Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

İki bisikletten birisi bugün 5'e kadar alınacak...

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında cgnkyc123 tarafından paylaşıldı.

  1. cgnkyc123

    cgnkyc123 Üye

    Yaş:
    17
    Kayıt:
    6 Ocak 2015
    Mesajlar:
    63
    Beğeniler:
    6
    Adı:
    cagan
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Merhaba, carraro sportive 227 2014 model veya carraro sportive 330 2014 model arasından birini alacağım. carraro sportive 330 modelini 1350 tl ye tek çekim olarak buldum.
    1)Sizce iki model arasında donanımsal olarak çok fark var mıdır.
    2)Genelde asfaltta süreceğim bu yüzden amortisör olmaması bir dezavantaj mıdır.
    3)Bunun yanında lastiklerinin dayanıklığı nasıldır? Çok inceydi baktığımda.
    4)Bunun yanında 2 modelden hangisini önerirsiniz?
    5)Son olarak 330 un gidon boyu arttırılıp azaltılabiliyor mu? Teşekkürler.

    Hadi arkadaşlar zaman azaldı bu 2 model arasından hangisini alayım artık bekliyorum siziii

    Hadi arkadaşlar

    Arkadaşlar hadi artık ya lastik beni korkutuyor patlayabilir falan diyorsanız almak istemiyorum çünkü bisikletin lastiği 100 euro civarında
     
  2. Ghost

    Ghost Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    5 Ocak 2015
    Mesajlar:
    838
    Beğeniler:
    1.114
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Ghost
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    Abi saat 5 oldu zaten çok geç yazmışsın :)
     
  3. cgnkyc123

    cgnkyc123 Üye

    Yaş:
    17
    Kayıt:
    6 Ocak 2015
    Mesajlar:
    63
    Beğeniler:
    6
    Adı:
    cagan
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Arkadaşlar çok teşekkürler valla

    Tamam saat 5 zaman doldu, o zaman yarın için cevaplayalım soruları. Aklımızda bir şey kalmasın ben de rahatça alayım .
     
  4. Batuhan Köksal

    Batuhan Köksal Forum Demirbaşı

    Yaş:
    19
    Kayıt:
    9 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    512
    Beğeniler:
    225
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    1) Fark ön vites, vites kolları, lastik, maşa ve aynakol. 330 tabi ki daha iyi ama aralarında çok aşırı bir fark var mı bilmiyorum kullanmadım. (ekleme: Rubleler de farklıymış, birinde 9lu birinde 10lu)
    2) Şehir içinde amortisör kullanmamak daha avantajlı. Kullanma tarzınıza da bağlı tabi ki ama sadece asfaltta sürülecekse amortisörsüz maşa gücünüzü tam anlamıyla yola aktarmanıza yardımcı olur.
    3) Asfaltta kullanım için kalın lastik zaten zulüm. İnce olası güzel zaten şehir bisikleti. 227'de CST, 330'da Schwalbe lastik var. Schwalbe CTS'ye göre oldukça iyidir
    4) Benim gönlümde 227 vardı, sebebi maddi olanaklar ve biraz da amortisöre ihtiyaç duyuyor olmam
    5) 330'da ayarlı gidon boğazı yok, 227'de var. Ama alır bir boğaz takarsınız 330'a çok problem değil

    Seçiminizi tamamen kendi ihtiyaçlarınıza göre yapın, aman sadece benim yorumuma göre yapmayın :D
     
  5. cgnkyc123

    cgnkyc123 Üye

    Yaş:
    17
    Kayıt:
    6 Ocak 2015
    Mesajlar:
    63
    Beğeniler:
    6
    Adı:
    cagan
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Anladım hocam zaten saat 5 i geçmiş kaybedicek bir şeyim yok ama yarına alma şansım az da olsa var. Şimdi lastik beni korkutuyor bunu belirtmek isterim. Diğer lastiklere göre dayanıklılık durumu nasıldır. Mesela ufacık taşta büyük hasarlar görebilir mi? Kaldırım in çık sık sık yaptığım bir olaydır bu lastikleri nasıl etkiler? Bunun yanında gidon açı ayarı derken kastettiğinizi anlamadım. Yukarı aşağı oynatılamıyor mu gidon? Sonuçta 40-50 cm içeride gidonun borusu var. Açı ayarı dediğiniz farklı bir şey mi yoksa anlamadım teşekkürler.
     
  6. Batuhan Köksal

    Batuhan Köksal Forum Demirbaşı

    Yaş:
    19
    Kayıt:
    9 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    512
    Beğeniler:
    225
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    Dayanıklılıktan ödün vermezsiniz ince lastikle bu lastiğin kalitesine bağlı. Kaldırım in çık yapmanın bir etkisi olacağını sanmıyorum
    Gidon açı ayarı dediğim sizin bahsettiğiniz gidon yükseltme işi. 227'nin ve 330'ün gidon boğazları şu şekilde, farkı daha net anlarsınız.
    [​IMG] [​IMG]
    Açısı ayarlanabilen bir gidon boğazı takılabilir ama sonradan

    bisiklet tavsiye edecek kadar bilgili değilim ama aceleniz vardı elimden geldiğince yardım etmek istedim. forumda çok daha bilgili abilerim kardeşlerim var onların da yorumlarını bekleyin :)
     
    Şevket Akça bunu beğendi.
  7. cgnkyc123

    cgnkyc123 Üye

    Yaş:
    17
    Kayıt:
    6 Ocak 2015
    Mesajlar:
    63
    Beğeniler:
    6
    Adı:
    cagan
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Teşekkürler şimdi aradaki farkı anladım. Peki gidon açı ayarlamanın ne gibi faydaları vardır. Yani bir insana bir gidon boyu uyuyorsa değiştirmenin mantığı nedir. Diyelim ben 330 aldım gidondan dolayı elim kolum ağrıdı sonra değiştiremeyeceğim. İşte sıkıntı burada mı doğuyor?
     
  8. Batuhan Köksal

    Batuhan Köksal Forum Demirbaşı

    Yaş:
    19
    Kayıt:
    9 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    512
    Beğeniler:
    225
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    Doğru sele ayarlarıyla el kol ağrısı çekmezsiniz :) Ayarlanabilir gidon boğazı tabi ki doğru ayarı yaparken daha rahat yapmanızı sağlar ama ayarsız gidon boğazında da ağrı çekmezsiniz. Zaten öyle olsa günümüzdeki bisikletlerin çoğunda hala ayarsız gidon boğazları kullanılmaya devam etmezdi
    Bir de lastik konusunda, eğer patlarsa iç lastiği yenilersiniz dışardakini kullanmaya devam :) Patlamayı engelleyen şeritler, patlarsa patlağı doldurup yolunuza devam etmenizi sağlayan sıvılar da var.
     
  9. cgnkyc123

    cgnkyc123 Üye

    Yaş:
    17
    Kayıt:
    6 Ocak 2015
    Mesajlar:
    63
    Beğeniler:
    6
    Adı:
    cagan
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Hadi ya keşke alsaydım o zaman benim korkum gidondandı. Ama bu işi seleyle çözebiliyoruz. Neyse yarına kadar tek umudum o bisikletin orada kalması. Aksi taktirde 227 almak zorunda kalacağım. Neyse çok teşekkürler. Bu arada lastik kalınlığı 700x35, 227 ninkide 700x35 miş ayrıca tek korkum olan lastik de zaten schwalbe olduğu için daha iyi diyorlar 227 den. Neyse artık işim şansa kaldı. Olur olmaz ama olursa çok sevinirim.

    Evet başka arkadaşların fikirlerini de almak istiyorum herkesin fikri değerli şu an. 227 mi 330 mu arada 250tl maks fiyat farkı var ve bu farkı verecek durumum var.
     
  10. Yusuf'san

    Yusuf'san ((( Sadece Bisiklet )))

    Yaş:
    39
    Kayıt:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    776
    Beğeniler:
    1.164
    Şehir:
    Trabzon
    Adı:
    Yusuf
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    Gücün aktarımında kayıp istemiyorsan ve de daha hafif olsun diyosan düz maşa tercih etmekte tereddüt etmemenizi öneririm.
    Ayrıca 330 un donanımı daha iyi.
    Ben sportive 330 u tercih ederdim.
     
  11. cgnkyc123

    cgnkyc123 Üye

    Yaş:
    17
    Kayıt:
    6 Ocak 2015
    Mesajlar:
    63
    Beğeniler:
    6
    Adı:
    cagan
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Teşekkürler %90 asfalt olduğu için sanırım doğru seçimi yapıyorum
     
  12. Oğuz han T

    Oğuz han T Kıdemli Üye

    Kayıt:
    13 Şubat 2014
    Mesajlar:
    312
    Beğeniler:
    187
    Şehir:
    İstanbul / Bahçelievler
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Kesinlikle 330.
     
  13. emrah sökmenberk

    emrah sökmenberk Kıdemli Üye

    Kayıt:
    6 Nisan 2014
    Mesajlar:
    209
    Beğeniler:
    133
    Şehir:
    sakarya
    Adı:
    emrah
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    bende 330 derim (227 kullanan biri olarak tezat olucak ama :koptum:)
     
  14. cgnkyc123

    cgnkyc123 Üye

    Yaş:
    17
    Kayıt:
    6 Ocak 2015
    Mesajlar:
    63
    Beğeniler:
    6
    Adı:
    cagan
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Tamam
     
  15. Ömer Fatin

    Ömer Fatin Üye

    Kayıt:
    22 Ekim 2014
    Mesajlar:
    95
    Beğeniler:
    45
    Şehir:
    Bolu
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    2014 model Sportive 227 bildiğim kadarı ile hiçbir bayinin elinde kalmayan bir model. Sportive serisinin 2015 modellerinde lastikler tamamen değişti. Ancak 2014 model alacaksanız ve sadece asfaltta sürecekseniz kesinlikle 330 alın derim. Hem biraz daha hafif ve donanımsal olarak yüksek bir bisiklet almış olursunuz.
     
  16. Soner Közen

    Soner Közen Sorunsuz üye

    Kayıt:
    14 Eylül 2013
    Mesajlar:
    930
    Beğeniler:
    1.978
    Şehir:
    Münih
    Bisiklet:
    Canyon
    Seviye:
    Yarın 5'e kadar almazsan..... küserim.:)
    Cevabım ise tabii ki 330.
     
    Özgür Türker ve YüzSürKoş bunu beğendi.
  17. eren konu

    eren konu Forum Demirbaşı

    Yaş:
    33
    Kayıt:
    28 Aralık 2014
    Mesajlar:
    482
    Beğeniler:
    344
    Şehir:
    Demre
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Aslına bakarsan benim durumum da seninkine benzer yarın gece saat 12'den sonra almış olacağım (kk hesap kesim tarihi) ben de bisikletimi.
    Ben şahsen amortisörlü olanı seçerdim. kilitleme sistemi de var nasılsa
    ayrıca abartmamak koşulu ile offroad da takılabilirsin gibime geliyor.
    iki bisiklet arasında ne kadar ağırlık farkı var bilmiyorum ve düz mantık mı düşünüyorum bilmiyorum ama bence 1-2 kg'yi dert etmemek lazım çünkü bazen 1 haftada bile insanın kilosu 2 kg artıp azalabiliyor.
    benim yarın hangi bisikleti alacağımı sorarsan
    salcano city sports 01(çok küçük bir ihtimal city wings 30 ikisi aynı şey sadece city wings 2015 modeli ve stokta olmama ihtimalinde yine beklemeyip city sports 01 alacağım).
     
  18. MertAG

    MertAG TamBirTroll

    Yaş:
    24
    Kayıt:
    30 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    850
    Beğeniler:
    582
    Şehir:
    Antalya
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    Arkadaş gece 5 demek istemişti siz yanlış anlamışınız :).
     
  19. cgnkyc123

    cgnkyc123 Üye

    Yaş:
    17
    Kayıt:
    6 Ocak 2015
    Mesajlar:
    63
    Beğeniler:
    6
    Adı:
    cagan
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    CARRARO 330 ALINDI
     
    Berke, semih kavas ve Soner Közen bunu beğendi.
  20. Soner Közen

    Soner Közen Sorunsuz üye

    Kayıt:
    14 Eylül 2013
    Mesajlar:
    930
    Beğeniler:
    1.978
    Şehir:
    Münih
    Bisiklet:
    Canyon
    Seviye:
    Hayırlı olsun. Resim ve görüşlerini bekliyoruz.
    (Eğer yaşın doğruysa, seni birkez daha tebrik ederim. Çok güzel bir seçim. Kaldırımlardan atlarım, hoplarım uçarım diye, 50 liralık amortisörlerle kendine eziyet çektiren genç arkadaşlarımıza örnek olursun umarım.)
     
    YüzSürKoş, Tolga Günsezer ve Berke bunu beğendi.