Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

I phone a müzikleri zil sesi yapmak...

Konu, 'Serbest Kürsü' kısmında Sezer İmamoğlu tarafından paylaşıldı.

  1. Sezer İmamoğlu

    Sezer İmamoğlu Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    13 Nisan 2013
    Mesajlar:
    494
    Beğeniler:
    117
    Şehir:
    Bursa
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    arkadaşlar ı phone'a zil sesini bir türlü yapamıyorum. you tube dan biraz baktım ama benim bilgisayarımdaki ı tunes'de ses tonları diye bi şey yok...lütfen yardım eden...
     
  2. Berke

    Berke Road Bike Cyclist

    Kayıt:
    21 Haziran 2013
    Mesajlar:
    5.797
    Beğeniler:
    8.802
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Telefonunuzdaki ses tonlarından başka bir ses mi istiyorsunuz? İnternetten Mp3 formatlı sesler bulup telefona atabilirsiniz sonra müziği zil sesi yapabilirsiniz
     
    Berke bunu beğendi.
  3. Sezer İmamoğlu

    Sezer İmamoğlu Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    13 Nisan 2013
    Mesajlar:
    494
    Beğeniler:
    117
    Şehir:
    Bursa
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    işte sorun atmakta değil sorun zil sesi yapmakta bu apple android gibi değil itunestenyapılıyor ;)
     
  4. Sefa

    Sefa Alçılı Bünye

    Kayıt:
    9 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.040
    Beğeniler:
    876
    Bisiklet:
    Focus
    Seviye:
    Şunu izlemiş miydin?

     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 4 Ocak 2015
  5. Sezer İmamoğlu

    Sezer İmamoğlu Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    13 Nisan 2013
    Mesajlar:
    494
    Beğeniler:
    117
    Şehir:
    Bursa
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    evet abi ama ı tuneste hani en sonlarda ses tonlarına girin diyor o yok işte :)

    arkadaşlar yardım...
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 4 Ocak 2015
  6. Sefa

    Sefa Alçılı Bünye

    Kayıt:
    9 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.040
    Beğeniler:
    876
    Bisiklet:
    Focus
    Seviye:
    iTunes > Düzen > Tercihler yolunu takip edip açılan pencereden Genel sekmesini seçtiğin zaman, çıkan listedeki "Ses Tonları" seçeneğinin yanındaki kutucuğu işaretlediysen, en soldaki menüye yeni bir liste olarak, ses tonları listesi (yan tarafında çan şekilli bir ikon olan satır) ekleniyor. Kast ettiği yer orası.
     
    Sezer İmamoğlu bunu beğendi.
  7. BFOkuru

    BFOkuru Onursal Üye

    Kayıt:
    8 Eylül 2013
    Mesajlar:
    2.902
    Beğeniler:
    4.024
    Seviye:
    Itunes programını boşver. "itools" isminde bir program var. Bunu kur, sürükle ve bırak mantığı ile istediğin dosyayı at, programların tek tek veya toplu yedeğini al, engüzeli istediğin mp3 dosyasının istediğin 40sn lik yerini zilsesi yap... daha bir sürü özelliği var.

    En güzel yanını söylüyorum: program ücretsiz :D
     
  8. Sezer İmamoğlu

    Sezer İmamoğlu Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    13 Nisan 2013
    Mesajlar:
    494
    Beğeniler:
    117
    Şehir:
    Bursa
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    şimdi başka bir şey sorucam bu ı phone dan resimleri tamam da bu videoları nasıl atıyoruz ilk cihazı bağladığımızda da bir şeyler çıkmıyor masaüstünde bilgisayarda da bir şey yok yardım eder misiniz ?? :)
     
  9. melih.

    melih. Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Haziran 2013
    Mesajlar:
    3
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    konya - istanbul
    Bisiklet:
    Sedona
    video alma;
    kendi cektiginiz videolari, aynen fotograflari alir gibi bilgisayarimdan iphone'nin icine girip alabilirsiniz. eger video programinin icindeki videolari alcaksaniz itunes, itools, 25pp, iphone browser gibi programlardan birine ihtiyaciniz var.
    video atma;
    video atmak icinde mp4 ise itunesden direk atabilirisiniz. eger mp4 formatinda degilse iphone'na video programi yukleyip o programin icine atmaniz lazim. atmak icinde yukaridaki programlardan birini kullanabilirisiz.
     
  10. Sezer İmamoğlu

    Sezer İmamoğlu Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    13 Nisan 2013
    Mesajlar:
    494
    Beğeniler:
    117
    Şehir:
    Bursa
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    işte abi fotoğrafları ı cloud dan alıyorum ama videoları alamıyorum telefonu taktığımda ise hiç bir şey gelmiyor sorun orda onu nasıl halledebilirim?