Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

fren

Konu, 'BMX' kısmında Emirhan Kocamaz tarafından paylaşıldı.

  1. Emirhan Kocamaz

    Emirhan Kocamaz Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    678
    Beğeniler:
    453
    Şehir:
    Erenköy, istanbul
    Seviye:
    arkadaşlar tektro frenlerin on ve arka mekanizmalrın fiyatlarını bilen varsa yazarsa sevinirim....
     
  2. b3b3t0

    b3b3t0 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    20 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    271
    Beğeniler:
    127
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    emir neden kie meraktan soruyorumm...
     
  3. memet_26

    memet_26 Üye

    Kayıt:
    3 Kasım 2007
    Mesajlar:
    63
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    ewet ya banada lazım tektro u brake + fren kolları bilen varsa bi yazsın lütfen
     
  4. Emirhan Kocamaz

    Emirhan Kocamaz Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    678
    Beğeniler:
    453
    Şehir:
    Erenköy, istanbul
    Seviye:
    benim on fren mekanizmasında sorun varda
     
  5. Hakkı Özen

    Hakkı Özen Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    18 Aralık 2007
    Mesajlar:
    873
    Beğeniler:
    989
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Tektro sıfır fren kolu ve makinaları var gelip bakıp alabilirsiniz.(HKK BMX TEAM).
     
  6. memet_26

    memet_26 Üye

    Kayıt:
    3 Kasım 2007
    Mesajlar:
    63
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    hakkı abi ben eskliyim gelmem çok zor msn e ekledim seni bi konuşalım msn de ok benm msn mehmetonkan@hotmail.com
     
  7. b3b3t0

    b3b3t0 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    20 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    271
    Beğeniler:
    127
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    emir senle konusalım birkan_polat5@hotmail.com ekle beni bende gt-compe war bazen geziyoruz ya beraber sana yardımcı olıyımmm bendede wardı aynı sorunn
     
  8. Hakkı Özen

    Hakkı Özen Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    18 Aralık 2007
    Mesajlar:
    873
    Beğeniler:
    989
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    :cool: Tamam kardeşim sana yardımcı olucam es es e selam .(HKK BMX TEAM).:in:
     
  9. memet_26

    memet_26 Üye

    Kayıt:
    3 Kasım 2007
    Mesajlar:
    63
    Beğeniler:
    6
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    eywl abi çok saol