Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

GİrİŞ Veya Orta Sevİye Temİz ParÇalar

Konu, 'Takas ve Aranıyor Arşivi' kısmında dost acı söyler tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. dost acı söyler

    dost acı söyler Yeni Üye

    Kayıt:
    19 Kasım 2008
    Mesajlar:
    8
    Beğeniler:
    4
    Şehir:
    izmir
    merhabalar arkadaşlar eski bir bisikleti yeniden topamak istiyorum. ruble 8 li,aynakol,fren veya vites-fren kolları, V fren seti, ön arka vites değiştiici arıyoyorum iletişim PM yada celenayy@yahoo.com adresine mesaj atabilirsiniz
     
  2. Hakim Arslan

    Hakim Arslan Onursal Üye

    Yaş:
    30
    Kayıt:
    17 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.501
    Beğeniler:
    736
    Şehir:
    Adıyaman
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    ekledim msn görüşelim
     
  3. trek_turkey

    trek_turkey Üye

    Kayıt:
    29 Ocak 2009
    Mesajlar:
    86
    Beğeniler:
    18
    Şehir:
    Ordu
    Bisiklet:
    Geotech
    Seviye:
    benim parçalarımı bi incele işine yarar birşeyler vardır belki linki imzada mevcut
     
  4. gurkankas

    gurkankas Onursal Üye

    Kayıt:
    20 Mart 2007
    Mesajlar:
    2.655
    Beğeniler:
    1.393
    Şehir:
    Balıkesir/Merkez
    Seviye:
  5. Can Sonbay

    Can Sonbay Bisikletkolik

    Kayıt:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.184
    Beğeniler:
    344
    Şehir:
    Caddebostan, İstanbul
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
  6. Önder Tarım

    Önder Tarım Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    3.400
    Beğeniler:
    1.906
    Şehir:
    Bologna / İtalya
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
  7. Akif Bozkurt

    Akif Bozkurt Bisikletkolik

    Kayıt:
    13 Kasım 2008
    Mesajlar:
    1.338
    Beğeniler:
    172
    Şehir:
    ANKARA
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    bende fren vites kolları var deore mtb yedek parçada deore vites fren kolları kaçırmayın ytazıyo ılandan ıstersen bakabılısın
     
  8. grknmustangt

    grknmustangt Aktif Üye

    Kayıt:
    21 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    30
    Şehir:
    Manisa
    Seviye:
    Merhabalar shimano fcm 151 aynakol satıyorum 25 tl gayet temizdir
     
  9. ozan aydos

    ozan aydos Yeni Üye

    Kayıt:
    3 Nisan 2009
    Mesajlar:
    8
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    istanbul
    bende bisikletimi upgrade edicem..., kadrom iyi bi kadro ancak malzemeler biraz amatör kalmaya başladı :) yani ben profesyonelleştim sanırım...

    bu aralar slx bir set almayı düşünüyorum ve bisikletimin üstündeki herşeyi değiştiricem...

    eğer acelen yoksa çıkan tüm parçaları verebilirim...

    çalışmayan sorunu olan hiçbir parça yok üstünde ...
    değiştirme nedenim amatörden biraz profesyonele geçmek ...

    şuan bisiklette çoğu deore parçalar var... resimlerini bi ara çekerim istersen yada istanbulda istediğin zaman gelip görebilirsin... Beykozdayım...

    ozanaydos@gmail.com mail adresim..

    saygılar...
     
  10. doğukan

    doğukan Üye

    Kayıt:
    8 Haziran 2006
    Mesajlar:
    59
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    ıstanbul
    Seviye:
  11. doğukan

    doğukan Üye

    Kayıt:
    8 Haziran 2006
    Mesajlar:
    59
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    ıstanbul
    Seviye:
    uygun bi fiyat yaparım
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.