Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Haziranın 2. haftası Konya'dan Isparta'ya :)

Konu, 'Gezi, Tur ve Organizasyon Duyuruları' kısmında cengizhan bekir bayram tarafından paylaşıldı.

  1. cengizhan bekir bayram

    cengizhan bekir bayram Onursal Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    14 Aralık 2010
    Mesajlar:
    1.617
    Beğeniler:
    160
    Şehir:
    Konya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    bazı arkadasların okulları nedeniyle ( içlerinde bende varım :) ) haziranın 2.haftası uzun bi gezi yapacagız. gücü kuvveti yerinde olan arkadaslarla gitmeyi planlıyoruz. ortalamamız yüksek olacak. gelmek isteyen olursa bekleriz.1 hafta gibi bi süre orada kalacagız. hem tatil hem idman. egirdir gölünü bisiklet ile yasayacagız :D


    http://isparta.yurticiturizm.com/isparta-egirdir-golu.html
     
    Necati Günüç ve goldboy bunu beğendi.
  2. Necati Günüç

    Necati Günüç Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    7 Ocak 2007
    Mesajlar:
    837
    Beğeniler:
    618
    Şehir:
    KONYA
    Seviye:
    evet arkadaşlar konyadan gelebilecek olanlar bize ulaşsın 0554 590 37 37 gecen sene aunı tip geziyi yaptık ve çok keyif aldık . Şarkikaraagaç Kızıldağ milli parkında mtb ve kamp yapıcağız .Kızıldağ araştırırsanız dünyanın en yogun oksijenine sahip .Gelmenizi kesinlikle tavsiye ederiz :D
     
  3. cengizhan bekir bayram

    cengizhan bekir bayram Onursal Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    14 Aralık 2010
    Mesajlar:
    1.617
    Beğeniler:
    160
    Şehir:
    Konya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    benım ilk olacak hacı abi :D o yüzden heyecanlıyım. :D
     
    halid acar ve Necati Günüç bunu beğendi.
  4. goldboy

    goldboy Üye

    Kayıt:
    18 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    62
    Beğeniler:
    21
    Şehir:
    Isparta
    Seviye:
    cengizhan bekir bayram bunu beğendi.
  5. cengizhan bekir bayram

    cengizhan bekir bayram Onursal Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    14 Aralık 2010
    Mesajlar:
    1.617
    Beğeniler:
    160
    Şehir:
    Konya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    eyvallah kardesım :) Allah razı olsn. haber ederz tabi ki. belli olnca tekrar gününü yazarız buraya.
     
  6. Necati Günüç

    Necati Günüç Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    7 Ocak 2007
    Mesajlar:
    837
    Beğeniler:
    618
    Şehir:
    KONYA
    Seviye:
    sıkıntı yok hacı abi :D ölene kadar pedal ölene kadar :D
     
    cengizhan bekir bayram bunu beğendi.
  7. Necati Günüç

    Necati Günüç Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    7 Ocak 2007
    Mesajlar:
    837
    Beğeniler:
    618
    Şehir:
    KONYA
    Seviye:
    geçen sene geldik haber etseydik keşke . Konyalıyız ıspartaya geldiğimizde şaşırdık hayran kaldık konymız çok güzel ama ısparta bam başka insanları olsun başka şeyler olsun .. Gecen sene gelirken gülün dikenleri çok battı özellikle eğirdir gölünü tırmanırken haşlanmış tavuğa döndük :D ee dedik gülü seven dikenine katlanır dedik geldik gördük Sözlm ıspartalı bide süpriz yaptım on numara gezi oldu konyadan herkez davetlidir :D
     
    cengizhan bekir bayram bunu beğendi.
  8. cengizhan bekir bayram

    cengizhan bekir bayram Onursal Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    14 Aralık 2010
    Mesajlar:
    1.617
    Beğeniler:
    160
    Şehir:
    Konya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    :) finallerden sonra cıkmayı düşünüyoruz. sınav stresi bitmiş kafa rahat. ohh.... büyük ihtimal haziran 10 - 15 arası bi gün cıkarız yola inş.;) 1 hafta fln orda kalmayı düşünüyorz. necati havalar ısınıyor hacım. o kadar kalcaz orda. nası banyo yapcaz biz. göle gircek halimiz yok :D
     
  9. Necati Günüç

    Necati Günüç Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    7 Ocak 2007
    Mesajlar:
    837
    Beğeniler:
    618
    Şehir:
    KONYA
    Seviye:
    göl değil hacı petrolun tuvaletine duş alırız hortum çektiğimzle :D
     
  10. cengizhan bekir bayram

    cengizhan bekir bayram Onursal Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    14 Aralık 2010
    Mesajlar:
    1.617
    Beğeniler:
    160
    Şehir:
    Konya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
     
    Necati Günüç bunu beğendi.
  11. Necati Günüç

    Necati Günüç Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    7 Ocak 2007
    Mesajlar:
    837
    Beğeniler:
    618
    Şehir:
    KONYA
    Seviye:
    Arkadaslar Konya'dan gelmek isteyenler 0 (554) 590 37 37 ve 0 (554) 507 82 61 ile irtibata gecsinler önümüzdeki Perşembe Gunu yani 09.06.2011 gece 24:00 da yola çıkacağız .

    Şarkı karaagacta bir gün kamp ve gezi yapacağız kiZildag milli parkında .

    Gideceğimiz yer dunyanın en yogun oksijeninin bulunduğu bi yer Konya'dan gelecekler hazırlıklarını yapsınlar konu altında bildirsinler .

    Gercekten gezilecek ve her attığınız pedaldan tad alacağınız bir gezi olacak .

    Konuyu okuyan ispartali arkadaşlarında bizimle irtibata geçmesini rica ediyorum ...
    Arkadaslar konu ayrıntısını ekledim Cumartesi Gunu gibi İsparta'dan yasa şarkı karaagactan karsilayabilirseniZ seviniriz gecen sene geldiğimizde Isparta'da bisikletçi arkadaslarımızın olduğunu bilmiyorduk geldik ve gittik o kadar ne gezdik ne tozduk .. Gelebilirseniz seviniriz .. Teşekkürler ...
     
    cengizhan bekir bayram bunu beğendi.
  12. cengizhan bekir bayram

    cengizhan bekir bayram Onursal Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    14 Aralık 2010
    Mesajlar:
    1.617
    Beğeniler:
    160
    Şehir:
    Konya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    hacı abi bana bi ön jant lazım o zaman. ora kadar gitmez benım ki. gidip gelinceye kadar bulup bulusturcaz...hazar karsılayınca bizi biraz gezdirceklerdir ya. :D güzel yerleri onlar daha iyi bilrler. :D
     
  13. cengizhan bekir bayram

    cengizhan bekir bayram Onursal Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    14 Aralık 2010
    Mesajlar:
    1.617
    Beğeniler:
    160
    Şehir:
    Konya
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    12 hazirandaki seçimlerden dolayı konyadan cıkışımız 12 haziran pazar gününe ertelendi... :D