Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

holiganlar yollarda

Konu, 'Genel Bisiklet Konuları' kısmında GeYiRCaN tarafından paylaşıldı.

  1. GeYiRCaN

    GeYiRCaN Üye

    Kayıt:
    7 Kasım 2006
    Mesajlar:
    91
    Beğeniler:
    18
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    26 eylül itibariyle başımdan gecen bir olayı paylaşmak istedim. beykozdan anadolu kavağına geçerken trafiğin olduğu arabaların en fazla 40 km hızla gittikleri yolda 30 km ile gidiyorum. Her zaman ki gibi arabalardan biri sinirli bir şekilde bağırıp çağırmaya başladı neymiş yolun kenarından gidecekmişim. benım trafıgı aksatma gibi durumum söz konusu değil. adamla bir iki atıştıktan sonra bir anda arabayı kenara çekip el frenine asıldıktan sonra bir anda üstüme yürümeye başladı. amcam 45-50 yaslarında 1.70 boylarında gobeklı benim ise 1:85 boyum kılom da 105 kavga çıkaracağı aklımın ucundan bile geçmedi. bir anda vurmaya basladı ben bir anda şoklardayım :eek: ve kendısıni ıtekledım. bu rahatlığın sebebini 10 saniye gecmeden anladım. bir anda 4 kişi birden üstüme saldırmaya başladı. neye ugradıgınızı şaşırıyorsunuz orda ki bakkal amca saolsun hemen dükkana aldı beni ve kendimi kurtarmış oldum. bu zihniyetle nereye kadar ole olacak bilmiyorum. bu denle atışmalarla onlarca defa karşılaştım ama saldıran ilk oluyor. allah bu densizlerden hepimizi korusun.
     
    cruphasulie bunu beğendi.
  2. byyurt

    byyurt Aktif Üye

    Kayıt:
    7 Eylül 2009
    Mesajlar:
    131
    Beğeniler:
    142
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    geçmiş olsun kardeş

    o gibi durumlarda hiçbir şekilde cevap vermemeni tavsiye ederim onlar yokmuş gibi davran kavga etmekle ve laf yetiştirmekle bitiremessin o tip(ayıları).
     
  3. Samet Şenel

    Samet Şenel Onursal Üye

    Kayıt:
    20 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.246
    Beğeniler:
    849
    Şehir:
    Eskişehir
    Bisiklet:
    Bisan
    Seviye:
    Çok geçmiş olsun,böyle tipler tek başına kedi yavrusu olur,3-5 kişi olunca aslan kesilir.Karşılık vermemekle en iyisini yapmışsınız Hanzo'ya.
     
  4. KS
    GeYiRCaN

    GeYiRCaN Üye

    Kayıt:
    7 Kasım 2006
    Mesajlar:
    91
    Beğeniler:
    18
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    haklısınız en iyisi yokmus gibi davranmak bundan sonra öle yapıcam
     
  5. tanerhosgor

    tanerhosgor Aktif Üye

    Kayıt:
    7 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    103
    Beğeniler:
    85
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    geçmiş olsun , aslında o arkadaşların bi derse ihtiyacı varmış , 1e 4 için benim lugatımda tek kelime var namertlik .
    ben de yalnız gezmeyi seviyorum ama sadece son hafta içinde duyduklarım gasp , vurdu-kaçtı , saldırı olayları artık yalnız gezme diyor.
     
  6. Hakan Durmuş

    Hakan Durmuş Kıdemli Üye

    Kayıt:
    12 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    368
    Beğeniler:
    224
    Şehir:
    İstanbul / Güngören
    Seviye:
    Çıkıyor işte böyle insanlar malum istanbul da her çeşit insan var:( geçmiş olsun bu arada şans işte
     
  7. KS
    GeYiRCaN

    GeYiRCaN Üye

    Kayıt:
    7 Kasım 2006
    Mesajlar:
    91
    Beğeniler:
    18
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    gercekten bu adamların bi derse ihtiyacı var ama ben ne oldugunu anlamadan hepsı kayboldu birden. polis 4-5 dakika içinde gelmesine ragmen ben ve meraklı kalabalıktan birazı hala ordaydı. o karısıklıkta plakayı almak dahi aklıma gelmedı orta suclıcak kımse yok. sonucta yine cezasız kaldılar. birazda o yuzden u kadar rahatlar
     
  8. derşan sezer

    derşan sezer Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    30 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    907
    Beğeniler:
    1.207
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Dostum çok geçmiş olsun.Benimde başımdan böyle bir olay geçti yanlız ben bisiklete binmiyordum arabamla işe gidiyordum iş yerim seyrantepede herneyse arkadan şahinin teki arabama durdugum halde ışıklarda vurdu.İndim bakm dedim ne olmuş diye arabadan 19 20 yaşlarınd bir çocuk çıktı ne olmuş ne tip tip bakıyorsun dedi bana :) bende kardeşim dedim bu arada yaşım 30 özür dilicene konuşuyorsun dedim baktım araçdan arkadaşları çıkıyor.Bu arada olaylar gelişirken uzun süredir kimseyle kavga etmemiş biriydim normalde stresimi evimin yakınlarında gittiğim kick box salonunda atarım amerikadada 2 sene kaldıgım sırada jiu jitsu yapmıştım(Batman hayranı oldugumdan dolayı oda :) )herneyse ben sizin gibi yaşlılarla dövüşmedim çoluk çocuk dövdüm ama o günden sonra asla sokakta kavga etmicem dedim çünkü çocukların tekinde bıçak vardı ve ben kendimi savunurkem ensemi kesti ensemin fotosunuda birazdan atıcam siz siz olun kimseyle kavga etmeyin özet bu.Bu ülkede kimin ne yapacagı belli olmuyor adamlar dayak yer gurur yapar silahla vurur şimdi ben ömrü billah bu izle dolaşıcam ya kendimi savunmayı bilmiyor olsaydım ne olucaktı?Zaten artık motorsikletimi ve arabamı çıkarmıyorum.Trafikte ettiğim kavga sayısını unuttum artık bu sene full bisikletle işe gidip gelicem ve üzerimden geçmedikten sonra kimseyide dövmücem zaten şimdiye kadar döve döve ne oldu trafik dahamı iyi oldu robocop gelse bu istanbulda çıldırır ah gözünün yagını yediğimin amerikası insan gibi yaşıyorduk ne diye geldimki buralara.
     
  9. derşan sezer

    derşan sezer Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    30 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    907
    Beğeniler:
    1.207
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    [​IMG]
    hala iyileşmiş hali biraz solaryuma girdikmi tenle aynı renk olur herhalde
    Bu arada herhangibir uzakdoğu dövüş sporlarından birini yaparsanız istatiksel olarak söylüyorum dünya nufusunun yüzde 99 unu döversiniz bu da size bir bilgi özellikle yanlız dolaşan arkadaşlar kavga etmeyi bilseniz iyi olur tehlikeli bir dünya çünkü bende hep yanlız seyhat ederim.Hele bizim gibi üçüncü dünya ülkesi konumunda biryerdeysek daha çok ihtiyacımız olucak korunmak için