Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

İnterSport müşteri memnuniyetsizliği

Konu, 'Şikayetim Var!' kısmında yavuz ergat tarafından paylaşıldı.

  1. yavuz ergat

    yavuz ergat Üye

    Kayıt:
    15 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    52
    Beğeniler:
    31
    Şehir:
    bursa
    Bisiklet:
    Corratec
    Seviye:
    Yaklaşık olarak on yıldır beden eğitimi öğretmeniyim ve yirmi yıla yakın bir süredir de kimi zaman sporcu olarak ve kimi zaman da antrenörlük yaparak sporun içinde yer alan biriyim. Bir çok spor firmasına ait farklı farklı giyiminden malzemesine kadar bir çok spor malzemesi kullandım kullandırttım. Şimdiye kadar yaşamış olduğum ufak tefek sorunları (defolu ürün,yırtık-patlak ürün vs.) adı sanı duyulmamış en küçük spor mağazalarında bile iş yeri sahiplerinin anlayışı sayesinde sorunsuzca hallettim.

    İnter Sport mağazasından 09/01/2016 tarihinde satın aldığım adidas marka yürüyüş ayakkabısının her iki teki de daha 3. ayının içinde ödenmemiş 3 taksidi olmasına rağmen bağcıkların sonunun hemen altından ayakkabının üst kısmından deforme olmaya başladı. Buna binaen bende ayakkabıyı satın aldığım İnter Sport mağazasına giderek ayakkabıyı gösterdim, sadece yürüyüşte kullandığım ayakkabının 4. ayı dolmadan ne hale geldiğini ve gerekli işlemin yapılmasını (ücret iadesi yada değişim) talep ettim. Yetkili şahıs incelemeye göndereceğini belirterek benden ayakkabıyı teslim aldı, cevabı yaklaşık bir aylık süre içerisinde bildireceğini söyledi. Bir aylık süre içerisinde bana bildirilen cevap "ayakkabının üretim hatasının ya da kullanılan malzemesinden kaynaklı bir probleminin olmadığı" yönünde oldu ve dolayısıyla size değişim ya da ücret iadesi yapamayız sözleri oldu.

    Kendilerine bu sorunun kullanıcı kaynaklı olmadığını görüyorsunuz hiçbir sağlam ayakkabının bu kadar kısa süre içerisinde böyle bir noktadan deforme olmayacağını da biliyorsunuz dememe rağmen ve kendileri de evet haklısınız demelerine rağmen red yazısı geldiği için talebinizi gerçekleştiremeyeceğiz kusura bakmayın diyerek en büyük kusuru da işlemeleri moralimi iyice bozdu. Maalesef kendi paranızla böyle niteliksiz misyonsuz güvencesiz firmalara oyun oluyoruz. Siz siz olun bu firma ile alış veriş yapmayın. Böylesi bir durum da mallarının arkalarında durmuyorlar ve gördüğüm kadarıyla keriz muamelesi yapıyorlar. Bize de tüketici hakem heyetine başvurmak kalıyor. Vesselam...
     
    ElcaSeJawS, Mesut DOĞRU ve Deniz bunu beğendi.
  2. Gixxer

    Gixxer Kıdemli Üye

    Kayıt:
    24 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    312
    Beğeniler:
    323
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Yiğit Tabas
    Bisiklet:
    Focus
    Seviye:
    Talihsizlik olmuş. :( Bu konuda Decathlon'un yanına genelde yaklaşamıyor birçok büyük spor mağazası. Adidas'tan da böyle bir şey beklemezdim. Adidas'la kişisel olarak irtibata geçmeyi denenediniz mi Araya hiç aracı sokmadan (intersportu yani)
    Bu arada hangi modelini aldığınızı öğrenebilir miyim?
     
    yavuz ergat bunu beğendi.
  3. Bugraacik

    Bugraacik İstanbul Bisikletlisi

    Yaş:
    21
    Kayıt:
    29 Şubat 2016
    Mesajlar:
    191
    Beğeniler:
    181
    Şehir:
    Istanbul
    Adı:
    Buğra Açık
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Birkaç ay öncesinde Adidas'tan bir ayakkabı aldığımda 1(BİR) gün sonra iade etmek istemiştim. Eve geldiğimde cidden güzel olmadığını fark ettiğim içindi tabii. Her neyse, iade için verdim ayakkabıyı. Ama ne yazık ki kartla ödediğim için nakit olarak veremiyorlar veya anında karta iade yapamıyorlar. Sağolsunlar hiç giymediğim ayakkabının parasını bana 1 ay sonra iade ettiler.

    Adidas bu şekilde çok müşteri kaybettiğini düşünüyorum. Talihsizlikte olabilir, tecrübesizlikte. Tekrarlanmaması ümidiyle hocam..
     
    yavuz ergat bunu beğendi.
  4. SOZUAK

    SOZUAK Forum Demirbaşı

    Yaş:
    42
    Kayıt:
    30 Nisan 2016
    Mesajlar:
    522
    Beğeniler:
    664
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Barış SÖZÜAK
    Bisiklet:
    Diğer
    Seviye:
    Bunları yapan yabancı markalar değil Türkiye'deki işletmeciler. Ana firma beş dakika bekletmezdi sizi eminim. Ben de genelde alışveriş yaparken alıp bir sorun olsa bile gitmek zorunda kalmayacağım firmaları tercih ediyorum. Biliyorum ki saçma sapan bahaneler üretecekler moralimi bozacaklar. O nedenle 200 e mağazasından alacaksam başka ufak bir yerden 100-150 ye alıyorum misal sonra arkama bile bakmıyorum. Avrupadaki merkez firmayı bulup resimleri ile (resmi bir siteye yükleyip link verirsiniz) şikayetinizi yazın. İngilizceniz yoksa bile Google Translate'in başarısız da olsa çevir hizmeti ile dönüştürüp gönderin. Anlarlar sorunu ve geri dönüş yaparlar emin olun.
     
    yavuz ergat bunu beğendi.
  5. Mert E.

    Mert E. We create Chemistry

    Yaş:
    36
    Kayıt:
    19 Ocak 2014
    Mesajlar:
    1.211
    Beğeniler:
    2.324
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Kredi kartından ödediğiniz para sizin paranız mı? Hayır. O da bankanın parası. Ayakkabıyı kullanmış olsanız siz de ödemesini bir ay sonra yapacaktınız.

    Öyle bir anlatmışsınız ki sanki sizin paranızın üstüne bir ay yatmış firma.

    Cılkını çıkartıyorsunuz bazen.

    @yavuz ergat

    Sizin de yapmanız gereken şey basit. Tüketici haklarına gidip başvuracaksınız ve o ayakkabıyı ya değiştirecek ya da parasını geri alacaksınız.

    Bu noktada intersport'un çok fazla birşey yapabileceğini sanmıyorum; Adidas karar veriyor değişip değişmeyeceğine. İntersport gibi firmalar sadece Adidas'ın satışını gerçekleştiren bayiler.

    Yine de yurtdışı intersport a yazmak bence de mantıklı bir davranış olurdu.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  6. mfurkan

    mfurkan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    7 Kasım 2015
    Mesajlar:
    348
    Beğeniler:
    249
    Şehir:
    Bursa
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Bunun gibi incelemeden reddedilerek dönen ayakkabılarda İlçe Tüketici Hakem Heyetlerine aynı şekilde başvurduğunuzda büyük olasılıkla iade talebiniz kabul ediliyor ;)
     
    yavuz ergat bunu beğendi.
  7. Bugraacik

    Bugraacik İstanbul Bisikletlisi

    Yaş:
    21
    Kayıt:
    29 Şubat 2016
    Mesajlar:
    191
    Beğeniler:
    181
    Şehir:
    Istanbul
    Adı:
    Buğra Açık
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    @Mert E. Evet benim param. Nakit kartımla ödediğim için para anında hesaptan düşerek sirketin bünyesine geçer ve x raporlarında çıkar. Bende mağazacılık sektöründeyim ve kasiyerim. Benim çalıştığım iş yerinde anında karta iade yapılıyor ve gecikme olursa bankadan kaynaklı en fazla 3 gün gecikme oluyor.

    Reklam yapmak gibi bir amacım yok ama bazı insanlarin kıytırık dediği lcw paranızı anında iade ediyor.
     
  8. kutlucan

    kutlucan Kıdemli Üye

    Yaş:
    19
    Kayıt:
    23 Kasım 2015
    Mesajlar:
    389
    Beğeniler:
    254
    Şehir:
    ankara
    Adı:
    kutlucan akünal
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    @Bugraacik defacto ve lcw de dediğiniz gibi alışveriş yaparken cok insan görüyorum hatta birisi 4 parça giysiyi getirdi hemen önümde oluyor olay bunların rengi solmuş bunların değerinde kıyafet alıcam dedi ve faturalarınıda gösterdi hemen işlemi yapıldı gitti şaşırdım bende.
     
    Bugraacik bunu beğendi.
  9. fazlı

    fazlı Yeni Üye

    Yaş:
    41
    Kayıt:
    4 Şubat 2016
    Mesajlar:
    3
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    istanbul
    yavuz ergat bunu beğendi.
  10. Bugraacik

    Bugraacik İstanbul Bisikletlisi

    Yaş:
    21
    Kayıt:
    29 Şubat 2016
    Mesajlar:
    191
    Beğeniler:
    181
    Şehir:
    Istanbul
    Adı:
    Buğra Açık
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    2 yıldır Lcw bünyesinde çalışıyorum. Bizdeki politika, müşteri memnuniyeti veya diğer işler Adidas gibi şirketlerde olsa emin olun daha çok kazanırlar.

    Ufak bi yaşantımı anlatayım, geçen aylarda 2 yıllık bi ürünü degistirmek istediler ( 18 19 aylık bi ürün tam 2 yil değil) yönetici onayıyla birlikte direkt değişimini yaptım ürünün. Adidasta o ürünü 1 kere bile kullanmış olsanız, ki ben kullanmadan götürmüştüm ona rağmen orada 10 15 dakika kadar resmen sorguya çektiler, değişim veya iadede zorluk yaratiyorlar.
     
  11. yavuz ergat

    yavuz ergat Üye

    Kayıt:
    15 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    52
    Beğeniler:
    31
    Şehir:
    bursa
    Bisiklet:
    Corratec
    Seviye:
    @Ozan Yiğit Tabaş adidasın galaxy 2 m model ayakkabısı ayrıca adidas ile irtibata geçmedim daha dün teslim aldım ürünü hafta içi gerekli yerlere başvuracağım inş.Yurt dışı ana firmaya ulaşma fikri aklımda yoktu teşekkür ediyorum en erken zamanda ulaşacağım.
     
  12. Serkan Mıstınoğlu

    Serkan Mıstınoğlu Road Runner

    Kayıt:
    24 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.722
    Beğeniler:
    10.689
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Cervélo
    Seviye:
    Giyim urunlerinde de 2 yil garanti mi var?
     
  13. haskut25

    haskut25 Yeni Üye

    Yaş:
    44
    Kayıt:
    12 Haziran 2016
    Mesajlar:
    1
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    Erzurum
    Adı:
    HasKut
    Bisiklet:
    Whistle
    Yavuz bey,bende 5 yıl önce Adidas mağazasından bir arkadaşımla birlikte aynı model aldığımız koşu/yürüyüş ayakkabısında benzer sorun yaşadık.
    Bende Ayakkabının iç kısımda topuk tarafı ve ayağın iç kısımı diye tabir ettiğimiz yerde arkadaşımda ise ayaağın iç kısımı diye tabir edilen yerde 21 gün içinde yırtılma meydana geldi,ayakkabıları sadece ve sadece pentatlon sahasında koşu yaparken giyindik. Adidas mağazasında götürdük onlarda teslim alıp Adidas merkeze göndereceklerini beyan ettiler.Teslim alıp gönderim yaptılar 14 gün sonra gelen cevapta ürünün kullanım amacı dışında farklı ortamda kullanım sonucunda sorunların oluştuğu yönündeydi.Bizde tüketici hakem heyetine elimizde kamera görüntüleriyle giderek şikayet ettik,tam 30 gün sonra tüketici hakem heyetinden değişim veya ücret iadesi kararı geldi ve bizde ücret iadesi hakkımızı kullandık.Adidas herkese aynı raporu yazıp ürünü müşteriye iade ediyor.
    Size tavsiyem hiç uğraşmayın direkt Tüketici Hakem Hayetine Başvurun.
     
    yavuz ergat bunu beğendi.
  14. Bugraacik

    Bugraacik İstanbul Bisikletlisi

    Yaş:
    21
    Kayıt:
    29 Şubat 2016
    Mesajlar:
    191
    Beğeniler:
    181
    Şehir:
    Istanbul
    Adı:
    Buğra Açık
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Bizim şirkette musteri normalde 1 ay içinde değişim yada iade yapabiliyor. Ama mağazanın kendi ürün garantisi 2 yıl. Merkeze yolladiginda bi zarara ugramiyor yani. Ürünün fişi varsa elinizde.

    Fişle birlikte getirdiginizde üründe deforme yoksa yada varsa da belli bi ısrar sonucu değişim oluyor
     
    Serkan Mıstınoğlu bunu beğendi.
  15. kutlucan

    kutlucan Kıdemli Üye

    Yaş:
    19
    Kayıt:
    23 Kasım 2015
    Mesajlar:
    389
    Beğeniler:
    254
    Şehir:
    ankara
    Adı:
    kutlucan akünal
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    Renginde solma falan olursa götür baba :)
     
    Serkan Mıstınoğlu bunu beğendi.
  16. Engin ATAL

    Engin ATAL Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    16 Haziran 2010
    Mesajlar:
    656
    Beğeniler:
    273
    Şehir:
    Eskişehir
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    Ayni sorunu Sportive mağazacilikta bende yaşadim. Hafta içi tuketici hakem heyetine basvuracagim
     
  17. Bahadır Gürel

    Bahadır Gürel Onursal Üye

    Yaş:
    48
    Kayıt:
    7 Haziran 2011
    Mesajlar:
    1.854
    Beğeniler:
    6.405
    Şehir:
    Maltepe/İstanbul
    Adı:
    Bahadır Gürel
    Bisiklet:
    Geotech
    Seviye:
    Kızım ligde voleybol oynuyor. Bir yıl kadar önce Maltepe Park Puma'dan dizlik almıştık. Bu dizliklerin her ikisi de geçen Mart ayında zorlu bir antrenman esnasında yırtıldı. Hemen yenisini almamız gerekti çünkü haftanın 5 günü antrenmandan dolayı mecburduk. Tekrar aynı yerdeki Puma'ya gittik ve yeni dizlik aldık; bu arada sorunumuzu anlattık ve aynı şeyin başımıza gelip gelmeyeceğini sorduk. Sorunumuzu dinleyen yetkili eski dizlikleri getirmemizi söyledi. Dediği gibi yaptık ve onlara teslim ettik. İncelemeye gönderdikten sonra bizi haklı bulup para iadesi yaptılar. Üstelik ilginçtir, yeni aldığımız dizlikler de iki gün sonra antrenmanda patladı. Bu arada takım voleybol liginde çeyrek finale yükseldiği için hoca kritik maçlar öncesinde normalden daha fazla yükleniyordu. Bu dizlikleri de geri götürdük ve tereddüt etmeksizin alıp parayı ödediler. Önemli olan bu süreçte mağaza yetkilileriyle hiçbir olumsuz diyalog yaşamamış olmamız, sanki yeni bir müşteri adayı gibi bize karşı ilgi ve alakanın üst düzeyde olmasıydı. Bizdeki hata ise yoğun şekilde voleybol oynayan birisine, voleybol dünyasında kendisini ispatlamış markaların dizliklerini almak yerine Puma'ya yönelmiş olmamızdı.
     
    Bugraacik bunu beğendi.
  18. gokberk88

    gokberk88 Kıdemli Üye

    Yaş:
    28
    Kayıt:
    16 Mart 2016
    Mesajlar:
    391
    Beğeniler:
    232
    Şehir:
    ANKARA
    Adı:
    gökberk
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    @yavuz ergat hidrolik disk frenin balatasına ses geliyor diye yağ sıkan bir firmadan bahsediliyorsa her an her şeye hazırlıklı olmalısınız :D
     
    yavuz ergat bunu beğendi.
  19. yavuz ergat

    yavuz ergat Üye

    Kayıt:
    15 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    52
    Beğeniler:
    31
    Şehir:
    bursa
    Bisiklet:
    Corratec
    Seviye:
    @gokberk88 hakikaten çok orijinal bir akılmış :))
     
  20. Gixxer

    Gixxer Kıdemli Üye

    Kayıt:
    24 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    312
    Beğeniler:
    323
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Yiğit Tabas
    Bisiklet:
    Focus
    Seviye:
    @yavuz ergat Çok da popüler bir model aslında, talihsiz bir durum yaşamışsınız. :( Bu arada Tüketici Hakları Hakem Heyeti'ne de başvurabilirsiniz. Şu videoyu mutlaka izleyin:
     
    yavuz ergat bunu beğendi.