Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Fosforlu Yelek Yardım

Konu, 'Giyim' kısmında byvahset tarafından paylaşıldı.

  1. byvahset

    byvahset Yeni Üye

    Kayıt:
    14 Kasım 2007
    Mesajlar:
    20
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    HERKESE MERHABA BEN HERGÜN BİSİKLETE BİNİYORUMAMA İŞİM GEREĞİ HAVA KARARDIKDAN SONRA BİNEBİLİYORUM BU DURUM İSTANBULUN TRAFİĞİ VE ÇEŞİTLİ İNSAN YAPISIYLA BİRLEŞİNCE BENİ KORKUTUYO BENDE MÜMKÜN OLDUĞU KADAR GÖRÜNMEYİ AMAÇLIYORUM FOSFORU YELEĞİ DÜŞÜNDÜM BİRAZ ARAŞTIRDIM PİYASADA OLANLAR GENELDE İŞÇİ TARZI YELEKLER BEN DAHA DEĞİŞİL ÖZEL BİŞEY ARIYORUM TAVSİYE EDEBİLECEĞİNİZ BİŞİ VARMI

    Bİ YELEK BULDUM ÇOKDA HOŞUMA GİTTİ AMA FİYAT ÇOK UÇUK GELDİ

    http://www.dadasmotor.com/urun_detay.asp?urun=511
     
  2. thomisus lx

    thomisus lx Onursal Üye

    Kayıt:
    25 Haziran 2007
    Mesajlar:
    3.004
    Beğeniler:
    2.148
    Seviye:
    merhaba,
    dechatlonda, 2-3 model yelek mevcut bisiklet reyonunda, 20 liradan başlıyor sanırım fiyatları. bir oraya bakın derim. sizin için zor olacak ise ben buradan bedeninizi öğrenirsem alır gönderirim.
    selamlar.
     
  3. byvahset

    byvahset Yeni Üye

    Kayıt:
    14 Kasım 2007
    Mesajlar:
    20
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    Bahsettiğiniz mağaza nerde tam olarak ilginz içinde teşekkür ediyorum :)
     
  4. Can KAYATÜRK

    Can KAYATÜRK Üye

    Kayıt:
    27 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    51
    Beğeniler:
    24
    Şehir:
    Edirne
    Seviye:
    forum istanbulda esenler otogarın karşısında bende ordan bi yelek aldım daha gecen bahsettıgnız gıbı sadece bı kolsuz yelek var oda 60 küsürdü ama gerçekten güzeldi param yetmedıgınden 16.5 a işçi diye tabir ettiğiniz yelekten aldım ama işçi yeleğiyle alaksı olmadığını söyleyeblirim
     
  5. Salih Dinçer

    Salih Dinçer Bisikletkolik

    Kayıt:
    30 Haziran 2011
    Mesajlar:
    1.031
    Beğeniler:
    781
    Şehir:
    İstanbul
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    İstanbul İMES'de Bin1 diye bir mağaza da var 5 TL, İşMont gibi işçi kıyafet satan yerlerde var 10 TL. Ne gerek var kardeşim benim, 10'larca liraya...:)
     
  6. ASinanB

    ASinanB Kıdemli Üye

    Yaş:
    35
    Kayıt:
    13 Aralık 2010
    Mesajlar:
    239
    Beğeniler:
    196
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
  7. Serhan Çeki

    Serhan Çeki Aktif Üye

    Kayıt:
    14 Haziran 2011
    Mesajlar:
    103
    Beğeniler:
    15
    Şehir:
    Balıkesir
    Seviye:
    www.mototr.com 'da vardı.Şu an sayfa bende açılmadığı için link veremedim.Fiyatı 10 lira, delta marka.
     
  8. ToffieBoi

    ToffieBoi Onursal Üye

    Kayıt:
    29 Haziran 2010
    Mesajlar:
    4.484
    Beğeniler:
    7.050
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Gökhan
    Bisiklet:
    Orbea
    Seviye:
    Bauhaus'da iş güvenliği bölümünde satılıyor bu yeleklerden. Oldukça da uygun bir fiyata. Muhtemelen diğer yapı marketlerde de benzer bölümlerde bulabilirsiniz.