Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

hareket için uygunmu??

Konu, 'BMX' kısmında cesar_v tarafından paylaşıldı.

  1. cesar_v

    cesar_v Yeni Üye

    Kayıt:
    23 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    44
    Beğeniler:
    16
    Şehir:
    Kayseri
    Seviye:
    bmxserdar bunu beğendi.
  2. freestylerbmixer

    freestylerbmixer Yeni Üye

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    44
    Beğeniler:
    28
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    sanırım uygun , zaten arkadaşım eğer bmx olarak satılıyorsan hareket yapmak için satılıyor , sen merak etme bir şey olmaz tabi çok çok zorlamazsan . şimdiden iyi çalışmalar , iyi forumlar...
     
    cesar_v ve bmxserdar bunu beğendi.
  3. koraymalkoc

    koraymalkoc Bisikletkolik

    Kayıt:
    26 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.379
    Beğeniler:
    425
    Şehir:
    İstanbul/Küçükyalı
    Seviye:
    Markasını tam göremedim.Yanlış anlama ama gidonun'un açısı rezalet durumda.Onları düzeltirsen neden olmasın sonuçta bmx.Kendini geliştirincede güzel bi GT veya Miracco alırsın olay biter ;)
     
  4. premiumlagger

    premiumlagger Aktif Üye

    Kayıt:
    18 Mart 2008
    Mesajlar:
    149
    Beğeniler:
    152
    Seviye:
    ya olay bmxde btmıo srücüde bitiyo krdeşimm isteli we sewerek yparsan onla ble herşei yparsın ama gidonunn acısını düzelt hmn bnce
     
  5. İbrahimBAKAN

    İbrahimBAKAN Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    2 Kasım 2007
    Mesajlar:
    665
    Beğeniler:
    330
    Şehir:
    İstanbul/Mecidiyeköy
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    bu bmx belderia freestyle yeni başlayanlar için uygun gidon açısı çok kötü deil ileride deiştirebilirsin 16.5 kg yeni başlayacaklar için biraz fazla ama ileride daha iyisini alırsan alacağın yeni bmxle hareket yapman iyi olur
     
  6. cesar_v

    cesar_v Yeni Üye

    Kayıt:
    23 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    44
    Beğeniler:
    16
    Şehir:
    Kayseri
    Seviye:
    arkadaşlar yorumlar için teşekkürler ama gidon neresi :S
     
  7. halilibo

    halilibo Aktif Üye

    Kayıt:
    28 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    100
    Beğeniler:
    75
    Şehir:
    bahçeşehir/beylikdüzü/İSTANBUL
    Seviye:
    direksiyon xD yön veren alet
     
    Ogez ve HKONE bunu beğendi.
  8. afakanery

    afakanery Yeni Üye

    Kayıt:
    24 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    16
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    hayırlısı olsun kardeşim .bende almaya çalışıyorum bu aralar 400 500 civarı bişi ama ne alcağımı bilmiyorum o başka :S:S:S
     
  9. cesar_v

    cesar_v Yeni Üye

    Kayıt:
    23 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    44
    Beğeniler:
    16
    Şehir:
    Kayseri
    Seviye:
    arkadaşla bide ben flatland yapabilirmiyim bu bisikletle lütfen gerçekten söyleyin...
     
  10. halilibo

    halilibo Aktif Üye

    Kayıt:
    28 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    100
    Beğeniler:
    75
    Şehir:
    bahçeşehir/beylikdüzü/İSTANBUL
    Seviye:
    flatland hafif bmx le daha rahat olur ama ... bununlada yaparsın ama zorlanırsın bunula hareket yapıp flat bmx e geçersen çok rahatlarsın. Rahat ve hareketleri perfect seviyede yaparsın.:)
     
    cesar_v bunu beğendi.
  11. QFSYSTEM

    QFSYSTEM Kıdemli Üye

    Kayıt:
    1 Haziran 2008
    Mesajlar:
    220
    Beğeniler:
    167
    Şehir:
    ISTANBUL / ANADOLU YAKASI
    Seviye:
    yapabilirsin ama fazla uçmadığın takdirde
     
  12. goblinemre

    goblinemre Yeni Üye

    Kayıt:
    13 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    9
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    gaziantep
    bende aynı bmxi kullanıyorum:)gidonu ve frenlerinden pek menmun değilim sadece ama gerisi güzel bence hem fiyatıda bayaa uygun bir bmx gidonuda ingiliz anahtarıyla halledersin zincir bolsa zırtpırt çıkıyorsa arka tekeri geriye al (veya aldırt-1-2 ytl fln olur)birde malın garanti belgesini de al mutlaka bişey olursa garantiden faydalan:)
     
    cesar_v bunu beğendi.
  13. cesar_v

    cesar_v Yeni Üye

    Kayıt:
    23 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    44
    Beğeniler:
    16
    Şehir:
    Kayseri
    Seviye:
    valla çok saol halilibo asprin gibisin anında bi moral verdin hacu saolasın :D
     
    halilibo bunu beğendi.
  14. halilibo

    halilibo Aktif Üye

    Kayıt:
    28 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    100
    Beğeniler:
    75
    Şehir:
    bahçeşehir/beylikdüzü/İSTANBUL
    Seviye:
    ne demek hiç önemi yok yararım olmuşsa benim için iyidir.. :)