@FatihDokmeci
Teşekkür Ederim, hissettiğim farkları sıralayım;
8serisi kadro:
4serisi tur için olduğundan kıvrak değildi 8serisi manevra yapmak, dik yerlerden inmek çok daha kolay. Esnemezliği hissedilebilir düzeyde. yarış için tasarlandığından heybe takma yeri yok.
Amortisör:
Eskisi kilitsiz ve ağırdı, ilerde amortisörlü kadro alırsam kullanabileyim diye nispeten ağır olan, 100-120-140 yükseklik ayarlı talas aldım, Şu an sadece 100 de kullanıyorum (kadro açıları buna izin veriyor)
XTR vites kolları:
Arka vitesi büyütürken (küçük dişliye doğru) tek basmayla iki dişli attırabiliyor olması ani hızlanmalarda çok iyi oluyor. Zincir en küçük dişlideyken kola iki kere basmayla en büyük dişliye çıkartabiliyor.
Avid juicy7 frenler:
Eski mekanik fren ayarı 60-80 km lik turlarda bozuluyor, firen telleri kirlendiğinden sertleşiyor yani kısaca çok bakım istiyor ve çok ağırlardı.
XT ayna kol :
Dişli oranları ve ağırlık ve esnemezlik
Bunlar dışındaki parçaların ağırlık ve görüntü dışında hissedilir bir farkı olmadı özellikle XTR spd pedalların çalışmasında ekonomik olan 520 ile arasına hiç fark yok, sadece biraz hafifler.