Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

GİDEMEM (29 ekim pazar)

Konu, 'Yerel/Bölgesel Bisiklet Grupları' kısmında Mesut Girgiç tarafından paylaşıldı.

  1. Mesut Girgiç

    Mesut Girgiç Onursal Üye

    Kayıt:
    28 Mart 2006
    Mesajlar:
    4.526
    Beğeniler:
    12.611
    Şehir:
    Konya
    Seviye:
    Bu pazar, Meram, Çayır bağı, Hatıp, Çevre yolu, Kampüs rotasında yaklaşık 75 km. pedal bastık. Yolda çay içtik mağara gördük.. Güzel bir şiir eşliğinde sizlerle yol anılarımızı paylaşmak istedik..
    Keyifli seyirler.. İtalik fontlar benim.. Kahverengi, kalın fontlar Sn. Sezen Aksu'nundur.


    Bazen daha fazladır her şey
    Bi eşikten atlar insan
    Yüzüne bakmak istemez yaşamın
    O kadar azalmıştır ki anlam

    29 ekim pazar günü yeni saatle 9 da Tavusbaba/Meram/Türkiye de Soldan sağa Dede, Hasan, Sercan ve ben buluşuyoruz.
    [​IMG]

    O zaman git hemen radyoyu aç bi şarkı tut
    Ya da bi kitap oku mutlaka iyi geliyor
    [​IMG]
    Ya da balkona çık bağır bağırabildiğin kadar
    Zehir dışarı akmadan yürek yıkanmıyor
    Çayırbağında biraz soluklanıyoruz..
    [​IMG]

    Ama fazlada üzülme hayat bitiyor bir gün
    Öyle de böyle de ayrılıktan kaçılmıyor
    [​IMG]
    Hem çok zor hem de çok kısa bir macera ömür
    Ömür imtihanla geçiyor
    Bir ara yine mola veriyoruz.
    [​IMG]
    Ben bu yüzden hiç kimseden gidemem gitmem
    Unutmam acı tatlı ne varsa hazinemdir
    [​IMG]
    Acının insana kattığı değeri bilirim küsemem
    Acıdan geçmeyen şarkılar biraz eksiktir
    İronman tarzı foto çekiniyoruz yağmurun altında pedal basarken
    [​IMG]

    Bi şiirden, bi sözden
    Bi melodiden, bi filmden
    [​IMG]

    Sonra Hatıp'a varıyoruz.. Mağarayı görüp, yanındaki dinlenme tesislerinde çay içmek niyetimiz..
    [​IMG]
    Geçirip güzelleştirmeden dayanmak zor
    [​IMG]
    Yıldızların o ışıklı fırçası azıcık değmeden
    [​IMG]
    Bu şahane hüzün tablosu tamamlanmıyor
    [​IMG]
    Söz : Sezen Aksu;)
    [​IMG]
    Çaylar ve fotolar: Mesut Girgiç:D
    [​IMG]
     
  2. Ediz Tevfik Özgan

    Ediz Tevfik Özgan Bisikletkolik

    Kayıt:
    26 Ocak 2006
    Mesajlar:
    1.143
    Beğeniler:
    1.069
    Şehir:
    BURSA
    Seviye:
    yaşasın ilk ben tebrik ediyorum.
     
  3. Ediz Tevfik Özgan

    Ediz Tevfik Özgan Bisikletkolik

    Kayıt:
    26 Ocak 2006
    Mesajlar:
    1.143
    Beğeniler:
    1.069
    Şehir:
    BURSA
    Seviye:
    Gerçekten güzel bir gezi olmuş. Son baharda sarı kızıl yaprakların o çok güzel ve bir o kadarda, busene bu kadar seneye görüşmek üzere, dergibi tatlı, hüzünlü vedasına göz yaşıları gibi eşlik etmiş olan çiseleyen yağmura o kadar uygun bir anlatım getirmiş şaairin dizeleri. Ellerine,ayaklarınıza ve gönlünüze sağlık.
     
  4. Serkan Taşdelen

    Serkan Taşdelen Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Şubat 2006
    Mesajlar:
    2.692
    Beğeniler:
    5.216
    Şehir:
    Türkiye
    Seviye:
    Mesut Abi harika bir sonbahar gezisi.. Fotoğraflar harika. Çaylarda sizden olduğuna göre onlarda harikadır...Öldüm abi bu kelimeye..:D:D:D:D:D
    Gerçekten süper bir grubunuz var abicim. İmrenmemek elde değil.
    Hepinizin ayaklarına sağlık. Mesut abi senin hem eline hemde ayaklarına sağlık..:D:D
    Paylaşımın için teşekkürler..

    Sevgiler...
     
  5. Necati Bilgen

    Necati Bilgen Kıdemli Üye

    Kayıt:
    28 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    337
    Beğeniler:
    843
    Şehir:
    Bakırköy, İstanbul
    Seviye:
    Değerli bisikletçiler turunuz harikadırda, Fotoğraflar daha da harika adeta poster . Konyanın bir özelliğide bu galiba ellerine , dizlerine, gözlerine sağlık..

    Hepinize Sevgiler Sağlıklı bol pedallı günler..
     
  6. alicins

    alicins Aktif Üye

    Kayıt:
    17 Ekim 2006
    Mesajlar:
    175
    Beğeniler:
    158
    Şehir:
    İstanbul/Gündüz Yıldız Teknik Üniversitesi Gece Üs
    Seviye:
    forumdaşlar bize yani istanbuldakilere çok şanslısınız toplanabiliyorsunuz diyorlar ama bizim tekerlerimizin toprak görmesi için çoook uzun süre pedal basmak gerekiyor.
    ayaklarınıza sağlık
    gönüllerinize sağlık
     
  7. bikergrrl

    bikergrrl Bisikletkolik

    Kayıt:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    1.106
    Beğeniler:
    798
    Seviye:
    yagmur yikanmis yapraklar, ohhh mis :D icimi actiniz vallahi burada sevgili iron ekibi, insani zorla konyaya yerlestireceksiniz yani! :D pedaliniza saglik!!!
     
  8. Mesut Girgiç

    Mesut Girgiç Onursal Üye

    Kayıt:
    28 Mart 2006
    Mesajlar:
    4.526
    Beğeniler:
    12.611
    Şehir:
    Konya
    Seviye:
    Konuya, üşenmeden cevap yazan, gönlünden geçenleri bizlerle paylaşan; edi55, Serkan Taşdelen, Necati Bilgen, alicins ve forumumuzun kraliçesi sayın bikergrrl hamfendiye, yazdıkları her bir kelime için ayrı ayrı ayrı ayrı ayrı ayrı ayrı ayrı ayrı ayrı teşekkür eder. :) Cevap yazmadan sadece izleyenlere de toplu bir teşekkür göndeririz..:)

    Aslında her yeni gün insan için minyatür bir ömürdür... Toplam ömrünün her bir gününü bir ömür lezzetinde ve bereketinde yaşayabilenler ise bir ömre belki binlerce ömrü sığdırmayı becerebilmiş çok başarılı ve şanslı insanlardır..
    Her gününüz bir ömür kadar bereketli olsun..
    Sağlıcakla ve pedalla kalın..
    :) :) :)
     
    Ediz Tevfik Özgan ve bikergrrl bunu beğendi.
  9. otec

    otec Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    10 Şubat 2006
    Mesajlar:
    958
    Beğeniler:
    792
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    [​IMG]

    abi her şey çok güzel
    kaskında çok orjinal. bu da kışlık kaskmı. bende yağmur yaş dinlemem ama bu sistem aklıma gelmedi hiç. :in:
     
  10. İsmail Ağıllı

    İsmail Ağıllı Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.707
    Beğeniler:
    930
    Şehir:
    Ürgüp, Kapadokya
    Seviye:
    mesut abi bu güzel fotografları ve geziyi bize aktardıgın için ve böyle güzel bir gezi yaptıgınız için kutluyor sizi bu forografları şiirle birleştirmende daha güzel bir hava katmış teşekkürler sana bisikleti daha çok sevdiriyorsun bizlere
     
  11. Mesut Girgiç

    Mesut Girgiç Onursal Üye

    Kayıt:
    28 Mart 2006
    Mesajlar:
    4.526
    Beğeniler:
    12.611
    Şehir:
    Konya
    Seviye:
    Sevgili Otec, evet kaskım kışlık..(yani sonradan kışlık yaptım) taktiği tavsiye ederim.. kafayı üşütmekten kurtarıyor.. :D
     
  12. semrta

    semrta Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    4 Aralık 2005
    Mesajlar:
    624
    Beğeniler:
    539
    Şehir:
    kadıköy
    Seviye:
    vallahi sadece manzara resmi falan olmasa inanmayacağım :)))
    Her seferinde o kadar güzel yerler fotoğraflıyorsunuz ki şaşırıp kalıyorum konya bu kadar güzel mi diye..

    bir de bu fotografa bayılıyorum :)))))

    [​IMG]

    her gezide mutlaka bu fotodan var..gezi klasiği gibi..
    aysegul serisi gibi :))))))))
    bir de amelie yi izlediyseniz orda da vardı böyle kareler...cüce heryeri geziyor..her gittigi yerde foto cekiliyr hep aynı kareler ama mekanlar farklı:)))
    inşallah ist'da da görürüz sizi :)))
    sevgiler..
     
    Mesut Girgiç bunu beğendi.
  13. Mesut Girgiç

    Mesut Girgiç Onursal Üye

    Kayıt:
    28 Mart 2006
    Mesajlar:
    4.526
    Beğeniler:
    12.611
    Şehir:
    Konya
    Seviye:

    Güzel yorumun için teşekkürler İsmail kardeş..
    Bisiklette hayat var.. Çünkü bisiklette sağlık var.. Hangi spor dalı insanı hem bedava dere tepe gezdirir, hem de sağlığına katkıda bulunur?
    Bisikleti hepimizin daha çok sevmesinde bence hiç bir sakınca yok.. hatta herkese tavsiye ederim.. hem yaz, hem kış....
     
    İsmail Ağıllı bunu beğendi.
  14. İsmail Ağıllı

    İsmail Ağıllı Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.707
    Beğeniler:
    930
    Şehir:
    Ürgüp, Kapadokya
    Seviye:
    mesut abi çok haklısın hem süper yerlerin yeşilligin güzel manzaranın içinde geziyorsun , adrenalin var sağlık için süper daha ne olsun artık binmedigim gün duramıyorum :D
     
    Mesut Girgiç bunu beğendi.
  15. Mesut Girgiç

    Mesut Girgiç Onursal Üye

    Kayıt:
    28 Mart 2006
    Mesajlar:
    4.526
    Beğeniler:
    12.611
    Şehir:
    Konya
    Seviye:
    İstanbula da geldim.. Orada çektiğim fotoları şimdiye kadar sizlerle paylaşmadım çünkü istanbuldaki arkadaşların bisikletle ilgili paylaşım konusunda performanslarının yeterli olduğunu düşünüyorum..
    Ancak, bu güzel mesajınızdan sonra size ve diğer forumdaşlara İstanbul gezimde çektiğim aşağıdaki fotoları hediye etmek istiyorum.. Selam ve sevgiler...

    Bisikletle, Bakırköyden Saray burnuna ve oradan Eminönüne geçmiştim.
    Sonra şehirhatlarıyla Kadıköye uzandım..
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    :) :) :)
    :D :D
     
  16. bikergrrl

    bikergrrl Bisikletkolik

    Kayıt:
    18 Ocak 2006
    Mesajlar:
    1.106
    Beğeniler:
    798
    Seviye:
    size yurekten katiliyorum ironman beycigim. sirf bu laf icin tesekkur tusuna bir suru kez basmaya calistim ama birden fazlasina izin vermiyor meret :D gonlunuze saglik, ne diyeyim
     
  17. Mesut Girgiç

    Mesut Girgiç Onursal Üye

    Kayıt:
    28 Mart 2006
    Mesajlar:
    4.526
    Beğeniler:
    12.611
    Şehir:
    Konya
    Seviye:
    Yok yok.. izin veriyor.. bizim kalbimize onlarca teşekkürleriniz çoktan upload oldu.. :) :) :) Tuşa basan elleriniz ve güzel düşünen gönlünüz dert görmesin..
     
    bikergrrl bunu beğendi.
  18. Ender Alıcıoğlu

    Ender Alıcıoğlu Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2006
    Mesajlar:
    2.430
    Beğeniler:
    4.154
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    Yağmur, çamur dinlemez, Mesut kardeşim ve ekibi.

    Gene güzel bir gezinizi bize aktarmışsın. Sezen Aksu' nun eşliğinde , bizlere güzel bir günü ve manzaraları yansıtmışsın.

    Senden bir ricada bulunacağım. Benim yaşlara gelince belki hak verirsin, ya da hala keskin görmeye devam edersin, inşallah.
    Şu italik fontları bu kadar küçültme diyecektim.:eek: Pc nin ekranına burnum deyecek gibi oldu da. Ne yapalım gözler artık eskisi gibi keskin değil.:D

    Ama sen yazarsın da biz okumazmıyız. Her şartta da okuruz icabında. Gene istediğin gibi yazmakta özgürsün tabiki.:)

    Tüm arkadaşlarına selam eder iyi günler dilerim.
    Hoşçakal.
     
  19. Mesut Girgiç

    Mesut Girgiç Onursal Üye

    Kayıt:
    28 Mart 2006
    Mesajlar:
    4.526
    Beğeniler:
    12.611
    Şehir:
    Konya
    Seviye:
    Keşke benim italik yazılarımı hiç okumadan Sezen Aksu dan devam etseydiniz.. Zaten amacım buydu, yani okunmaması..(demek hala sizin gibi keskin gözlüler var ki okuyabilenler de çıkabiliyor) :)
    Benim anlatmak istediklerimin çok çok daha fazlasını Sezen hanım anlatıyor zaten..
    İlginiz ve güzel mesajınız için çok teşekkürler.. Eşinize ve size sonsuz selam ve hürmetler..

    not: internet explorerin>görünüm menüsünden> metin boyutu sekmesinden> enbüyüğü işaretlerseniz. benim yazılar benzetmemi mazur görünüz: DEVE gibi oluyorlar mış... biraz önce keşfettim.. Selam sevgi..
     
    Ender Alıcıoğlu bunu beğendi.
  20. Ender Alıcıoğlu

    Ender Alıcıoğlu Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2006
    Mesajlar:
    2.430
    Beğeniler:
    4.154
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    Mesut' cuğum,

    Valla kusura bakma hiç böyle msn misali, yazıya cevap vermezdim ama, senin şu yazına cevap vermeden duramıyacağım. Çünkü burda inan gözlerimden yaşlar geldi gülmekten. :D :D
    Senin o deve gibi olacak dediğin yazılar bende Fil gibi oldu valla .:eek: :eek: Hay aklınla bin yaşa. :) Neler varmış bu pc denen meretin içinde. çok sağol valla..

    Böyle bir cevap verdiğim içinde herkesten çok özür dilerim. Ama ne yapayım. Gülmemi sizlerle de paylaşmak istedim.

    Hoşçakalın.
     
    Mesut Girgiç bunu beğendi.