Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

GSM operatörü maduriyeti

Konu, 'Serbest Kürsü' kısmında tolgayalcin tarafından paylaşıldı.

  1. tolgayalcin

    tolgayalcin Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    15 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    847
    Beğeniler:
    1.531
    Şehir:
    İstanbul/Beşiktaş
    Seviye:
    Arkadaşlar,
    Avea Genel müdürlükte tanıdığı olan varmı acaba ? Müşteri hizmetleriyle çözemediğim bir problem.
    Özetle sorunu anlatmak istiyorum:
    12 mayısta faturalı hat aldım. 1gb ta internet paketi aldım. müsteri temsilcisiylede yazışmam var , internet paketinin hattı alır almaz aktif edileceğine dair . pakette sabit 20 lira 9 lira vergi 10 lirada 1gb internet. 40 lira sabit yani. ay sonu gelen fatura 222 lira:boese157: internet kullanımı 161 lira. telefonun sayacı 640mb ta daha aşmama imkan yok. interneti ayın 17 sinde aktive etmişler 5 günlük kullanımı GPRS olarak fatura etmişler. müşteri hizmetlerinden fatura inceleme dosyası açtırdım. 1 hafta sonra şaka gibi bi mesaj daha geldi. faturanızı inceledik, teknik nedenlerden ötürü fazla yansıyan 1.85 tl faturanızdan düşülmüş olup yeni tutarınız 220 lira şeklinde düzeltilmiştir:boese157:

    Durum budur. Ne yapıcam bilemiyorum . Tüketici hakları masasına şikayet bildireceğim sonuçlanmazsa .220 lira az bi para değil, kolayda kazanmıyoruz, hakları olsa vereyim ama böyle kan emici politikalarla milleti soymak ne kadar etik ?
     
  2. serkan hilal

    serkan hilal Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    17 Haziran 2010
    Mesajlar:
    912
    Beğeniler:
    675
    Şehir:
    İZMİR/Bornova
    Seviye:
    Bu yüzden derim herzaman, EN iyi oparatör VOdafone;

    sabit 92 TL gelmesi gereken faturam, 143TL gelmişti. Müşteri temsilcilerine telefon açtım ve şikayetimi dile getirdim, incelemeye aldılar... akşam mesaj ile döndüler. Yapılan yanlışlıktan dolayı özürdileriz. Faturanız 48TL. olarak güncellenmiştir diye :D çok sevinmiştim :D ( normalde 92TL: sabit gelmesi gerekirdi)
     
  3. Kadir Lighta

    Kadir Lighta Üye

    Kayıt:
    10 Haziran 2011
    Mesajlar:
    60
    Beğeniler:
    13
    Şehir:
    İstanbul/Sarıyer/
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    Tolga abi tüketici derneğine başvur sizin bulunduğunuz semtte bulunmakta zaten bizde ürün almıstık 1000 liralik 7 gün içinde iptal ettik kullanmadık hatta ama iptal etmemişler tüketici haklarına şikayet edicez avukata falan vericez kullanmadığım ürüne neden 1000 lira vereyim
     
  4. Gokhan Arikan

    Gokhan Arikan Aktif Üye

    Kayıt:
    6 Haziran 2011
    Mesajlar:
    151
    Beğeniler:
    158
    Şehir:
    Adana
    Seviye:
    Standart Avea maduriyeti işte.Kimse sesini çıkarmıyor diye iyice azıttılar.Bari hizmetleri de birşeye benzese...
     
    Ali_Rıza bunu beğendi.
  5. Cem Kılınç

    Cem Kılınç Kıdemli Üye

    Kayıt:
    10 Kasım 2010
    Mesajlar:
    282
    Beğeniler:
    183
    Şehir:
    Beyşehir, Konya
    Seviye:
    ben zor kurtardım kendimi bu faturalı hatlardan . sadece avea değil hepsi aynı malesef.
     
    Gokhan Arikan bunu beğendi.
  6. Mustafa Acar

    Mustafa Acar Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    2 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    821
    Beğeniler:
    537
    Şehir:
    Konya
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    Turkcellde bi dandiklik yok şimdilik..her ay sabit 29 lira 600dk heryone..:) ablam ilk geçtiğinde telefon güncelleme için wap ile internete girmiş 99 lira internet aturası geldi.onuda zorunlu olaraktan ödedik..99 liradan sonra hızını düşürüyorlar..
     
  7. ToffieBoi

    ToffieBoi Onursal Üye

    Kayıt:
    29 Haziran 2010
    Mesajlar:
    4.484
    Beğeniler:
    7.051
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Gökhan
    Bisiklet:
    Orbea
    Seviye:
    Tüketici Hakları Mahkemesine gidin. Elinizde yazışmalar varmış zaten. Açın davayı, uğraşsınlar :)
     
  8. Soner Sarihan

    Soner Sarihan Onursal Üye

    Kayıt:
    17 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    3.915
    Beğeniler:
    8.486
    Şehir:
    İznik
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Sevgili Arkadaşlar, mağdur olmanız ve haksız ödemeler yapmak zorunda kalmanıza gerçekten üzüldük.
    Telefon şirketleri ile ilgili olumlu anılar hatırlamakta şahsen bende zorlanıyorum.
    Heleki batıdaki fiyatlar ile karşılaştırıldığında, son yıllarda düşmüş olmasına rağmen hala çok yüksek iletişim ücretleri ödemekteyiz ki, günümüzün en büyük zorunluluğu illetişim.

    Fakat, yazdığınız şirketlerin doğal olarak burada temsilcileri bulunmadığı ve kendilerini savunacak mesajları yazamayacakları için, forumu zor durumda bırakmayacak kelimelerden oluşan cümleler kurmak konusunda özen göstermenizi rica ediyoruz.

    Umarız hakem heyeti, mahkeme vs uğraşmadan müşteri hizmetleri ile sorunlarınızı çözer ve zaman kaybetmeden paranızı geri alırsınız.
     
    tolgayalcin bunu beğendi.
  9. VolkanÖzcan

    VolkanÖzcan Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    31 Aralık 2008
    Mesajlar:
    547
    Beğeniler:
    386
    Şehir:
    Göktürk
    Seviye:
    tolgayalcin bunu beğendi.
  10. Berkant Erol

    Berkant Erol Üye

    Kayıt:
    31 Ekim 2010
    Mesajlar:
    60
    Beğeniler:
    18
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    tüketici haklarına gidip şiikayetinizi yapın , haklı çıkacaksınızdır ama faturayı ödemenz gerekicek size para dönüşü ise daha sonra gerçekleşmekte. 1 ay kadar beklemeniz gerekiyor sanırsam
     
    tolgayalcin bunu beğendi.