Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Hizmet bisikleti kadrosundan yol bisikleti yapılabilir mi?

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında Ömer6464 tarafından paylaşıldı.

  1. Ömer6464

    Ömer6464 Yeni Üye

    Yaş:
    16
    Kayıt:
    29 Ocak 2015
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    4
    Şehir:
    AYDIN
    Adı:
    Ömer
    Evet arkadaşlar aklıma böyle bir fikir geldi yorumlarınızı merak ediyorum. (Boyum 190, çoğu kadro küçük geliyo. Hem elim yatkın olduğu için hem de fazla bütçe ayıramadığımdan dolayı toplayayım diyorum)
     
  2. SerkanH

    SerkanH Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    3.869
    Beğeniler:
    2.632
    Şehir:
    Türkiye
    Adı:
    Serkan
    Bisiklet:
    Canyon
    Seviye:
    Evet. Yapılabilir. Onlar zaten yolda gitmek için yapılmış bisikletler..
     
  3. Ömer6464

    Ömer6464 Yeni Üye

    Yaş:
    16
    Kayıt:
    29 Ocak 2015
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    4
    Şehir:
    AYDIN
    Adı:
    Ömer
    Fakat şöyle bir sorun var. Tahmini ağırlık 22 kg civarı olacak aksesuarsız. Bi zararı olurmu?
     
  4. andjustice4all

    andjustice4all science rocks

    Kayıt:
    26 Mart 2014
    Mesajlar:
    286
    Beğeniler:
    487
    Şehir:
    İzmir
    Adı:
    Doğu Mert A.
    Bisiklet:
    KTM
    Seviye:
    Benim yüklü MTB'im 15 kg. Sen düşün gerisi. Yol bisikleti olur, yani yolda gider ama diğer manada zor sanki :)