Fren kollarının hemen üstünde, pistonun arkasında yağ haznesi var. Bu hazne normal duruşta en üstte durduğu için yağ aşağıda sistemin içinde duruyor. Fakat ters çevirdiğiniz zaman, tamamen dolu olmadığı için yağ kaliper ve hortumdan bu hazneye doluyor.
Bisikleti tekrar düzelttiğiniz zaman da bu sistemin içindeki hava sorun çıkartıyor. Çözmek ise çok kolay, freni 10-15 kere pompaladığınız zaman sistemin içindeki hava tekrar yukarı hazneye çıkarak eski haline geri dönüyor frenler.
Çözüm olarak, bisikleti ters çevirmeden önce kalın bir lastik yardımı ile freni sonuna kadar sıkabilirsiniz. Bu şekilde piston haznenin girişini kapattığı için sistemin içerisindeki yağ hazneye geri akmayacak. Fakat bu durumda da jant sökme gibi işleri yapamazsınız.
Son olarak söylemek istediğim, eğer bisikleti ters çevirdiğiniz zaman sistemde kaçak oluyorsa, bu durumda sisteminizde sorun var demektir. Sonuçta bu sistemlerin tamamen kapalı olması gerekiyor ve herhangi bir pozisyonda kaçak oluyorsa kötü sonuçlar doğurabilir.