Hangi Aynakol-Ruble daha fazla performans sağlar?

Yalnız Pedal

Forum Bağımlısı
Kayıt
8 Haziran 2013
Mesaj
1.642
Tepki
1.058
Şehir
Doğu Senegal
Bisiklet
Diğer
Değiştirmem gerektiğinde hızdan çok parçaların kaç tl tutacaklarını düşünüyorum ben. çünkü aynakol 42 den 46 ya yada başka bir boyuta çıkacak buna bağlı ön aktarıcı değişecek ruble değişecek zincir değişecek tahmini 400 tl yi bulur gibi bu iyi bir para Bursa'dan İstanbul a bile gitmeyi düşünüyorum ucuza halletmek için zaten bisiklet 1000 tl. Bisiklet sporu masraflı bir iş eksikler hiç bitmiyor bisiklet den de vaz geçemiyoruz

42 dişliden den büyük kaç aynakol dişisi vardır mtb için 46 kullanıyor abim
 
Scudo

BF Okuru

Forum Bağımlısı
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
164.844
Tepki
789
@Furkan TK

o.k mantıklı ,50-34 arka ya 11-23 olur ya da 11-28 olur.
 

Furkan TK

Forum Bağımlısı
Kayıt
26 Nisan 2014
Mesaj
1.134
Tepki
2.180
Şehir
İstanbul
Bisiklet
Cube
@mustafa genç

Tahmininizdeki rakam doğru minimum 400 TL bütçe ayarlamak gerek. Bisiklet sporu evet pahalı diye adlandıracağımız kategoriye girdi bunun sebebide sektörün oldukça büyümesi ve kullanıcıların yani bizlerin eskiye nazaran daha iyi bir bisiklet edinme ihtiyacımızın oluşmasına sebeb olan bilgi çağı.
 

BF Okuru

Forum Bağımlısı
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
164.844
Tepki
789
şahsen kendi kullandığım
öne fsa 52/42/30 aynakol
arkaya 11-30 ruble tavsiye ederim
 

Ahmet AKÇA

Aktif Üye
Kayıt
11 Nisan 2014
Mesaj
154
Tepki
90
Şehir
SAMSUN
Bisiklet
Sedona
@Edip Dinçer

Hatırlatmayı unuttuğum şeyi sen tamamlamışsın Edip Abi,Teşekkürler... :in: :alkis: :in:
 

mustafapi

Üye
Kayıt
30 Eylül 2016
Mesaj
1
Tepki
0
Şehir
istanbul
İsim
mustafa
Bisiklet
Bianchi
Merhaba, 3-4 aydır bisiklet kullanıyorum. ofis ortamında çalıştığım için maksat biraz spor yapmak olsun diye mtb bir bisiklet alıp kullanmaya başladım. arada sırada grup halinde kısa mesafelerde sürüşlere katılıyorum ama genelde ( özellikle ) düzlükte grupla aramızdaki mesafe açılıyor. bu mesafeyi nasıl azaltabilirim diye biraz kendi başıma internet üstünden araştırma yaptım ve sanırım ulaştığım sonuç şu oldu :)
1) benim bisiklet hi-ten kadro olduğu için ağırlık fazla ( şimdilik bisikleti değiştiremediğim için buna yapabileceğim bir şey yok )
2) kalın dişli lastikler sanırım asfaltta bir miktar da olsa hızlanma ve maksimum hız sorunu yaşatıyor. ( daha ince 1,50 gibi bir yol lastiği almak ilk planım )
3) benim aynakol 42-34-24 dişliye sahip.

konu hakkında kendi başıma daha fazla yol alamayacağımı düşündüğüm için sizlerden bilgi istemem daha sağlıklı olacak sanırım.
lastik değişimi kolay ve dediğim gibi kısa süre içinde yapacağım, ama asıl soru şu ki; benim mevcut aynakolu 48-38-28 dişliye sahip bir aynakolla değiştirmem halinde düz yolda hız konusuna olan katkısı bu tür bir değişikliğe gittiğime değer mi ?
diğer handikap ise bu sefer rampa çıkışlarda bana ekstra bir pedal ağırlığı olarak dönüp işimi haddinden fazla zorlaştırır mı ?