Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

g.antep de bi tur düzenlesem kimse gelmez :(

Konu, 'Gezi, Tur ve Organizasyon Duyuruları' kısmında byloft tarafından paylaşıldı.

  1. byloft

    byloft Aktif Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2006
    Mesajlar:
    162
    Beğeniler:
    99
    Şehir:
    g.antep
    Seviye:
    g.antep de bi tur düzenlesem kimse gelmez :( cünkü antepli hiç üye yok :(((
     
  2. Erkut Yiğit

    Erkut Yiğit Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    23 Kasım 2004
    Mesajlar:
    945
    Beğeniler:
    864
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Demek ki Antep'de kondisyon yapıp şehirlerarası turlara çıkmak, veya para biriktirip bisikleti otobüse atıp organize edilen şehirlerarası turlara katılmak gerekiyor. Ayrıca açılmış olan Gaziantep tanışma forumunda isminizi bile yazmamışsınız, BURADAN diğer üyelerle iletişime geçebilirsiniz.
     
  3. Serkan Taşdelen

    Serkan Taşdelen Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Şubat 2006
    Mesajlar:
    2.692
    Beğeniler:
    5.216
    Şehir:
    Türkiye
    Seviye:
    O halde organizasyon yapalım. 8 Mayıs'ta Gaziantep-Nizip-Birecik Turuna varmısın? 55 Km tek yön gidiş. Dönüşü otobüsle yaparsın...
    Kabulse ben oradayım...:D

    Sevgiler...
     
  4. yvzbikes

    yvzbikes Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    25 Kasım 2006
    Mesajlar:
    405
    Beğeniler:
    105
    Seviye:
    slm arkadaşlar ben gaziantepden yavuzbisiklet lütfen bir kişinin lafına uyupta hemen böyle gaziantepde organizasyonlar yoktur sanmayın biz her hafta sonu turlara çıkıyoruz tabiki gelen olursa bekleriz adres bu e-mail adresimde kullanıcı adımdır.
    saygılarımla
    kenan YAVUZ
    TLF:0342 338 81 57 İŞ
     
  5. byloft

    byloft Aktif Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2006
    Mesajlar:
    162
    Beğeniler:
    99
    Şehir:
    g.antep
    Seviye:
    krdeş o dediğin g.antep tanışma konusu gibi bi konu açtm ben zaten ve yavuzbisiklet@mynet.com arkadaşım ben sadece antepde 1 tane scoot gördüm 2 tane de kron gördüm o kdr :) yaptığınız geziler cok amatör heralde :))
    ve serkan abicim tabiki g.antep e gelince görüşcez senle

    ama dier abim demiş otobüse atla gel ist. fln benim yaşım 14 ailem izin wermez :)
     
    Özgür! bunu beğendi.
  6. mutu88

    mutu88 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    29 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    367
    Beğeniler:
    189
    Şehir:
    ISTANBUL
    Seviye:
    Yapılan gezi varmış sonuçta
    Kişilerin bisikletleri tanınmış markalar olmayabilir sonuçta bisiklete binmeyi seviyorsa ve bu işe zamanını ayırıyorsa o da bir yerde profesyöneldir.
    Ama sizin(byloft) gezi yapılmıyor demeniz yanlış bence.
    Ayrıca yaptıkları geziler amatörce de olabilir. Ne farkeder. Sonuçta önemli olan bisiklet üstünde iyi vakit geçirmektir
    Saygılarımla...
     
  7. Özgür!

    Özgür! Bisikletkolik

    Kayıt:
    2 Ocak 2007
    Mesajlar:
    1.100
    Beğeniler:
    562
    Şehir:
    Güzelyalı, İzmir
    Seviye:
    şunu yazmayı bilmedikten sonra diger insanları kücümsemenin bi anlamı yok bence;)

    mutu88 e katılıyorum:in:
     
  8. titus

    titus Aktif Üye

    Kayıt:
    21 Kasım 2006
    Mesajlar:
    169
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    gaziantep
    Seviye:
    hem yasım 14 dıyosun hem
    1 tane scoot gordum dıyosun
    hemde tur organızasyonu yok
    dıyosun otobuse atla gel dıyor arkadasım aılem ızın vermez dıyosun
    ne kadar laf varsa sen soyluyosun
    ama sen hıc bırsey bılmıyosun eger bılseydın zaten boyle cahil ce konusmazdın
    bak canım benım yasım 21 yaklasık 10 yıldan berı gercek anlamda gazıantepte bu ısı yapıyorum bmx le basladım ve tanımadıgım ınsan yoktur bu ortamda
    ben senın ısmını bıle duymadım daha ve cıkmıs burada boyle cahılce yorum yapıyosun konu acıyosun
    """""""lütfen senden rica ediyorum haytın boyunca bilmedigin konularda yorum yapma """""""
     
  9. titus

    titus Aktif Üye

    Kayıt:
    21 Kasım 2006
    Mesajlar:
    169
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    gaziantep
    Seviye:
    ben bır gazıanteplı olarak böyle konusmana kesınlıkle ızın veremem
    eger haddımı asan sözcükler kullandıysam yönetıcılerımden özür dılerım
     
  10. Serkan Taşdelen

    Serkan Taşdelen Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Şubat 2006
    Mesajlar:
    2.692
    Beğeniler:
    5.216
    Şehir:
    Türkiye
    Seviye:
    Sevgili Arkadaşlar,,
    Hepiniz aynı yerde yaşıyorsunuz. Birbirinizi daha iyi tanıyacağınız yerde birbirinize neler söylüyorsunuz. Arkadaşın yaşı 14. Siz abilik gösterip ona yol gösterseniz iyi olmaz mı? Yaşı 14 olduğu içinde yeni yeni öğreniyordur. Bu olayın bu kadar büyütülecek nesi var anlamadım. Biz bisiklet sevdalıları hepimiz kardeşiz.
    Çocuktur hata yapmıştır. Abilik gösterin sizde.

    Sevgiler...
     
    Ender Alıcıoğlu bunu beğendi.