Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Giant TCR 3 yardıma ihtiyacım var..

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında Fatih EZEN tarafından paylaşıldı.

  1. Fatih EZEN

    Fatih EZEN Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Haziran 2014
    Mesajlar:
    121
    Beğeniler:
    325
    Şehir:
    Çanakkale
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Arkadaşlar yol bisikletine geçmeye karar verdim, çok sevdiğim bi abim bursadan bu bisikleti almış erdoganlardakiyle aynımı değilmi bilemedim tam olarak kaç yılında olduğunu abimde bilmiyor, full carbon tiagra set. 3700 diyor bana. 55 cm kadro boyu boyum 1.80. Görüşlerinizi en acil bi şekilde bekliyorum teşekkür ederim!

    Erdoğanlar Bisiklet - Giant TCR C 3 CD20 KARBON Yol Bisikleti
     

    Ekli Dosyalar:

    İbrahim A. bunu beğendi.
  2. Burak Fidangül

    Burak Fidangül Üye

    Yaş:
    20
    Kayıt:
    21 Nisan 2014
    Mesajlar:
    85
    Beğeniler:
    110
    Şehir:
    Bursa/Eskişehir
    Adı:
    Burak
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
  3. Fatih EZEN

    Fatih EZEN Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Haziran 2014
    Mesajlar:
    121
    Beğeniler:
    325
    Şehir:
    Çanakkale
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Aynen hocam o bisiklet, bu bisiklet nasıl sizce o paralara
    2015 Lapierre Sensium 100.
     
  4. Burak Fidangül

    Burak Fidangül Üye

    Yaş:
    20
    Kayıt:
    21 Nisan 2014
    Mesajlar:
    85
    Beğeniler:
    110
    Şehir:
    Bursa/Eskişehir
    Adı:
    Burak
    Bisiklet:
    Mosso
    Seviye:
    Sanırım aralarındaki belirgin tek fark jant seti Lampierre'nin jant seti bence daha iyi (Tam emin değilim) daha iyi bilenlere danışmak lazım birde.
     
  5. Fatih EZEN

    Fatih EZEN Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Haziran 2014
    Mesajlar:
    121
    Beğeniler:
    325
    Şehir:
    Çanakkale
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    2015 model ve 0 olmasını göz önünde bulundurmak lazım, teşekkür ederim hocam yorumların için.
     
    olympos bunu beğendi.
  6. Berke

    Berke Road Bike Cyclist

    Kayıt:
    21 Haziran 2013
    Mesajlar:
    5.797
    Beğeniler:
    8.803
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Ben olsam bu bisikleti kaçırmazdım Carraro falan bakmaya gerek yok gayet uygun bu Giant bütçen yeterliyse.
     
  7. Fatih EZEN

    Fatih EZEN Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Haziran 2014
    Mesajlar:
    121
    Beğeniler:
    325
    Şehir:
    Çanakkale
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    55 cm 1.81 boy ? giantın kadro boyları farklıymış diğerlerinden bunun 60 cm geliyor aynakoldan sele kelepçesine
     
  8. Hakan Can Onrat

    Hakan Can Onrat Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    18 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    674
    Beğeniler:
    348
    Şehir:
    Eskişehir
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Erdoğanlardan havaleyle 3900e alınıyor zaten
    Alsanız karşılıklı güveni sağladınız dedim her türlü kargoya da baya para vericeksiniz
    100 lira daha fazla verin erdoğanlardan alın
     
  9. Fatih EZEN

    Fatih EZEN Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Haziran 2014
    Mesajlar:
    121
    Beğeniler:
    325
    Şehir:
    Çanakkale
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Havaleye bütçe yok hocam
     
  10. Fatih EZEN

    Fatih EZEN Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Haziran 2014
    Mesajlar:
    121
    Beğeniler:
    325
    Şehir:
    Çanakkale
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    ++++ İÇ BACAK BOYU 83 CM KADRO 55 CM KADRO BOYU HAKKINDA BİLGİ VERECEK bir bilgili aranıyor :)
     
  11. Ali.K

    Ali.K Bisikletkolik

    Kayıt:
    25 Ocak 2012
    Mesajlar:
    1.098
    Beğeniler:
    453
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    Kadro boyu M ise kesinlikle küçük gelecektir. Çünkü seat tube 50 top tube 55,5cm oluyor bu bisikletlerde. Ayrıca fiyatı da yüksek.
     
  12. Berke

    Berke Road Bike Cyclist

    Kayıt:
    21 Haziran 2013
    Mesajlar:
    5.797
    Beğeniler:
    8.803
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Bu kadro sanırım biraz küçük gelecek size deneme imkanınız varsa deneyin derim.
    Geçen hafta Almanya'dan Canyon getiren bir arkadaşımız var kadro bir beden küçük geldi diye şu anda bisikleti satılığa çıkardı 100 km bile sürmeden.
     
    Fatih EZEN bunu beğendi.
  13. Raşit S

    Raşit S Bisikletkolik

    Yaş:
    44
    Kayıt:
    3 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    1.168
    Beğeniler:
    1.446
    Seviye:
    Bence 555 top tube lenght 1.81 boy için uygun. Çoğu markada M kadro 540-545 civarıyken, Giant ta adeta L gibi ölçüler.
     
    Fatih EZEN bunu beğendi.
  14. Fatih EZEN

    Fatih EZEN Aktif Üye

    Kayıt:
    4 Haziran 2014
    Mesajlar:
    121
    Beğeniler:
    325
    Şehir:
    Çanakkale
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    3300 e bırakıcak bana L boyu vadeli vericem ücretide :)

    bu akşam deneme şansım oldu bisikleti 10 km falan sürdüm kadro boyu L 55 e 58 , 3,300 e bırakıcak bisiklet 100 km sürüldü deniyor ama hala düşünüyorum, 0 mı lapierre vs mi alsam giant sahibimi olsam diye :)