Oğuzhan Duran

    Oğuzhan Duran Yeni Üye

    Kayıt:
    9 Nisan 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Merhaba dostum öncelikle bence yol değil hafif bir dağ bisikleti alabilirsin senin işini yeterince görür(sedona veya kron olabilir).
    Bisikletle işe gitmen ise asla abes kaçmaz aksine bir şeklin olur çoğu kişi imrenir bile. :)
     
  3. Ömer Toprak

    Ömer Toprak Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Gümüşhane
    Hocam memlekette çalışmayı düşünüyorum. Ova her taraf düz güzel yani memleketim :)
    Hocam önyargılar açıkçası beni korkutuyor şuna bak bisikletle gidip geliyor falan filan :)
     
  4. Aldora Road Team

    Aldora Road Team Kıdemli Üye

    Yaş:
    17
    Kayıt:
    30 Mart 2014
    Mesajlar:
    206
    Beğeniler:
    151
    Şehir:
    Kocaeli / İZMİT
    Adı:
    Üzeyir Sağlık
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Ağabey bence süper olur ben artık her yaz köyüme bile bisikletimle gidiyorum şaka değil 95 km :) Yeni alacağım yol bisikletiyle tabii daha zevkli olur diye düşünüyorum diyetisyensiniz bana bir menü yazsanız en çabuk kilo vermek için falan :D özel mesaj pls hocam.
     
  5. Ömer Toprak

    Ömer Toprak Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Gümüşhane
    Şuan hala öğrencilik evrelerimi yaşıyorum ama :) yardımcı olmaya çalışırım zaten kilo vermek için yüzde 40 beslenme den yüzde 60 da spordan geçer. görüyorum ki herkes sporcu :)
     
  6. Aldora Road Team

    Aldora Road Team Kıdemli Üye

    Yaş:
    17
    Kayıt:
    30 Mart 2014
    Mesajlar:
    206
    Beğeniler:
    151
    Şehir:
    Kocaeli / İZMİT
    Adı:
    Üzeyir Sağlık
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Hocam Boy 1.83 kilom en son 100 dü şu son 3 ay içinde bisiklet süre süre bacak kaslarımın çelikleştiğini ve vicudumun belli bir hal aldığını hissetmeye başladım. İnşallah en yakın zamanda güzel bir forma girip uzun yollar yapmak istiyorum 14 yaşında genç bir kardeşinizim :D
     
  7. ibrahim topaloğlu

    ibrahim topaloğlu Yeni Üye

    Kayıt:
    19 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    18
    Beğeniler:
    4
    Şehir:
    Şişli/İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    İşe bisikletle gitmek çok mantıklı bir düşünce. Ben de bisikletle işe gidip geliyorum ve iş arkadaşlarımdan olumlu geri dönüşler oldu. Hatta bir arkadaşım bana özenip bisiklet aldı, artık o da bisikletle gidip geliyor. Memleketin düz ise yol bisikleti almanı öneririm. daha hızlı gitmeni sağlar.

    Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  8. Ömer Toprak

    Ömer Toprak Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Gümüşhane
    Üzeyir Hocam en kısa zamanda fit bir vücuda sahip olacaksınız emin olun desteğimle

    İbrahim Hocam bisikletinizin markasını öğrenebilir miyim peki ? 7-8 bin den bahsediyorlar bu fiyat fazla değil mi ? Yanlış anlaşılmasın bisikleti küçümsediğimden değil. Bence bir bisiklete o kadar vermek düşündürücü
     
  9. ibrahim topaloğlu

    ibrahim topaloğlu Yeni Üye

    Kayıt:
    19 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    18
    Beğeniler:
    4
    Şehir:
    Şişli/İstanbul
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Ben istanbulda oldugum icin (bozuk yollar) sehir tipi bisiklet kullaniyorum (salcano city fun50). Decathlonda 1000 liraya triban 3 model var. İncelemeni oneririm.

    Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  10. Ömer Toprak

    Ömer Toprak Yeni Üye

    Kayıt:
    20 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    Gümüşhane
    Teşekkür ederim Hocam bir bakayımda maksat şimdiden bilgili olmak.
     
  11. Doğukan Şık

    Doğukan Şık Aktif Üye

    Kayıt:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    126
    Beğeniler:
    43
    Şehir:
    Malatya
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Neden abes olsun ki? Hem zayıflamak için yanınıza gelenlere itici güç olabilir.
     
  12. selami atay

    selami atay Kıdemli Üye

    Kayıt:
    22 Eylül 2011
    Mesajlar:
    322
    Beğeniler:
    179
    Şehir:
    alanya
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Hiç problem olmaz falan filan ne dermiş aldırma sizin için çok iyi olur. Tavsiye ederim. her gün gidip geliyorum evden işe işten eve 44km yol kask gözlük eldiven bisiklet kıyafeti hepsi tam

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  13. Uğur S.

    Uğur S. Onursal Üye

    Yaş:
    35
    Kayıt:
    4 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.897
    Beğeniler:
    2.103
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    Arkadaşlar konunun açılmışı var. Buyrun; http://www.bisikletforum.com/showthread.php?t=23997
    Her gün gidip geliyoruz. Bir problem olmuyor. Aksine, iş arkadaşlarımız ne kadar azimli olduğumuzdan falan bahsediyorlar. Yine aksine biz azmetmiyoruz, keyif alıyoruz :in:
     
  14. AykutÇ.

    AykutÇ. Forum Demirbaşı

    Yaş:
    28
    Kayıt:
    16 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    401
    Beğeniler:
    433
    Şehir:
    Bolu
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    Faydalı olan her şey toplumumuza göre abes olduğundan ötürü ilk etapta çevrenizkelere abes gelecektir. "Manyak mısın? Derdin ne? Zorun ne? Derdin hava atmak mı? vb tepkiler olacaktır" Onları dikkate almamak gerek. Bir süre sonra ise aynı kişiler sizin bisikletle gelip gitmenize imrenmeye başlayacaklar ve bir süre sonra bakacaksınız ki başka kişilerin de bisikletle işe gidip gelmesine vesile olmuşsunuz :)
     
  15. Çetin ŞAHİNÖZ

    Çetin ŞAHİNÖZ Bisikletkolik

    Yaş:
    49
    Kayıt:
    5 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.199
    Beğeniler:
    1.081
    Şehir:
    İSTANBUL
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Bir nüst başlığa bakınız lütfen.:)

     
  16. tekkir

    tekkir Forum Demirbaşı

    Yaş:
    36
    Kayıt:
    31 Ocak 2012
    Mesajlar:
    462
    Beğeniler:
    396
    Şehir:
    Manisa
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Uğur S. bunu beğendi.
  17. Emrah Özşahin

    Emrah Özşahin Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    26 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    698
    Beğeniler:
    1.407
    Şehir:
    Kocaeli
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    bende memurum ve işe bisikletle gidip geliyorum. sıkıntı olmuyor 15 km mesafede iş yerim. Bir süre sonra zamanla yarışmak istiyorsunuz, daha erken gitmek istiyorsunuz. Bende ilk aldığımda Mtb almıştım ama yol bisikleti çok daha zevkli
     
  18. thomisus lx

    thomisus lx Onursal Üye

    Kayıt:
    25 Haziran 2007
    Mesajlar:
    3.004
    Beğeniler:
    2.148
    Seviye:
    http://www.idefix.com/kitap/bisiklet-chris-sidwells/tanim.asp?sid=ES0K6MK60014XYHKYPLZ

    bu kitapta 2. dünya savaşından sonra avrupada bisikletle işe gidenlerden bahsediyor. sanırım orada abes değil, burada neden olsun ki. güzel olur, şık olur, ayakta alkışlanır, size karbon salınımı yapmadığınız için gelecek kuşaklar daha doğmadan dua eder. hem endorfin salgınız, kolesterol seviyeniz dengelenir; iş yerinde belki ter kokusu olur ama olsun.

    tek kaygım bu süreçte çok fazla egsoz dumanı solumanız olur. yarım yüz bir maske ile belki bu da çözülür.
     
  19. H.Genç

    H.Genç Forum Demirbaşı

    Yaş:
    35
    Kayıt:
    17 Kasım 2013
    Mesajlar:
    416
    Beğeniler:
    201
    Şehir:
    KKTC
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    Abes olmaz, hatta bununla ilgili başlık bile var:)


    Loading %61..
     
  20. Abdullah Cimis

    Abdullah Cimis Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    503
    Beğeniler:
    220
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Bende işe bisiklet ile gidip geliyorum. Çok zevkli. Her gün sabah sporunu yaşam biçimi haline dönüştürmekte bir ayrıcalık.