Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

haftasonuna ramak kala iznik turu.

Konu, 'Şehirlerarası Gezi ve Tur Makaleleri-Fotoğrafları' kısmında samet_özdemir tarafından paylaşıldı.

  1. samet_özdemir

    samet_özdemir Bisikletkolik

    Kayıt:
    31 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.395
    Beğeniler:
    1.386
    Şehir:
    Pendik
    Seviye:
    haftasonuna girerken napsak diyorduk birden ortaya çıkan iznikte köfte ve ekmek kadayıfı turu geldi aklımıza çıktık geldik pazar sabahı gebzede buluştuk ordan eskihisar ve topçular ardından altınova tarafından boyalıca ya indik ve iznik ardından aynı yol ile tekrar istanbul. toplamda 133 km olmuş benim km saatim rekor yine çağlarda 200 ü geçmiştir sanırım erende 180 olmuştur :)

    tek tek eskihisara iniyoruz ailecek çok seviyoruz bu inişi :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    çağları beklerken çay molası
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    artık yukarı çıkma zamanı geldi feribot hareket edince rüzgarda başladı üşütmemek lazım turun başındayız daha

    [​IMG]

    göbek değil türk kası canım :)

    [​IMG]

    ALLAH insanı açlıkla sınamasın :)

    [​IMG]

    barış abinin objentifinden yine süper bi poz by photography barış özkan :) deklanşöre basan parmağına kurban yürü beaa :) ammada gaz verdim hea :)

    [​IMG]

    önce kalite kontrol arkadan gelen varmı diye kontrol ediyor kapaklar açılmadan atlayacakta :)

    [​IMG]

    ve hazırlıklar bitti geliyorrrrr. :)

    [​IMG]

    feribotdan indik ve yılan gibi kıvrılan yollar süper yeşil mavi yol süper yeşillikler köy havası

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    nedense poz vermek yerine bisikleti kaldırıyorum :) fazla enerjimi böyle atıyorum dışarı heralde :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    biras off road yapalım dedik erenle ama benim tekerler fena kayıyo arkası biyana gidiyo önü başka bi yana gidiyo zaptetmek gerçekten zor :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    dağlara taşlara vurdum kendimi :)

    [​IMG]

    enerjimi hala atamamışım demekki :)

    [​IMG]

    göl gözüktü artık rampayı inip izniğe pedallicaz tam 20 km kaldı köfte ve ekmek kadayıfına :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    sedat abi ve erenide çekiyorum diğer arkadaşlar paparazilerden kaçarcasına poz vermekten kaçmışlar :D

    [​IMG]

    [​IMG]

    artık sözün bittiği an'a geldik imrende köftelerimizi lüplettik :D ardından bol bol bol kaymaklı ekmek kadayıfımızı götürdükten sonra çay kahve falan derken yola geri çıktı biz oradayken bi grup daha geldi bursadan geliyormuş arkadaşlarda çıkışta aradım ama bulamadım üst kata çıkmışlar vedalaşamadık.

    [​IMG]
     
  2. samet_özdemir

    samet_özdemir Bisikletkolik

    Kayıt:
    31 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.395
    Beğeniler:
    1.386
    Şehir:
    Pendik
    Seviye:
    imrenden çıkar çıkmaz ilk lastik patlamasını yaşadık çağrının tekeri inikti hemen şişirdik sahile kadar indik baktık yavaş yavaş iniyor inecekte yolda belli hemen değiştirdik sahilde birasda foto çekildik :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    erende trek ci olmasına rağmen bizim KROTEK leri seviyo yaw :)

    [​IMG]

    lastik onarım takımı :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    büyüyünce bende yolcu olacam :D

    [​IMG]

    erende aslında yolcu olacakta radara girerim die korkuyo ondan almıyomuş :)

    [​IMG]

    leylasını kaybetmiş gazel okuyo belki sesimi duyarda uzak diyarlardan gelir diye :)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  3. dapoet

    dapoet Kıdemli Üye

    Kayıt:
    24 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    264
    Beğeniler:
    171
    Şehir:
    istanbul-alibeyköy
    Seviye:
    güzel turolmus pedalınıza yüreklerinize saglık istanbul iznik süper bi güzergah artık havalarda sogudu son seferi siz yaptınız artık :D
     
    Barış Özkan bunu beğendi.
  4. samet_özdemir

    samet_özdemir Bisikletkolik

    Kayıt:
    31 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.395
    Beğeniler:
    1.386
    Şehir:
    Pendik
    Seviye:
    yok yok daha çok seferler olur böyle giderse imrende köfteyle arayı fazla açmamak lazım bence :)
     
  5. Eren AYDIN

    Eren AYDIN Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    20 Eylül 2009
    Mesajlar:
    719
    Beğeniler:
    1.359
    Şehir:
    İst/Sultanbeyli-Uydukent--ÇANAKKALE
    Seviye:
    Sametçiğim ellerine emeklerine sağlık. Çok güzel anlatım ve paylaşım olmuş. Barış abininde fotoğrafları gerçekten profesyonelce. Ayrıca ellerine sağlık Barış abi.
    Çok güzel bir turdu. Gerçekten zevk aldım yani. Hele dönüş yolundaki performans turun zevkini katladı. Dönüşte sizler trende yolculuk yaparken biz Çağlarla Gebzeden istanbula doğru son kozlarımızı oynuyorduk:=) Çağlarında maşşallahı var. O ne performanstır arkadaş. Resmen canım çıktı. Eve zor geldim:) Katılan herkesin ayaklarına pedallarına sağlık.
    Benim kilometle 195te kaldı. Çağlarınkide 210-220falan olmuştur sanırım.
    Herşey için teşekkürler daha sonraki turlarda görüşmek ümidiyle.
     
  6. özkan GÜNDOĞAN

    özkan GÜNDOĞAN Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    11 Aralık 2009
    Mesajlar:
    463
    Beğeniler:
    208
    Şehir:
    BURSA
    Seviye:
    keyifli bir gezi olmuş fotolar şahane :eek:)
     
    samet_özdemir bunu beğendi.
  7. Salih Manavoğlu

    Salih Manavoğlu Kıdemli Üye

    Kayıt:
    18 Nisan 2005
    Mesajlar:
    398
    Beğeniler:
    513
    Şehir:
    Gemlik-BURSA
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Bizler de farklı bir İznik grubu olarak keyifli bir pazar günü gecirdik.. Fotograflarınız gercekten harika.. Yazdan kalma, ilerleyen günlerde belki de daha cok arayacağımız bir haftasonuydu :)

    Hele hele İznik Köftecisi'nde karşılaşmak ve ayak üstü tanışmak beklenmedik fakat bir o kadar keyifliydi..

    Vedalaşamayıp görüsme fırsatı yakalayamasak da buradan hepinizi tekrar tebrik etmek istiyorum.. Görüsmek üzere..
     
  8. Barış Özkan

    Barış Özkan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    22 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    218
    Beğeniler:
    251
    Şehir:
    GEBZE
    Seviye:
    Feribot ile Eskihisar -Topçular 35 dk. Bisiklet ile Topçular-Iznik 4.5 saat. Dönüşte eskihisar rampasını bisiklet ile çıkan arakdaşlarını, arabayla songaz geçmek paha biçilemez... :D:D:D
     
  9. samet_özdemir

    samet_özdemir Bisikletkolik

    Kayıt:
    31 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.395
    Beğeniler:
    1.386
    Şehir:
    Pendik
    Seviye:
    eren süperdi gerçekten hele dönüşteki performans anlatılmaz yaşanırdı yani bi ara acaba dönüp tekrarmı gelsek dedim yada körfezimi dolansak dedim :) arkadaş 50 km yle düz yolda gidiyorum yetmiyomuş gibi ayağa kalkıp dahada çok abanıyorum feribotdan sonraki o rampada şekermiş harbiden korkmaya gerek yokmuş benim tatlı rampalarımın yanında bile tatlı kalır :) bu arada birdaha trenle eskihisardan dönüş yapmam çok zorda kalmadıktan sonra siz neomarinin oradayken biz tuzladaydık daha bisiklet trendende dolmuştanda iett dende daha hızlı buna kanaat getirdim artık :)

    salih hocam vedalaşıpda ayrılacaktık yanlız sizi göremedik sonrada üst katta olduğunuzu öğrendik birde arkadaşın tekeri inmişti onu yapıcaz die fazla geçede kalmak istemedik iç lastiği değiştirip diğer tekeride yamaladıktan sonra yola devam ettik ön grup sizi geçmiş zaten bizde sizin son arkadaşınızı boyalıcada yakaladık oradanda içeri girecektik zaten. bursaya gelmek istiyorum aslında birgün bursa turu düzenlesek bursada buluşup bursa gezisi yapsak aslında iyi olur.

    barış abi o rampa süperdi çok eğlenceli ve hızlı çıktık farkettiysen biz rampanın sonlarındayken sen daha yeni geçebildin yanımızdan bisikletle iznik turu yol parası vermeden herşeye değer sen otoparka ayrı para ver benzine ayrı para ver :)
     
  10. Soner Sarihan

    Soner Sarihan Onursal Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    3.915
    Beğeniler:
    8.487
    Şehir:
    İznik
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Ayaklarınıza sağlık arkadaşlar,:in: :in: :in:
    yalnız :) gelirken bir haber verinde,
    burada yalnız kovboyu oynamaktan kurtulalım.
     
    Barış Özkan ve samet_özdemir bunu beğendi.
  11. samet_özdemir

    samet_özdemir Bisikletkolik

    Kayıt:
    31 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.395
    Beğeniler:
    1.386
    Şehir:
    Pendik
    Seviye:
    soner hocam iznik e girdik erenle sizi konuşuyorduk yurt dışı turlarınızı falan bizimkisi biras acayip oldu bu sefer birden oldu o yüzden forumda konusu bile açılmadı :)
     
    Soner Sarihan ve Barış Özkan bunu beğendi.
  12. mülayim sert

    mülayim sert Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    25 Nisan 2010
    Mesajlar:
    780
    Beğeniler:
    1.574
    Şehir:
    istanbul-Kadıköy
    Seviye:
    Bir turda hiç bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum, çok eğlendik be :))
     
    samet_özdemir ve Barış Özkan bunu beğendi.
  13. mülayim sert

    mülayim sert Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    25 Nisan 2010
    Mesajlar:
    780
    Beğeniler:
    1.574
    Şehir:
    istanbul-Kadıköy
    Seviye:
    bencede abi baktım yıl 2010 olmuş hala pedal ceviriyolar çok acı bir tablo :)) kamyonlar traktörler sagolsun :)
     
    samet_özdemir bunu beğendi.
  14. Soner Sarihan

    Soner Sarihan Onursal Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    3.915
    Beğeniler:
    8.487
    Şehir:
    İznik
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Bende zeytin topluyordum güzel havadan istifade ( drama bak yahu :eek: , ekim aynın son güzel havasında zeytin topluyorum, siz bisiklet sürüyorsunuz :( :D ) bir ara kulaklarım çınladı dedim pedaldostları var yakınlarda muhakkak.

    Madem bu kadar yakındaydınız, gelip bir el atsaydınız zeytin selelerine. :D :D
    Bakın bakalım kahvaltıda yemek kadar zevkli mi toplamak , taşımak. :D
     
  15. Barış Özkan

    Barış Özkan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    22 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    218
    Beğeniler:
    251
    Şehir:
    GEBZE
    Seviye:
    Samet dedimya pahabiçilemez :))
     
  16. Barış Özkan

    Barış Özkan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    22 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    218
    Beğeniler:
    251
    Şehir:
    GEBZE
    Seviye:
    seve seve bir 15 dk çalışırdım. (;))
     
    samet_özdemir ve Soner Sarihan bunu beğendi.
  17. Barış Özkan

    Barış Özkan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    22 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    218
    Beğeniler:
    251
    Şehir:
    GEBZE
    Seviye:
    abi paylaşmak işte budur ;) bende acıyı unuttum son rampayı en önde çıktım :p birde depar attım sonkez... ama şimdi masabaşında dizlerim fena ;)
     
    samet_özdemir bunu beğendi.
  18. samet_özdemir

    samet_özdemir Bisikletkolik

    Kayıt:
    31 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.395
    Beğeniler:
    1.386
    Şehir:
    Pendik
    Seviye:
    süper ötesiydi tur acayip keyif aldım harbiden en keyifli en güzel en zevkli turumdu diyebilirim. :) gülmekten artık karnımıza ağrılar girdi :) aklıma geldikçe gülüyorum hala :D barış abi bi ara baktım uçuyosun subaşına çıkarken dedik adamın bacağı ağrıyodu şimdi yarışa girdiler ama sonradan düştün yine ee hızlı giden at misali :D

    soner hocam keşke görebilseydik sizi zeytinde toplardık resimde çekilirdik en azından zeytin toplamadık demezdik ee bizede 1 2 avuç verirdiniz eve gidene kadar olurdu akşam yerdik :)

    barış abi hamama gidelim mi? bacaklarımızı rahatlatır kese attırır bide saunaya gireriz rahatlarız hep bisiklet turlarındamı buluşcaz yaw :D
     
    Soner Sarihan ve Barış Özkan bunu beğendi.
  19. Ahmet Salih Özenir

    Ahmet Salih Özenir Onursal Üye

    Kayıt:
    8 Nisan 2010
    Mesajlar:
    2.102
    Beğeniler:
    3.756
    Şehir:
    Mersin
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Samet Kardeşim, çok keyifli geçmiş turunuz. Fotoğraflar ve anlatımınla daha bir güzelleşmiş... :in: Teşekkür ederim.
     
    samet_özdemir ve Barış Özkan bunu beğendi.
  20. Barış Özkan

    Barış Özkan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    22 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    218
    Beğeniler:
    251
    Şehir:
    GEBZE
    Seviye:
    Nereye Gidelim ? Yalova termale gidebilirz ;))
     
    samet_özdemir bunu beğendi.