Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

girin===>>>>>

Konu, 'BMX' kısmında bmx.46 tarafından paylaşıldı.

  1. bmx.46

    bmx.46 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    366
    Beğeniler:
    210
    Seviye:
    arkadaşlar bilerek buraya koydum çünkü herkesin izlemesi lazım adamlar bu işin felsefesini çıkarmış

    1 saatlik bir video street tarzı

    http://www.pinkbike.com/video/25138/
     
    er-es, bmxserdar ve ayhan37 bunu beğendi.
  2. SoldieR52

    SoldieR52 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    9 Mart 2008
    Mesajlar:
    418
    Beğeniler:
    360
    Şehir:
    ORDU
    Seviye:
    öff 1 saatlikmi :s kotayı çökerticen galiba :D
     
    bmxserdar bunu beğendi.
  3. AEnT

    AEnT Aktif Üye

    Kayıt:
    3 Nisan 2008
    Mesajlar:
    130
    Beğeniler:
    60
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    aynen moruk kotalı vlaha taşınalım allah kısmederse sınrsz yapıcam ama ekledm sık kullanılanlara eyw.
     
    bmxserdar bunu beğendi.
  4. bmx.46

    bmx.46 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    366
    Beğeniler:
    210
    Seviye:
    vallah ben izledim müthiş bi şeyler ya izleyin ya kotaya bişey olmaz
     
    bmxserdar bunu beğendi.
  5. Wildblackeagle

    Wildblackeagle Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    28
    Beğeniler:
    22
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    valla nediyim tek kelimeyle harikaaaa:D
     
    bmxserdar bunu beğendi.
  6. isakcan

    isakcan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2008
    Mesajlar:
    206
    Beğeniler:
    100
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    valla bunu izlersem adsl hizmetlerini zengin etmiş olruurm:D
     
    bmxserdar bunu beğendi.
  7. bmx.46

    bmx.46 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2008
    Mesajlar:
    366
    Beğeniler:
    210
    Seviye:
    ammaabarttınız ha ads faturası gelince resmini koycam buraya :cool:izlicekseniz izleyin izlemicekseniz yorum yapmayın
     
    bmxserdar bunu beğendi.
  8. 13erktan

    13erktan Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    8 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    463
    Beğeniler:
    332
    Şehir:
    İST
    Seviye:
    paylasım için saoll
     
    bmxserdar bunu beğendi.
  9. bmxserdar

    bmxserdar Kıdemli Üye

    Kayıt:
    14 Eylül 2004
    Mesajlar:
    329
    Beğeniler:
    291
    Şehir:
    world
    Seviye:
    İyİ YapmiŞsin Resİm Den İyİ Olur Vİdeo Aferİn
     
  10. er-es

    er-es Üye

    Kayıt:
    4 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    56
    Beğeniler:
    21
    Şehir:
    Gaziantep
    Seviye:
    süper ya....
     
    ayhan37 bunu beğendi.