Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Hem arazi hem yol caad9cx

Konu, 'Yol Bisikleti / Road Bike' kısmında Mustafa Can ERGÜN tarafından paylaşıldı.

  1. Mustafa Can ERGÜN

    Mustafa Can ERGÜN Yeni Üye

    Kayıt:
    7 Haziran 2010
    Mesajlar:
    25
    Beğeniler:
    10
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
  2. Mustafa Can ERGÜN

    Mustafa Can ERGÜN Yeni Üye

    Kayıt:
    7 Haziran 2010
    Mesajlar:
    25
    Beğeniler:
    10
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    hadi ama ne zaman bir sayfa açsam hiç yorum olmuyor
     
  3. mountainbikemtb

    mountainbikemtb Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    39
    Beğeniler:
    23
    Şehir:
    Rize
    Seviye:
    ben düşünmüştüm bunu :) dağ lastikleri yolda pek rahat olmuyo
     
    Mustafa Can ERGÜN bunu beğendi.
  4. Raven_35

    Raven_35 Onursal Üye

    Kayıt:
    23 Kasım 2006
    Mesajlar:
    2.426
    Beğeniler:
    1.886
    Seviye:
    Cyclocross bisikletleri bunlar.Yol bisikletinin arazi de gidebilen tarzı.Çamur sürüşleri için tasarlanmışlar.Asfaltta kullanımı yol bisikleti gibi zevkli değil ama yol bisikletini tehlikeli bulanlar için uygun.Virajlara yol bisikleti gibi giremez.Hızlı viraja girmiyorsanız sorun değil zaten.Makineler fena:).
     
    Mustafa Can ERGÜN bunu beğendi.
  5. Goflet

    Goflet Onursal Üye

    Kayıt:
    19 Eylül 2009
    Mesajlar:
    1.636
    Beğeniler:
    1.184
    Şehir:
    Bakırköy-A.S.U.S.
    Seviye:
    cyclocross bisikleti bu..
     
    Mustafa Can ERGÜN bunu beğendi.
  6. serkkan

    serkkan Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    6 Ocak 2008
    Mesajlar:
    580
    Beğeniler:
    248
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    amaca yugun bisikletler :) ama nedense ben yol bisikletine bu ebatta lastik yakıştıramıyorum , bence ne istediğini tam çözememiş alıcılar için üretilmiş bu cyclo lar :D
     
    binRR bunu beğendi.
  7. şükrü sarıkoç

    şükrü sarıkoç Yeni Üye

    Kayıt:
    27 Nisan 2010
    Mesajlar:
    40
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    çok iyi düşünülmüş doğrusu
     
  8. hakan70

    hakan70 Aktif Üye

    Kayıt:
    26 Kasım 2008
    Mesajlar:
    133
    Beğeniler:
    28
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    bencede türkiyede kullanılması gerekir ama hiç rastlanmıyor kullanılmıyor ve biryol bisikletinden iyiviraj alır tek eksiği ağırlık ve asvalt inişlerde aynakol boşalır büyük dişli 50 bile değil
     
  9. binRR

    binRR Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.992
    Beğeniler:
    2.145
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    İnce lastikten neden bu kadar çekiniyorsunuz anlamıyorum, zayıfmış gibi görünselerde oldukça dayanıklılar, ben açık logar kapağına düştüm, daha doğrusu üzerinden geçtim, kırıldı sandım çıkan sesten ve sarsıntıdan fakat en ufak yamulma veya tel kırma gibi bir durum olmadı:)
    Spor bir arabaya dişli bir lastik takmak ne ise bu da o bana göre:) o zaman şehir bisikleti tercih etmek daha mantıklı bana göre, devşirme bir sınıf yatarmanın alemi yok:)
     
  10. Tuncer Ülfer

    Tuncer Ülfer Yeni Üye

    Kayıt:
    11 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    15
    Beğeniler:
    9
    Şehir:
    Tekirdağ, Çorlu
    Seviye:
    Hazır konu hortlamışken sorayım. Tur için de düşünülebilecek bir bisiklet olarak gözüküyor. Hatta delta bisiklet internet sitesinde yol/tur olarak belirtmiş.

    Benim merak ettiğim maşası: Cannondale Ultra SI XR. 700x35c lastik ile geldiği için maşa genişliği müsait gözüküyor fakat maşanın malzemesi ile ilgili bilgi bulamadım. Bilgisi olan var mı?
     
  11. koray bulut

    koray bulut Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2010
    Mesajlar:
    73
    Beğeniler:
    83
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Bir cyclocross bisikletin şehir içinde kışında sürüş yapıyorsanız bir faydası olabilir. Kışın, özellikle büyük ve yoğun trafiği olan şehirlerde yol bisikleti sürmek ciddi bir risk oluyor, bu açıdan cyclocross lar bir tercih nedeni olabilir ama bir yol bisikleti hissini vermeyeceğide çok net bir gerçek.
     
  12. Halil Sinan Salgın

    Halil Sinan Salgın Üye

    Kayıt:
    19 Ocak 2010
    Mesajlar:
    77
    Beğeniler:
    19
    Şehir:
    Denizli
    Seviye:
    Kadronun full kırmızı rengi ve bu karışık özelliği çok hoşuma gitti. Konu için teşekkürler.

    Bizi aşması dahilinde her şeyi güzel:D
     
  13. Mustafa İçdağ

    Mustafa İçdağ Bisikletkolik

    Kayıt:
    21 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.346
    Beğeniler:
    3.649
    Şehir:
    Kadıköy, İstanbul
    Seviye:
    Çok güzel bir seçim, hiç pişman olmazsınız. Gerek asfalt gerekse patika-mıcır yol kalitesindeki her holda yılın 12 ayı gayet rahat kullanırsınız.
    Belkide Türkiye yol şartları için en iyi seçimdir diyebilirim. Üstünde gelen kalın lastik opsüyonunun yanında ileride kendinize bir çift daha jant seti yaparsınız ve 23mm. yol lastiği ile kullanırsınız ( eğer isterseniz). Bu şekilde kullanan birçok sporcu tanıdım.
    Cyclocross bisikletleri bir MTB nin gireceği her yola girer, çıkamayacağı her yoldanda çıkar.:)
    [​IMG][/URL][/IMG]

    Virajlara yol bisikleti gibi girmezmi? Tamamen yanlış bir yorum, kullananın tekniğine bağlı. Tekniğiniz iyiyse her viraja gayet iyi girer ve çıkar.
    Cyclocross yarışlarına bir bakın, adamlar çamur arazide ne virajlara yatıyorlar.

    Asfaltta kullanımı ise eğer 23-25 mm. yol lastiği taktıktan sonra hiç fark etmez.
    Cyclocross bisikletlerinin geometrileri temelde yol-yarış kadroları ile aynıdır.
    En önemli fark arka maşanın 35-37mm. ye kadar lastik kalınlığını alabilmesi, ön maşanın aralıklarının biraz daha geniş olması ve wheel base arasının 1-2 cm. kadar daha uzun olmasıdır. Yani temelde Yol bisikletinin yaptığı herşeyi gayet iyi karşılar.

    Nasıl çok net bir gerçek? Kullandınızmı? Ben birçok cyclocross bisikletini test ettim, 23-25mm. kalınlık yol lastiğiyle gayet iyi netice verdi.
    Daha iki hafta önce Bodrum -Milas yolu arasında Triathlon'cu bir arkadaşımla antremanlar yaptık, altında ince lastik Scott cross bike vardı ve gayet memnundu.
     
    sonEr´´, caner ünsal ve Alp Aslan bunu beğendi.
  14. kardagli

    kardagli Aktif Üye

    Kayıt:
    30 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    103
    Beğeniler:
    25
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Cyclecross olarak ben de stevens prestige almayı düşünmüştüm ancak sonra olmadı. Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.
     
  15. koray bulut

    koray bulut Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2010
    Mesajlar:
    73
    Beğeniler:
    83
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:

    Birebir tabi ki tutmaz. Geometrileri çok yakında olsa sonuçta ciclocross larda chainstay daha uzun ve iz açıklıklarıda daha uzun. E tabi ki 23 lük bir lastik taktıktan sonra aradaki farkı orta şeker bir hobi kullanıcısı yada çok limitlerde gezinmeyen sporcular ciddi hissetmezler ama temelde aynı gibi gözükselerde ayrı bisikletler bunlar.

    Ayrıca tabi ki ciclocross kullandım.:)
     
  16. Mustafa İçdağ

    Mustafa İçdağ Bisikletkolik

    Kayıt:
    21 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.346
    Beğeniler:
    3.649
    Şehir:
    Kadıköy, İstanbul
    Seviye:
    Peki o zaman bir düzeltme yapalım;

    " Ciddi çok uç limitlerde gezinen sporcu arkadaşlarım sakın yol yarışlarında veya antremanlarında cyclocross bisikletleri kullanmayın, yoksa perfonmansınız düşer.":D

    Fakat bu işi hobi olarak yapanlar hala cyclocross bisikletlerinin tadını çıkarmaya devam edebilirler.
     
    sonEr´´ ve binRR bunu beğendi.
  17. Ongun Yücesan

    Ongun Yücesan Aktif Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2009
    Mesajlar:
    152
    Beğeniler:
    97
    Şehir:
    Ankara, Konya
    Seviye:
    Bu bisiklet sanırım frenlerinin dağ bisikleti gibi telli olması nedeni ile hem ince, hemde kalın teker seti ile kullanılabiliyor...

    Yol fren setleri nedeni ile evde bu bisikleti, mevcut yol bisikletinden üretirken, frenin müsade ettiği kalınlıkta lastik kullanılabilinir...
    Ayrıca kadronunda ne kadar kalınlığa müsade ettiğie bakmak lazım...

    Sanırım, ayna kollarda daha ufak seçilmiş... Dağ bisikletininkilere benziyor...

    Ancak bende görünce ilginç olarak niteledim... Çok enteresan...