Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

İptal Edildi garanti kağıdı kayıp napıcam yardım edin

Konu, 'Bisikletle İlgili Diğer İkinci El Ürünler' kısmında evrenselo1 tarafından paylaşıldı.

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. evrenselo1

    evrenselo1 Üye

    Kayıt:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    55
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    kayseri
    Seviye:
    garanti kağıdı kayıp napıcam yardım edin
    bisikletin bide zinciri yamuldu bana lütfen yardım edin
    ne yapmam gerek o tekrar çıkarmı
    bisiklet bianchi hunter
     
  2. Uğur Taşdemir

    Uğur Taşdemir Bisikletkolik

    Kayıt:
    8 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    1.030
    Beğeniler:
    658
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Kağıt dedektörlerimizi alıp geliyoruz.
     
  3. smhcnr

    smhcnr Aktif Üye

    Kayıt:
    14 Mart 2006
    Mesajlar:
    123
    Beğeniler:
    31
    Şehir:
    Maltepe/İstanbul
    Seviye:
    Garanti belgesine gerek yok. Ayrıntılı fatura yeterli. Kural gereği faturada malın cinsi ve alış tarihi belli olmalı(yazar kasa fişi değil). Eğer faturası elinizde ise garanti geçerlidir.

    Kolay gelsin.
     
  4. yavuz

    yavuz Aktif Üye

    Kayıt:
    23 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    141
    Beğeniler:
    95
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    evet bencede garanti kağıdına gerek yok..çünkü üretici firmalar veya teknik servisler bu gibi durumlarda bisikleti garanti haricine çıkartmak için ellerinden geleni yapıyorlar..
     
  5. ulas

    ulas Admin

    Kayıt:
    5 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    3.903
    Beğeniler:
    9.790
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Geotech
    Seviye:
    Merhaba,

    Garantinin geçerli olması için Fatura veya Fiş fark etmez yeterlidir. Bütün bunlar bir yana firmalar veya servisler size yardımcı olacaktır.

    Fakat garantinin geçerli olabileceği durumlar söz konusu ise bu işe yarar. Yani kullanıcı hatasından kaynaklanan durumlar garanti içerisine girmez. Sizin ne demek istediğinizi de açıkça söylemek gerekirse anlamadım. Zincir yamulmasından kastınız ne acaba. Kırılma mı sıkışıp yamulma mı vs. Eğer bisikletiniz yeni ise ve de normal bir kullanımda kırıldı veya yamuldu ise garanti içerisine girer. Fakat eğer ki bir zorlanma veya hor kullanma sonucunda ortaya çıktı ise bu durumda garanti geçersiz olacaktır.

    Aslında siz aldığınız yere götürürseniz size bir şekilde yardımcı olurlar diye düşünüyorum. Fakat bisikletinizi bir marketten veya bir beyaz eşyacıdan aldıysanız açıkçası işiniz zor gibi gözüküyor. Çünkü sizi herhangi bir servise yönlendireceklerdir. Servisler de ücretli yapma taraftarında olacaktır.

    Umarım iyi niyetli birileri karşınıza çıkar da bir çözüm bulur. Eğer size yardım eden biri olmaz ise Firma veya servis üzülmeyin. Bize gelin ücretsiz olarak size yardımcı oluruz :)
     
  6. ulas

    ulas Admin

    Kayıt:
    5 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    3.903
    Beğeniler:
    9.790
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Geotech
    Seviye:
    DELTA BİSİKLET GARANTİ ŞARTLARI

    1. Garanti süresi, malın teslim tarihinden itibaren başlar ve iki (2) yıldır.
    2. Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı firmamızın garantisi kapsamındadır.
    3. Malın garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Malın tamir süresi en fazla otuz (30) iş günüdür. Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonu, servis istasyonu olmaması durumunda sırasıyla; malın satıcısı, bayii, acentası, temsilciliği, ithalatçısı, imalatçısı, üreticisinden birisine bildirim tarihten itibaren başlar. Malın arızasının 15 iş günü içerisinde giderilememesi halinde imalatçı, üretici veya ithalatçı malın tamiri tamamlanıncaya kadar aynı özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.
    4. Malın garanti süresi içerisinde, gerek malzeme ve işçilik, gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde, işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli yada herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamiri yapılacaktır.
    5. Tüketicinin Onarım Hakkını Kullanmasına Rağmen Malın;
    i. Tüketiciye teslim edildiği tarihinden itibaren belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla bir (1) yıl içerisinde aynı arızayı ikiden fazla tekrarlaması veya farklı arızaların dörtten fazla ortaya çıkması veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızalarını toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,
    ii. Tamiri için gereken azami sürenin aşılması
    iii. Firmanın servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayii, acentası, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi durumlarında tüketici malın ücretsiz olarak değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.
    6. Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
    7. Garanti belgesi ile ilgili çıkabilecek sorunlar için sanayi ve ticaret bakanlığı , tüketicinin ve rekabetinin korunması genel müdürlüğüne başvurulabilir.
    G.T.P. :8712.00 TS 11921

    GARANTİ YÜKÜMLÜLÜĞÜ
    a) Garanti Belgesi’nin tekemmül ettirerek, tüketiciye verilmesi sorumluluğu, tüketicinin malı satın aldığı satıcı, bayii, acenta ya da temsilciliklere aittir.
    b) Bisiklet’ in ilk bakımının kullanmadan önce DELTA Yetkili Servislerinde yaptırılması ve alttaki bilgilerin bakımı yapan servise doldurularak onaylatılması gerekmektedir.
    c) Yetkili servisin bulunmadığı yerlerde, yetkili satıcı tarafından onaylanabilir.


    KAŞE / İMZA / TARİH


    GARANTİNİN KAPSAMADIĞI VEYA GEÇERSİZ OLDUĞU DURUMLAR:
    a) Ampul, sarf malzemeleri ve kullanma suretiyle aşınmaları normal olan, firen balataları.
    b) Bisikletin kaza geçirmesi veya belirtilen istiap haddinden fazla yüklenerek hasar görmesi.
    c) Bisikletin kullanma ve bakım kitabında belirtilen hususlara aykırı kullanılması.
    d) Orijinal yedek parça kullanılmaması ve orijinale aykırı kullanılması.
    e) Garanti süresinde bisikletin yetkili servis dışında bakım ve onarım yaptırılması.
    f) Bisikletin her türlü yarış, kros vb. müsabakalar esnasında hasar görmesi, arızalanması.
     
  7. yavuz

    yavuz Aktif Üye

    Kayıt:
    23 Mayıs 2006
    Mesajlar:
    141
    Beğeniler:
    95
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    bende bir ara bianchi bisiklet vardı arka aktarıcı,aktarmaz hale geldi.bende garantili olduğu için yetkili servise götüreyim dedim.sağolsun yetkili servise götürdüm.bana ücretli onarılacağını söyledi ve zaten bisikletlerde garanti olmaz mekanik şeyler bunlar dedi.darbe veya kırık olsa tamam derimde yoktu yani..yetkili servisin adresi ve telefon numarası bu....TURGUT AY BEŞTELSİZ MAHALLESİ 107 SOKAK NO:33/8 ZEYTİNBURNU/İSTANBUL 212 546 04 25
     
  8. evrenselo1

    evrenselo1 Üye

    Kayıt:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    55
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    kayseri
    Seviye:
    ben bisikleti aldım bana 15-20 gün sonra revizyona götür dediler tabi bu süre içersinde bisiklet ayarsızdı bu yüzden bir kaç kez zincir sıkıştı onları açtım ama son sıkışmasında uğraştım ama zinciri ezmek ten korktum ve servise götürdüm
    servisten aldığımda arka vites ayarının olmadığı vitesin ön tarafının hiç geçmediğini gördüm eve gitmeden servise döndüm anlattım öntarafı ayarladı (tabi ayarlamak denilirse) sonra ön vitesi yağladı ve beni gönderdi şu anda biskletin vites ayarıyla hiçbir ilgisiyok otomatik vites oldu sürekli vites değiştiriyor ön papuç sürtüyor fatura garanti belgesinin içinde olduğu için
    oda yok şimdi aldığım yere gidicem.
    herkese çooooook teşekkür ederim çooook yardımcı oldunuz
     
  9. evrenselo1

    evrenselo1 Üye

    Kayıt:
    12 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    55
    Beğeniler:
    0
    Şehir:
    kayseri
    Seviye:
    arkadaşlar hepinize teşekkür ederim özellikle delta bisiklete ücretsiz yaparız dedikleri için ben aldığım yere gittim faturanın fotokopisini aldım ve oldu hepinize çoook teşekkürler bana zaman ayırdığınız için
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.