Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Hepsiburada'da satılan iğrenç telefon tutucu incelemesi

Konu, 'Şikayetim Var!' kısmında Sin tarafından paylaşıldı.

  1. Sin

    Sin Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    23 Eylül 2014
    Mesajlar:
    840
    Beğeniler:
    741
    Şehir:
    Çanakkale
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    [​IMG]

    11tl gibi bir ücretle satılıyor bu telefon tutucu. fiyatı bana makul geldi aldım. almaz olaydım demiyorum işime yaradı ama incelemesini yapıp hakkaten 10tl lik bir kalitesi olduğunu göstermek istiyorum. henüz çıkıp sürmedim bisiketli ama evde zaten ne mal olduğu anlaşılıyor.

    ürün zaten bana kırık geldi. sol tutucu kol kırılmış. çevirip baktığımdaysa kolun berabat bir tasarım tercihi ile yerine tutturulduğunu gördüm. kırılmasa da kırılırdı zaten.

    bu arada hepsiburada yetkilisi ile telefonda görüştüm sadece iade aldıklarını değişim yapılmayacağını söylediler. sinir oldum muhtemelen kargo ücretimi iade etmeyeceklerini ve tekrar alırsam yine kırık gelebileceğini düşündüm ve 10 liralık şey için sorun çıkarmak istemeyip ürünü geri yollamadım. japonla kolu yerine yapıştırdım şimdilik tutuyor. zaten bi alttan bi üstten ofis lastiğiyle de tutturucam telefonu.

    amacım kullanmadığım eski android telefonumu runtastic yükleyip yol bilgisayarı gibi kullanmaktı.

    bi kere alttaki iki çıkıntının tutma fonksiyonunun olmaması çok saçma. ben kırık kolu yapıştırayım derken kolların raylarına japon kaçmış. için açıp çıkarmaya çalışınca mekanizmayı serbest bırakan düğmeyi düşürdüm bulamadım da sonra. bende içinde ki bütün mekanizmayı boşaltıp kollarıda telefonumu tutacak şekilde ayarlayıp kolları japonla sımsıkı sabitledim. alttaki ayakları da kestim, çünkü telefonun usb soketi yanda ve ayaklar yüzünden telefon yeterine aşağı kaymıyor. yolda taşınabilir şarj ile şarj ediyorum telefonu bu o yüzden gerekliydi.

    tutucu platformun kollarında kiderinlik 20mm ye yakın. günümüzde tüm telefonların kalınlığının 10mm nin altına indiğini düşünürsek bu da başka bir saçma özelliği.

    IMAG2521.jpg

    neyse benim modifikasyonlarımı ve kolun kırık gelmesini unutarak ürünü tanıtayım. bikere kolların rayları ve raylara tutunduğu kısım çok ince o profilin kesinlikle daha kalın tasarlanması gerekiyordu. telefonu tutuşu iyi ama o kolların kırılmayacağına güvenmek çok zor. kıymetli bir telefonu akıl sağlığı yerinde olan biri asla oraya takmaz.

    IMAG2522.jpg

    telefonu tutan platform ile bisikleti tutan platformun birbirine oturma sitemi güzel ancak oturtma yönü yanlış. platformu yukarı doğru iterek oturtuyoruz aşağı doğru çekerek çıkarıyoruz. yani aşırı sarsıntıda platformun çıkma tehlikesi var.

    bisikleti tutan platformun gidona vs yerlere tutunması için ayarlı tutunma mekanizması var bu ürünün nadir güzel özelliklerinden. 25.4'lük gidona da, gidon boynuna da monte etmek mümkün. oynar başlığın sıkma kısmını ne kadar sıkarsanız sıkın yine bir miktar oynama oluyor. yarın kısa bi tura çıkacağım bozuk köy yollarında görücez bakalım ne kadar oynama oluyor.

    IMAG2523.jpg


    genel olarak plastik kalitesi de bimilyoncuda satılan çin malı plastik oyuncaklarla aynı kalitede ve aşırı derece ince bir profili var. düştüğünde neler olur düşünemiyorum.

    genel olarak ürün böyle. benim telefonum zaten kıymetsiz olduğundan ve buna tutturacak telefonum asıl telefonum olmadığından kırık çıkmasını dandikliğini vs yi sorun etmedim. ancak bu ürünü alıp iphone, m8, s4 bilmem ne tutturulmaz bu da kesin. yani benim ki gibi türkiyenin androidle yeni tanıştığı dönemden kalma wildfire s'ler, galaxy giolar aceler, xperia x10 miniler gibi cihazlarınız varsa yeterli kastırmayla bununla bisiklete tutturabilirsiniz runtastic yükleyip.

    bu da böyle bir anımdır. iyi forumlar...
     
    Yavuz S., Kazuya ve Barış TURAN bunu beğendi.
    Son düzenleme: 22 Nisan 2015
  2. Sin

    Sin Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    23 Eylül 2014
    Mesajlar:
    840
    Beğeniler:
    741
    Şehir:
    Çanakkale
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    IMAG2571.jpg
    Almayın. net. böyle dandik bi ürün görmedim. bi km süremeden elimde kaldı.
     
    OsmaniyeRehber bunu beğendi.
  3. Kenan Garibov

    Kenan Garibov Aktif Üye

    Kayıt:
    27 Şubat 2014
    Mesajlar:
    101
    Beğeniler:
    52
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    Saçma bir ürün.
    Mekanizması çok benzer, plastiği daha kaliteli olan birini birkaç yıl önce ben de almıştım.
    Kalitesi biraz düşük yolda giderken telefonum düştü. Telefonu tutma mekanizması güvenilir değil.
     
  4. K. Aydın

    K. Aydın Aktif Üye

    Kayıt:
    25 Mart 2014
    Mesajlar:
    188
    Beğeniler:
    80
    Şehir:
    balıkesir
    Seviye:
    sanırım bu konuda topeak dışındakiler pek başarılı değil. Bi ara ben de düşünmüştüm. Sonra vazgeçip timex aldım
     
  5. OsmaniyeRehber

    OsmaniyeRehber Forum Bağımlısı

    Yaş:
    37
    Kayıt:
    3 Mart 2015
    Mesajlar:
    670
    Beğeniler:
    675
    Şehir:
    Osmaniye
    Adı:
    ibrahim
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    Uyarın için teşekkürler , zahmet vermişsin resim yazı ile :)
     
  6. Recep G

    Recep G Aktif Üye

    Kayıt:
    31 Mart 2014
    Mesajlar:
    146
    Beğeniler:
    73
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Santos
    Seviye:
    İade veya değişimde sıkıntı çıkartıyorlarsa şikayetimvar'a yazın, şikayet edin lütfen. Kimsenin kimseyi mağdur etmeye hakkı yok. 11tl diyip geçmeyin, kırık ürün gönderme hakları yok.
     
  7. SerkanH

    SerkanH Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Nisan 2014
    Mesajlar:
    3.869
    Beğeniler:
    2.632
    Şehir:
    Türkiye
    Adı:
    Serkan
    Bisiklet:
    Canyon
    Seviye:
    Bir sürü para verip telefon aldım. Kusura bakmayın ama 10 tl ye tutucu almam. Çok mantıksız ve sonuçları belli olan bir durum.. Riske atmaya değmiyor.
     
    Son düzenleme: 24 Nisan 2015
  8. mehmetsunu

    mehmetsunu İKONOKLAST

    Kayıt:
    28 Eylül 2011
    Mesajlar:
    3.388
    Beğeniler:
    6.431
    Şehir:
    kayseri
    Bisiklet:
    Cube
    Seviye:
    Benim anlayamadığım şey bu gibi zımbırtıları telefon tutucusu diye pazarlıyorlar. Böyle bir dalga motoru telefon tutucusu olarak kullanacak bisiklette ancak şöle olur zaaar.

    3d_kamyon_tir.jpg