Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Hız kazanmak

Konu, 'Şehir - Tur Bisikleti' kısmında Hakan® tarafından paylaşıldı.

  1. Hakan®

    Hakan® Üye

    Kayıt:
    28 Mart 2012
    Mesajlar:
    93
    Beğeniler:
    94
    Şehir:
    İZMİR
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    İllaki hız konusunda kişisel kondisyon çok önemlidir fakat ekipman olarak bisikletime neler yapabilirim diye düşünüyorum. Bisikletimden de memnun olduğum için yol bisikletine geçmek istemiyorum sadece parça değişimi yapmayı düşünüyorum. Sizce neler yapsam değişime değecek fark hissederim? Bisikletim orjinal ekipmanda Sedona 331.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Eray Helvacı

    Eray Helvacı Kıdemli Üye

    Kayıt:
    13 Eylül 2011
    Mesajlar:
    337
    Beğeniler:
    93
    Şehir:
    Muğla/Fethiye
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    lastik değiştirebilirsiniz 1.75 1.50 lik lastik alıp sürtünmeyi engelleyebilirsin.ruble sayısını artıırarak 8-9-10 lu vs 24 vitesi 27 vs çıkarabilirsiniz
     
  3. Burak Abay

    Burak Abay Yeni Üye

    Kayıt:
    3 Aralık 2011
    Mesajlar:
    10
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    Bursa
    Adı:
    Burak ABAY
    Bisiklet:
    Pinarello
    Seviye:
    Lastİk Önemlİdİr bu konuda ayrica aynakol en bÜyÜĞÜ 44 dİŞ İse mesela 48 lİsİnİ alabİlİrsİnİz arka rubledede en kÜÇÜk genelde 11 lİ oluyor onu 9 lu olaninla deĞİŞtİrebİlİrsİnİz spd pedal alin gİdon boynunu yukari deĞİlde aŞaĞi Çevİrİn spacerlerİn 1 İ aŞaĞida 2 sİ yukarda olsun bİde dİsklerİnİz fln sÜrtmesİn balatalara hiz keser benden tavsİyeler İyİ gÜnlerr ...
     
  4. Hakan®

    Hakan® Üye

    Kayıt:
    28 Mart 2012
    Mesajlar:
    93
    Beğeniler:
    94
    Şehir:
    İZMİR
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    Oyleyse ilk once lastikten baslayayim takabilecegim en ince lastik ebati nedir?Fiyat performans acisindan hangi lastigi onerirsiniz? Birde gidon boynunu ters cevirmek nasil yardimci olur?
     
  5. Bora Yurttutan

    Bora Yurttutan Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    151
    Beğeniler:
    85
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    rüzgar direnci daha az olacağından elbette hızınız artacak fakat omuz ve bileklerinizde uyuşma ve yorulma başlayacaktır artı konforunuzda azalacaktır
    gidon boynunun ters çevrilmesi yol bisikletleri için daha uygundur(bildiğim kadarıyla)
    serilik ve akıcılık için bisikletinizi hafifletebilirsiniz jantlarınız rulmanlı yapabilirsiniz ama bu oldukça masraflı olacaktır
     
  6. Kanber Gülhan

    Kanber Gülhan Aktif Üye

    Kayıt:
    22 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    183
    Beğeniler:
    54
    Şehir:
    Konya
    Seviye:
    dostum tekerden başla bende tekerden başlamıştım ama ben mesela dağ gezisi pek yapmazdım çoğunlukla asfalt yolda kullanırdım şimdi ara ara dağ gezisi yapıyorum eski lastiklerimi geri takmak zorunda kalıyorum çünkü konforlu olmuyor ve yolu tutuş zor oluyor lastik ebatı olarak 1*50 boyutunda alabilirsin ...

    2. spd kullanman ama ben öğrenci oldupumdan bir türlü para denkleştiremedim o yüzden kalpiye aldım sende spd alamazsanda kalpiye kullanmanı tavsiye ederim .. daha da hızlı olsun diyorsan ağırlık azalt ..
     
  7. Hakan®

    Hakan® Üye

    Kayıt:
    28 Mart 2012
    Mesajlar:
    93
    Beğeniler:
    94
    Şehir:
    İZMİR
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    Oncelikle butun tavsiyeler icin tesekkur ederim, en yakin zamanda lastikleri degistirecegim. Daha sonra hafifletmek icin zor bir yola girecegim hem 28" hem sabit hem karbon hem de disk uyumlu bir masa gerekicek sanirim. Masa haricinde hatri sayilir bir agirlik nerede var?
     
  8. Cem Coşkun

    Cem Coşkun Kıdemli Üye

    Kayıt:
    23 Şubat 2007
    Mesajlar:
    202
    Beğeniler:
    134
    Şehir:
    Muğla
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Daha ince yeni lastikler edinseniz bile eskilerini elden çıkarmayın. Geri dönmek isteyebilirsiniz.

    Ayrıca bisikletinizi hafifleterek hızlanabileceğinizi sanmıyorum. Hatta maşadan da önce SPD deneyin derim. En azından boşa masraf yapmamış olursunuz.
     
  9. Tolga Günsezer

    Tolga Günsezer Bisikletkolik

    Yaş:
    42
    Kayıt:
    19 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    1.256
    Beğeniler:
    1.106
    Şehir:
    Manisa / Sarıgöl
    Bisiklet:
    Whistle
    Seviye:
    Lastiklerin değişimi en düşük maliyetli hızlanma sağlayan faktördür. Ama unutmayın ki bisiklet lastiklerin ve jant göbeklerinin üzerinde gitmekte. Jantlarınızı ve göbeklerinizi değiştirmek hızınızı ciddi oranda arttıracaktır.
     
  10. Hakan®

    Hakan® Üye

    Kayıt:
    28 Mart 2012
    Mesajlar:
    93
    Beğeniler:
    94
    Şehir:
    İZMİR
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    SPD pedal kullanmak açıkçası biraz ürkütüyor, şehir içinde yol yaptığım zamanlar oluyor anlık durmalarda sıkıntı yaşarım diye düşünüyorum. Pedal konusunda çok kararsızım. :)
     
  11. Hakan®

    Hakan® Üye

    Kayıt:
    28 Mart 2012
    Mesajlar:
    93
    Beğeniler:
    94
    Şehir:
    İZMİR
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    Disk uyumlu ve rulmanlı bir göbek almayı kesinlikle düşünüyorum. Şu tarz bir göbek işimi görür mü?

    http://www.sahibinden.com/ilan/alis...anli-dag-bisikleti-jant-gobegi-70074956/detay