Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Fitness

Konu, 'Sağlık - Antrenman - Beslenme' kısmında VolkanÖzcan tarafından paylaşıldı.

  1. VolkanÖzcan

    VolkanÖzcan Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    31 Aralık 2008
    Mesajlar:
    547
    Beğeniler:
    386
    Şehir:
    Göktürk
    Seviye:
    Sevgili arkadaşlar, burada hepimiz gibi bisiklete biniyorum.

    Ancak başka sporlar da yapmak, başka kasları da çalıştırmak lazım.

    Vücüda güç ve şekil verecek çalışmalar yapmak istiyorum. Fitness salonlarında koşu bandı dışındaki aletlere o kadar yabancıyım ki malesef onlar bana uzaydan gelmiş gibi görünüyor.

    Hareketleri doğru olarak nasıl öğrenebilirim?

    Bu hareketlerle, atıyorum üç aylık, beş aylık bir programı nasıl hazırlayabilirim?


    Teşekkürler.
     
  2. Mustafa Şükrü Yıldırım

    Mustafa Şükrü Yıldırım Bisikletkolik

    Kayıt:
    17 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.412
    Beğeniler:
    823
    Şehir:
    Yalova
    Bisiklet:
    Giant
    Seviye:
    Fitness centerlarda size ve vücudunuza uygun en iyi programı antranörler yapıcaktır, ancak yinede ben kendi programımı yapıcam derseniz, önce 10 dk lık ısınma turu ve daha sonra bölge bölge çalışmanızı tavsiye ederim, basit bir örnek vermek gerekirse örneğin 3 tane omuz hareketi, daha sonra 3 kol(biceps), 3 arka kol hareketi, 3 tane kanat hareketi 10-15 tekrar vs. harekete göre değişir. Diğer bir günde ısınma turundan sonra göğüs çalışması ve sonrasında miğde yada bacak çalışmaları eklenebilir. Bu konu hakkında daha fazla bilgiyi body building sitelerinde daha ayrıntılı bulabilirsiniz, güzel programlar mevcut.
     
  3. Soner SAĞ

    Soner SAĞ Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Ağustos 2011
    Mesajlar:
    135
    Beğeniler:
    142
    Şehir:
    Kocamustafapaşa
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    Musabık olmayacaksınız çok detaya girmenize gerek yok. Dikkat etmeniz gereken yeni başladığınız için "bir itiş bir çekiş" tarzında çalışın. Böylece eklemlere ve dirseklere aşırı derecede yüklenmiş olmassınız.

    Örn : Omuza Press ( Military Press )
    Sırta Çekiş ( Pulldown )

    Programınızı bu şekilde isteyebilirsiniz.:in:
     
  4. utku ÇEÇEN

    utku ÇEÇEN Üye

    Kayıt:
    13 Haziran 2011
    Mesajlar:
    53
    Beğeniler:
    22
    Şehir:
    İSTANBUL/EYÜP
    Seviye:
    Öncelikle kilo durumunuz değerlendirilir,vücudunuzdaki yağ oranına göre bir program eğitmenler tarafından çıkartılır,genelde baslangıç kardiyo hareketleriyle baslar,belli bir süre sadece bunları yaparsın,vücut alıştıkdan sonra,istasyon çalışması veya aletlere geçe bilirsin,hangi hareketin nasıl yapıldığınıda kafana takma, zamanla eğitmenlerin yardımıyla çözersin,profesyonel bir salon olursa daha iyi olur tabii
     
    F.Ertuğrul Aydın bunu beğendi.