Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Grafen/yeni aktarıcı

Konu, 'İncelemeler' kısmında Zekeriya Çab tarafından paylaşıldı.

?

Stringbike sistemi.....

  1. Saçma

    oy sayısı 0
    0,0%
  2. Çok saçma

    oy sayısı 1
    33,3%
  3. Akıllıca

    oy sayısı 1
    33,3%
  4. Adeta devrim

    oy sayısı 1
    33,3%
Birden fazla oy kullanılabilir.
  1. Zekeriya Çab

    Zekeriya Çab Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    29 Haziran 2014
    Mesajlar:
    996
    Beğeniler:
    1.425
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:

    Bana her sorulduğunda istisnasız Vittoria derim. Mtb tipi kullanmadığım için bilmiyorum ama 3-4çeşit yol tipi kullandım. Videoda
    İddalı şekilde graphene' i kullanan tek marka olduğunu söylüyor. Farklı şekilde yol tutuşu sağlıyor.
    Araba markaları bir yana bisiklet markaları bir yana. Araba ağarlığı ve gerekleri farklı bisiklet farklı ve araba markalarının bisiklet için ayrı bir kimya ile lastik hamuru hazırladığını sanmıyorum.
    Birde tartışmaya açmak istediğim benim pekte hoşuma gitmeyen bir güç aktarım şekli var. Belki burada mühendis veya daha önce deneyimlemiş biri iyi bir açıklama getirir.
    Biri niye böyle bir ayna kol ve aktarım yapsın ki?

    | Styringbike

    Bir mühendis arkadaş böyle bir şeyin zincir sistemden üstünlüğü ne olabilir açıklarsa iyi olur.
    Tabiki kadıraç gibi çalışan %50 verim sağlayan makara sistemi yük kaldırmada falan kullanılırda. Burada paça var, benim saydığın 2 rulman yerine 8 rulman var. Birde şimdi gıcır gıcır iyide yağmuru çamuru.
    Firma 10000 km yol yapıldığından bahsediyor ama!?
     
  2. berktx

    berktx Aktif Üye

    Yaş:
    18
    Kayıt:
    18 Ekim 2015
    Mesajlar:
    190
    Beğeniler:
    211
    Şehir:
    Çanakkale
    Adı:
    Berk Toksoy
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    Ben şahsen gerek grafeni gerekse şu ipli sistemi denemeden ne artılarını ne de eksilerinden söz edebileceğim.

    Ama benim fikrim bu stringbike denen şey geleceğin şehir veya urban tarzı olan bisikletleri sahiplenir diye düşünüyorum.
     
  3. devilmycarlos

    devilmycarlos Forum Bağımlısı

    Yaş:
    32
    Kayıt:
    30 Mart 2015
    Mesajlar:
    713
    Beğeniler:
    400
    Şehir:
    istanbul
    Adı:
    yavuz
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    PEk anlamam ama videodan gordugum kadarıyla cok fazla hareketli parca var,bu da zamanla cabuk deforme olması arıza cıkartması demek bence.Ama bu sadece benim düşüncem,belki daha saglam bir sistemdir.

     
  4. Zekeriya Çab

    Zekeriya Çab Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    29 Haziran 2014
    Mesajlar:
    996
    Beğeniler:
    1.425
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    @berktx @devilmycarlos işte Cool bir tarz olarak ok bence ama mesela kilitli pedal çöp oluyor belirli bacak Kaslarına biner yük. Hele hele urban bike yalan çünkü paça etek falan kaptı mı alır aşağı. Çok parca her zaman bir handikap.
    Düştün kalktın ayna kol yamulsada çalışır ama bunda en ufak yamulma kilitler.
     
  5. Deniz

    Deniz Üyeliği iptal edildi.

    Kayıt:
    18 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.354
    Beğeniler:
    3.721
    Şehir:
    Fahrettin Altay, İzmir
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Sağlamlığından benim de şüphelerim var ama fikir güzelmiş :)
    Video 2010 yılını işaret ediyor, hala geniş kitlelere hitap edemediler sanırım.
     
  6. enqinHLC

    enqinHLC Demir Atlı Süvari

    Yaş:
    24
    Kayıt:
    13 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    1.077
    Beğeniler:
    1.826
    Şehir:
    İzmir / İstanbul
    Adı:
    Engin
    Bisiklet:
    Beldesan
    Seviye:
    Aktarma olarak bakıldığında göbeğe gücü tek noktadan iletmek yerine iki noktadan iletmesi dengeli güç aktarımı sağlar. Fakat bu şekilde kullanım renklerinden ötürü estetik olsada tamamen kötü bir çözüm olmuş.