Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Gaziemir

Konu, 'Ege Bölgesi' kısmında theroadrunner tarafından paylaşıldı.

  1. theroadrunner

    theroadrunner Yeni Üye

    Kayıt:
    26 Nisan 2007
    Mesajlar:
    16
    Beğeniler:
    4
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    merhaba,
    Gaziemirde pedallayanlar varmı, neler yapıyorsunuz?
    iyi turlar!!!!!!!
     
  2. endneedless

    endneedless Aktif Üye

    Kayıt:
    27 Ocak 2008
    Mesajlar:
    153
    Beğeniler:
    27
    Şehir:
    İZMİR
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    ben varım ama arkadaşım pedallayacak yer bırakmadılar :mad: sinir oluyom belediyeye yawww... yoq neymiş metro ...
    yoq ne imiş köprü yapılcakmış onların yüzünden pedallayamıyoruz....

    insallah biran önce biter bu çile...
     
  3. Levent Temiz

    Levent Temiz Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    249
    Beğeniler:
    99
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    izmir bisiklet derneği turu var pazar günü menderes balan turu, geçeceğiz takib edin bizi derim ben ....:in:
     
  4. endneedless

    endneedless Aktif Üye

    Kayıt:
    27 Ocak 2008
    Mesajlar:
    153
    Beğeniler:
    27
    Şehir:
    İZMİR
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    abi biraz zor geçersiniz:d
    yol ölü ölü gördüysen bilirsin.. çok dolanmanız gerekecek..:d
     
  5. Levent Temiz

    Levent Temiz Kıdemli Üye

    Kayıt:
    2 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    249
    Beğeniler:
    99
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    ama buluruz bi yol :cool: gaziemiri de turlamış oluruz iç yollar var dağlara doğru ; hatta gaziemir son durakta çok güzel bi köy var, bana güzelbahçe mtb parkurunu andırıyor tepelik bi yerde hatta, gezilebilecek hoş bi yer , bir kaç defa oraya gidip taze süt hastası olduğumdan ineklerden süt sağdırmıştım kendime :)

    bisikletin en büyük avantajlarından biri patikalardan bile gidebiliyorsunuz, arabaların giremeyeceği yerleri kolayca aşabliyorsunuz..:in:
     
  6. theroadrunner

    theroadrunner Yeni Üye

    Kayıt:
    26 Nisan 2007
    Mesajlar:
    16
    Beğeniler:
    4
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
    merhaba, Gaziemir in arkasında çok güzel mtb potansiyeli var. Rota parkur demiyorum çünkü her yer yol,patika veya yangın şeridi. İster tırmanış, ister hard downhill...Bu bölgeye eski gaziemir köyünün (seydiköy) içinden, gazikent (emlakbank konutları) üzerindeki uçakların ordan yada menderes yolu üzerindeki görece köyünün üstünden ulaşabilirsinizç Eminim çok beğeneceksiniz...
     
    Elbrus ve Levent Temiz bunu beğendi.
  7. qertin

    qertin Yeni Üye

    Kayıt:
    14 Nisan 2008
    Mesajlar:
    7
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    izmir
    valla ben her gün bayraklı karabağlar yapıom borla var bidene :D
     
  8. nuri oran

    nuri oran Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    11 Kasım 2008
    Mesajlar:
    465
    Beğeniler:
    86
    Şehir:
    Izmir - Gaziemir
    Bisiklet:
    Trek
    Seviye:
    gaziemir topiği varmış haberim yok , bende varım arkadaşlar :)
     
  9. ByAtilla

    ByAtilla Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    194
    Beğeniler:
    80
    Şehir:
    izmir
    Seviye:
  10. fati

    fati Yeni Üye

    Kayıt:
    25 Aralık 2012
    Mesajlar:
    16
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    izmir
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    bakioğlu ormanına girilebiliyor mu?
     
  11. Mahsun Erden

    Mahsun Erden Yeni Üye

    Kayıt:
    7 Nisan 2013
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    İzmir
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    Msj çok önceden yazılmış ama ben yine de cvp vereyim evka 7nin dağlarından girip göreceden çıktım sert çıkış ve inişleri kullanıp güzeldi baya da :)