Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Güney Akdeniz Seyahat ile Bisiklet Taşıma

Konu, 'Şikayetim Var!' kısmında brdtl tarafından paylaşıldı.

  1. brdtl

    brdtl Aktif Üye

    Yaş:
    36
    Kayıt:
    2 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    144
    Beğeniler:
    221
    Şehir:
    İstanbul-Antalya-Kayseri
    Adı:
    Bora Dutal
    Seviye:
    Kardeşimiz ısrarları üzerine tamam bir soralım bakalım dedim. Cuma akşamı Antalya'ya gidip sonraki pazar günü dönmek üzere G.Akdeniz'den bilet aldım. Bugün de bisikletimi nasıl getirebilirim diye nabız yokladım. Önce müşteri hizmetlerini aradım. Bilgi vermek istemeyince muhterem kaptanımızla, muavinimizle direk muhatab olacağımı ve onların inisiyatifinde olacağını anlamama rağmen harem şubeyi aradım. Aynen aktarıyorum.
    ...
    -Yalnız benim bisikletim var. Taşımak için nasıl paketlemem, nasıl hazırlamam gerekiyor. Var mı bir kuralınız bisikletle ilgili? (Taşıyor musunuz diye özellikle sormadım)
    -Onu sen ayarlayacaksın artık.
    -Nasıl yani mesela?
    -Saracaksın bi muşambaya işte. Tekeri sökülmüyo mu onun?
    -Tamam ben hallederim. Anladım.
    -Yalnız ona para alırlar. (Alıyoruz değil, alırlar!)
    -Kaç lira alıyorlar peki?
    -50 lira.
    -Ne 50 lirasıymış o. İki tane bavuldan daha az yer kaplayan paketlenmiş bisiklete ne parasıymış? Neden para alıyor peki? Sebebi nedir?
    -Sen onu sürmüyo musun kardeşim?
    -Peki arkadaşım teşekkür ederim.

    Baktım çok anlayışlılardı (!) dayanamadım. Zahmete sokmayayım dedim ve vazgeçtim.
    Mesele 50 lira 100 lira değil. 1 lira dahi olsa gereksiz avanta vermedim hayatımda vermem de.
    Antalya'da özellikle yol bisikleti kiralayabileceğim bir yer bakıyor kardeşim. Bilgisi olan varsa, paylaşabilirse sevinirim.
     
    nonsteril ve Deniz bunu beğendi.
  2. yatamam

    yatamam Yeni Üye

    Yaş:
    18
    Kayıt:
    15 Temmuz 2017
    Mesajlar:
    1
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    diyarbakır
    Adı:
    emre
    Bisiklet:
    Salcano
  3. Mustafa Zeybek

    Mustafa Zeybek Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    10 Aralık 2016
    Mesajlar:
    494
    Beğeniler:
    536
    Şehir:
    Denizli
    Adı:
    Mustafa
    Seviye:
  4. Pabioo

    Pabioo Yeni Üye

    Yaş:
    20
    Kayıt:
    9 Mart 2017
    Mesajlar:
    26
    Beğeniler:
    40
    Şehir:
    Çanakkale
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Bende benzer meseleyi geçen hafta İzmir'de Kamil Koç ile yaşadım. Daha önce Kamil ile bisiklet taşıdığım için sıkıntı çıkmayacağını düşünmüştüm. Malumunuz Kamil Koçta her otobüse iki adet bisiklet koyabilme hakkımız var. İzmir garında muavine 40ıncı söyleyişimde bagajların başına geldi ve bu bisikletleri ben almam dedi. Nasıl almıyorsun kardeşim bu benim hakkım almak zorundasın dedim. Kaptanda insiyatif sende almak istemezsen almazsın dedi muavine, almıyorum diyor kendiside. Dedim şimdi bakalım alıyor musun almıyor musun. Kamil Koç'un peron görevlisine direk gidip söyledim. Geldi iki adet bisiklet alabiliyoruz kural böyle alacaksın dedi muavine. Koyduk bisikletleri (iki tane bisikletimiz vardı) bana hala diyor ki bagaj dolarsa bisikletlerinizi atarım dışarı. Hiç bir şey yapamazsın birader bu benim hakkım o bisikletlere de ben inene kadar dokunamazsın dedim. Tek yapabildiği şey ben inene kadar surat yapmak oldu. Yani Kamil Koç'u kullanabilirsiniz. Arada böyle iş bilmezler çıkıyor direk müşteri hizmetleri ile de iletişime geçebilirsiniz. Onun dışında gerek Alaşehir Sarıkız gerekse Güney Akdeniz gibi firmalar bir koltuk parası istiyorlar bisiklet için. Kurumsallık çok önemli. Direk kaptan ile muhatap olup kartonda paketlenmiş şekilde getirmeniz daha faydalı.