Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Freeridecılar neredesiniz?

Konu, 'İstanbul Avrupa' kısmında Özgür Tunalı tarafından paylaşıldı.

  1. Özgür Tunalı

    Özgür Tunalı Bisikletkolik

    Kayıt:
    26 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.220
    Beğeniler:
    716
    Şehir:
    Bahçelievler, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Merhaba arkadaşlar artık İstanbul a taşındım ve bahçelievlerde oturuyorum.Üç aydır hasret kaldığım bisikletimide getirdim sonunda.Tarz olarak Freeride takılıyorum. Buralara yabancıyım biraz beraber pedallayacağım mtb ci arkadaşlar arıyorum.Hafta sonları bir gün iznim var.Benim için mesafe önemli değil yeterki şu şehrin betonundan asfaltından kurtulup doğaya çıkalım ekşın birşeyler yapalım.:in: Özellikle Polonezköy taraflarını oradaki Bmx parkurunu ve Belgrad ormanını merak ediyorum. Benim gibi düşünen arkadaşları bekliyorum.
     
  2. ErkaL

    ErkaL Bisikletkolik

    Kayıt:
    23 Ocak 2006
    Mesajlar:
    1.048
    Beğeniler:
    1.739
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Seviye:
    daha çarşamba polonezköy bmx parkurundaydık vallahi ama biz anadolu yakasındaıs bulusştugumuz zamanda genelde yıldız yapıyorus...arada validebağı..kimi zaman nadir de olsa Aydos :)
     
    Özgür Tunalı bunu beğendi.
  3. Sinto

    Sinto Onursal Üye

    Kayıt:
    28 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    2.724
    Beğeniler:
    2.245
    Şehir:
    Taşındı...
    Seviye:
    bende buradayım miss gibi bisikletimi topladım ama bileğimdeki sakatlıktan dolayı 2-3 hafta istediğim tarzda bisiklete binemicem :( belgrada gitmeyi bende istiyorum ama 13 kadroyla pedallamak çok zor ulaşım işini ayarlayabilirsek ben de gelmek isterim :)
     
    Özgür Tunalı bunu beğendi.
  4. Özgür Tunalı

    Özgür Tunalı Bisikletkolik

    Kayıt:
    26 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.220
    Beğeniler:
    716
    Şehir:
    Bahçelievler, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Olsun anadolu yakasında olsanızda ben gelirim Erkal bişekilde buluşalım tanışalım.Zaten şunun şurasında kac kişiyizki.Ya şu polonezköy parkurunun videosunu izledim rüyalarıma giriyo tekbaşımada olsada gidicem kafaya koydum ama yol yordam nasıl gidilir bilmiyorum burada.Hem tekbaşınada eğlenceli olmaz bunun yıllardır eksikliğini çekiyorum...Sizide takip ediyorum uzun süredir forumlardan tanışmak istiyorum sizlerle.Birgün buluşup gidelim sizin tayfayla.Hatda yarın çalışmıyorum izinliyim.Uyarsa size yapalım bi 4x polonezkoyde:rolleyes:

    Merhaba Sinan kardeş geçmiş olsun.Dikkat et kendine zorlama bileğini.Takılırız seninlede hele bi iyileş.Ulaşım olayını ben pedallayarak çüzücem sanırım çünkü arabam yok burada.:(
     
  5. ErkaL

    ErkaL Bisikletkolik

    Kayıt:
    23 Ocak 2006
    Mesajlar:
    1.048
    Beğeniler:
    1.739
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Seviye:
    Polonezköy binilerek gidilemeyecek bir uzunlukta malesef :( ancak bir araçla gidilebiliyor onun için Kaçkar Serkan abiyle konusup organize olmamız gerek...parkur gusel ancak bmx olsa daha iyi olabilir cunku rampalar bmx e göre tasarlanmıs gibi geldi mtbyle cok fazla yukarıya attıgını soliyemem...
    Polonezkoy olmasada bigun bulusup yıldız korusuna gidebiliriz hem ykında besıktasın merkezine...
     
  6. Tugfox

    Tugfox Bisikletkolik

    Kayıt:
    14 Mart 2006
    Mesajlar:
    1.096
    Beğeniler:
    1.278
    Şehir:
    Goztepe/Istanbul
    Seviye:
    Hosgeldin oncelikle.. :)

    Polonezkoy'e binerek de gitmisligim var. Inanilmaz zorluyor...

    2.4-2.5 lastiklerle onca yokusu cikip inince insanin atlayip ziplayacak hali kalmiyor malesef.. Bunun bir de donusu var.. Imkansiz desem yersiz olmaz.. Gitsen bile pek halin kalmaz tepinmeye.. Polonezkoy icin arac sart yani.. Tabi enerji kaybi olmadigi icin aracla gidince inanilmaz egleniyor insan..

    Ama Erkal'in da soyledigi gibi bir gun bulusup Besiktas Yildiz Korusu'na gidebiliriz. Sehir icinde guzel bir nimet :) Egleniriz :)

    Gorusmek uzere :)
     
  7. obsolate

    obsolate Kıdemli Üye

    Kayıt:
    30 Haziran 2006
    Mesajlar:
    295
    Beğeniler:
    286
    Şehir:
    istanbul avrupa
    Seviye:
    hoşgeldin, araban var mı? :D artık ilk tanıştığım fr'ciye bunu soracağım :D
    bende sadece pazar günleri boşum, bu aralar beşiktaş yıldız korusu yapma eğilimindeyiz.. kısa zamanda tekrarlarız sanıyorum.

    polonezköy meselesindede eğer araç bulamıyorsak cumartesi gidilip konaklanıp, pazar gerekli parkur ve rampaların hesabı sorulup aynı gün akşamı yavaş yavaş (rampalarda bisikletler elimizde) dönülür.

    No asfalt, Yes toprak
     
  8. Özgür Tunalı

    Özgür Tunalı Bisikletkolik

    Kayıt:
    26 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.220
    Beğeniler:
    716
    Şehir:
    Bahçelievler, İstanbul
    Bisiklet:
    Specialized
    Seviye:
    Hosbulduk arkadaşlar. Yıldız korusu yakın olmasından dolayı güzel bir fikir gibi görünüyor.Ama Polonezköyede gidelim mutlaka.Olmadı ben tekbaşımada olsa gidicem rüyama giriyor parkur.Absolate senin ismin neydi buarada hangi semtte oturuyorsun?Arkadaşlar organize olalım bu hafta sonu cümbürcemaat en azından bir yıldız korusu yapalım nedersiniz?