Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

İç Lastik

Konu, 'Tekerlekler' kısmında Karakartal Platton tarafından paylaşıldı.

  1. Karakartal Platton

    Karakartal Platton Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    31 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    763
    Beğeniler:
    180
    Seviye:
    Schwalbe AV Extra Light İç Lastik


    Ebat:26*1.50-2.50

    Özellik:AV araba sibob

    Ortalama Ağırlık: 130 gr

    Arkadaşlar benim o kadar çok lastiğim patladıki artık yamam yapa yapa yama yapıcak yer kalmadı ondan bende iç lastiği değiştirme kararı aldım sizce bu iyi bir seçimmi?

    [​IMG]
     
  2. Atila Filmer

    Atila Filmer Bisikletkolik

    Kayıt:
    3 Haziran 2007
    Mesajlar:
    1.132
    Beğeniler:
    800
    Şehir:
    İstanbul/Nişantaşı
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    lastiğin okadar cok patlıyorsa dış lastiğinde de sorun olabilir, bu iyi bir içlastik ama dış lastik bakmanı da öneririm.
     
  3. Karakartal Platton

    Karakartal Platton Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    31 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    763
    Beğeniler:
    180
    Seviye:
    O zaman ikisinde değiştireceğiz.
     
  4. Emir Alaca

    Emir Alaca Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    16 Ocak 2006
    Mesajlar:
    845
    Beğeniler:
    470
    Şehir:
    İstanbul/Cerrahpaşa
    Seviye:
    Ben de bu iç lastikten kullanıyorum dış lastiklerim schwalbe racing ralph evo. 2.1 inch ön ve arka olarak aldığımdan beri hiç patlamadılar yaklaşık 550 km. kullandım ama lastik patlamasında biraz şansın da etkisi var bence bu iç lastik çoğu iç lastikten hafiftir.Ben bu iç lastiği ve kullandığım dış lastiği öneririm.
     
  5. Karakartal Platton

    Karakartal Platton Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    31 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    763
    Beğeniler:
    180
    Seviye:
    Yardımlarınız için teşşekürler.
     
  6. crazyturtle

    crazyturtle Üye

    Kayıt:
    21 Haziran 2008
    Mesajlar:
    53
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    bisikletcinin yeri yoktur
    Seviye:
    dün 17 eylül 2008 günü kaza geçirdim iç lastik patladı kaldırıma çarptım bisiklet üstümden uçtu fazla birşey yok facebookta resimlerim var jant göçtü içine verilmiş sadakam varmıştı sıyrıklarla kurtuldum michelin iç lastikler nasıl iç lastik önerisi ağırlığı fark etmez sağlam olsun yeter
     
    GrandHan bunu beğendi.
  7. NKORHANK

    NKORHANK Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2008
    Mesajlar:
    177
    Beğeniler:
    113
    Şehir:
    Kozyatağı
    Seviye:
    Geçmiş olsun kaldırıma çarptığınız için mi lastiğiniz patladı yoksa patladığı için mi kaldırıma çarptınız. Diken cam gibi şeylerden oturu lastiğiniz patladı ise size patlama önleyici serit oneririm. 1.15 lastiğin içine koydum ve tura çıktım. Döndüğümde lastikten 90 derece açı ile girmiş iki dikenni pense ile çıkardım. Ve ben turda bu iki dikenin girdiğini dahi farketmedim. Lastik patlağı onlemede güzel yöntemlerden bir bence lastik onleyicidir.

    İyi Sürüşler...
     
  8. Bulunmaz

    Bulunmaz Bisikletkolik

    Kayıt:
    2 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.053
    Beğeniler:
    799
    Şehir:
    Ankara-Isparta
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Öyle çok sağlam bildiğim bir iç lastik yok..Zaten ucuz şeyler -5 Lira ile 10 Lira arası- bu yüzden herangi bi iç lastik al sağlamlık filan arama yarılırsa yenisini alırsın..
    Küçük patlaklara yama yaparsın, yarılınca yenisini alırsın bu kadar..
    Jantını da pense ile düzeltebilirsin..:)
     
    cruphasulie bunu beğendi.
  9. crazyturtle

    crazyturtle Üye

    Kayıt:
    21 Haziran 2008
    Mesajlar:
    53
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    bisikletcinin yeri yoktur
    Seviye:
    pense ile ancak diş çekerim :D jant değiştircem
     
    Bulunmaz bunu beğendi.
  10. Hasan Çağri

    Hasan Çağri Onursal Üye

    Kayıt:
    12 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    4.584
    Beğeniler:
    4.961
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Schwalbe nin DH lastikleri var bulunabilirse IRC ninde DH lastikleri var... Sizin yaşağınız yılan ısırığı tarzındaki patlaklara dayanıklı (bir dereceye kadar) ve kalınlığı sayesinde diken vs ye de dayanıklıdırlar...
     
  11. deli kadir

    deli kadir Bisikletkolik

    Kayıt:
    8 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.271
    Beğeniler:
    543
    Şehir:
    suz
    Seviye:
    mıchelin'in dış lastikleri baya performanslı özellikle yol bisikletinde ama iç lastikleri için aynı şeyi diyemem çünki hafiflik ön planda o yüzden lastik inceliyor benim fikrimce... iç lastik te bence mtb için en ideali ırc yada cst... hem uygun fiyatlı hem sağlam
     
  12. akseki

    akseki Üye

    Kayıt:
    26 Kasım 2009
    Mesajlar:
    58
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
    Selam
    Yol bisikletinde 700*18 -23c ile 700*18-25c nin arasındaki fark nedir.
    Şimdiden teşekkürler
     
  13. yusuf samet yaraş

    yusuf samet yaraş Aktif Üye

    Kayıt:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    184
    Beğeniler:
    41
    Şehir:
    istanbul-koç üniversitesi
    Seviye:
    700*18/23c ile önerilen en ince dış lastik 700*18 ve en kalın 700*23tür 700*18-25 ise en ince aynı iken en kalın 700*25tir yani ikincisinin tolerasyonu daha fazladır size sunduğu seçenekler daha fazladır onun dışında çok da bir farklılık olacağını düşünmüyorum
     
    akseki bunu beğendi.
  14. akseki

    akseki Üye

    Kayıt:
    26 Kasım 2009
    Mesajlar:
    58
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
    İnternette tekerlerin ölçülerini şu şekilde vermiş Tire size: 28-21, 28-23, 28-25
    Buna göre iç ve dış lastik almam gerekiyor
    şu dış ve iç lastikler olur mu acaba
    Schwalbe Ultremo R.1 700 x 23c Folding
    Continental Race 28 Supersonic 700 x 18-25 Presta 60mm
     
  15. yusuf samet yaraş

    yusuf samet yaraş Aktif Üye

    Kayıt:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    184
    Beğeniler:
    41
    Şehir:
    istanbul-koç üniversitesi
    Seviye:
    belirtmiş olduğunuz iç lastik ve dış lastik olur fakat tire sizden çok anlamadım 28 28 inç anlamına geliyodur fakat yanındakı 21 23 25 ne anlama geliyor anlamadm fakat eğer bisikletinizde standart yol jantı varsa olur bu arada jantlarınız marka ve modeli nedir ?
     
  16. akseki

    akseki Üye

    Kayıt:
    26 Kasım 2009
    Mesajlar:
    58
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
  17. yusuf samet yaraş

    yusuf samet yaraş Aktif Üye

    Kayıt:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    184
    Beğeniler:
    41
    Şehir:
    istanbul-koç üniversitesi
    Seviye:
    yani bence sorun olmaz gibi görünüyor fakat sen yine de bir bilene sor derim seni yanlış yönlendirmek istemem benim açıkcası karbon jantlarla ilgili çok fazla bilgim yok:rolleyes:
     
  18. Cenk Demir

    Cenk Demir Aktif Üye

    Kayıt:
    6 Nisan 2011
    Mesajlar:
    130
    Beğeniler:
    66
    Şehir:
    İzmit
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    İç lastik siboplarının igne veya araba tipli olmasının bir yararı varmı? Janta göre alınıyor da. Hangisi daha kullanışlı?
     
    Abdullah Safa Karabacak bunu beğendi.
  19. Mustafa Acar

    Mustafa Acar Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    2 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    821
    Beğeniler:
    537
    Şehir:
    Konya
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    iğne tipli olan italyan siboplarda hava kaçırm sanırım daha az iğneyi tekrardan sıktığımız için tam kapalı oluyor ama elinizde aparat vs hiç bir şey yoksa her yerde hava basamıyorsunuz araba siboplu olanlar malum her yerde hava basabiliyoruz..:D birde iğne siboplu lastikler daha büyük jantlarde güzel duruyor..:)
     
    Cenk Demir ve mustafa susam bunu beğendi.
  20. ilkcan çağdaş

    ilkcan çağdaş Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Şubat 2010
    Mesajlar:
    634
    Beğeniler:
    264
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Ben bisikletçi olarak araba siboplu iç lastikleri neden ürettikleri anlamış değilim.Bu tür siboplar gerek yerine takarken bazı cantlara uymayabiliyor,gerekse,lastik indiğinde kullanıcı sibobu içeri doğru yanlışlıkla bastırırsa,sibop içeride kalıyor.Arkadaşın dediği gibi bu tür siboplar heryerde şişirilebiliyor,fakat ufak bir ücret talep edenlerde var.
    İğne siboplu lastikler ise,bence daha iyi.
     
    Cenk Demir bunu beğendi.