Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

fazlası zararlımıdır ?

Konu, 'Sağlık - Antrenman - Beslenme' kısmında ahmet koz tarafından paylaşıldı.

  1. ahmet koz

    ahmet koz Üye

    Kayıt:
    18 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    59
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    sakarya
    Bisiklet:
    Bisan
    Seviye:
    merhaba akradaşlar uzun zamandır yokum forumda.bisikleti aldım pc yi bıraktım :p

    neyse konuya geleyim.günlük 50-60km geziyorum belki fazladır.gezdiğim yerler çok karışık dağlık alan düz yol vs.
    bazen sağ dizim ağrıyor ağrı değilde gücümü veremiyorum değişik bişe oluyor biraz pedal atınca olmuyor o şey neden böyle oluyor.birde başka ne gibi zararı olabilir.


    canım sıkıldımı direk bisikletime koşuyorum gezmeye başlıyorum.çok faydasını gördüm hergün bisiklet sürmenin.hafta sonu halısahada doping varmış gibi koşuyorum :D
     
  2. enes savaş

    enes savaş Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    1.643
    Beğeniler:
    421
    Şehir:
    İzmir
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    Halısahaya gitmekten vazgeçin düzelir belki...(Çeşitli kasılmalar gerilmeler vs..)
     
    BFOkuru bunu beğendi.
  3. Uğur Recep AKGÜL

    Uğur Recep AKGÜL Bisikletkolik

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    18 Temmuz 2011
    Mesajlar:
    1.008
    Beğeniler:
    602
    Şehir:
    Bursa
    Seviye:
    Agar viteslerle kalkıs yapmayın agar ceviremicenizi düşündünüz vitesle rampa cıkmayın zorlanır diz ozaman sakatlık cıkarırsınız. Biziklet hız alınca zaten belli bi döndü saglanır fakat kalkısta ve bayırda vitesinize dikkat etmenizi öneririm.
    Ayrıca günlük 50 km güzel bi spor ve kondisyon oluyodur .
     
    BFOkuru bunu beğendi.
  4. ahmet koz

    ahmet koz Üye

    Kayıt:
    18 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    59
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    sakarya
    Bisiklet:
    Bisan
    Seviye:
    hmm.genelde eve gelirken vites hep ağırda olur hiç hafife almam ve kalkışta hep ağır viteste kalkarım.bundan sonra dikkat edicem bu vites olayına.

    evet gerçekten kondisyon olarak çok katkı sağlıyor.2 hafta önce maçta ölü gibiydim şimdi durmadan koşabiliyorum ve enerjim bitmiyor çok güzel bi his.
     
  5. Enes Gürel

    Enes Gürel Aktif Üye

    Kayıt:
    19 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    199
    Beğeniler:
    84
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    iyi beslen :)
     
  6. alperK

    alperK Onursal Üye

    Kayıt:
    6 Eylül 2013
    Mesajlar:
    1.894
    Beğeniler:
    337
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    ilk zamanlarda benimde ağrıyordu
     
  7. Tuna Kalın

    Tuna Kalın Aktif Üye

    Kayıt:
    12 Eylül 2013
    Mesajlar:
    131
    Beğeniler:
    38
    Şehir:
    TOKAT
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Sanki diz kapağı çalışmıyor gibi olur ısınır. Bedeniniz yorgun değildir ama bacaklara bir türlü istediğiniz gibi hükmedemezsiniz. Çok yüklenmemekte fayda var. Halı sahayı bence de bırakın. 3 sene önce bir hayvan sakatladı ön çapraz bağlarım kotu ameliyat falan ama nafile eskisi gibi olmadı olmayacak . Aman halı sahalardan uzak duralım.
     
  8. ahmet koz

    ahmet koz Üye

    Kayıt:
    18 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    59
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    sakarya
    Bisiklet:
    Bisan
    Seviye:
    Az once ufak bi kopek onume atladi suratliydim.frene asildim hidrolik oldugu icin bi anda firlatti beni.neyseki pke bise olmadi dizlerim soyuldu o kadar.

    On vitesi agira atarken kolu itiyorum gelmiyor ufak bi guc uygulayinca geliyor.yayi felanmi bozuldu ne olmus olabilir.

    Arka frende sanki az tutmaya basladi.garantisi var getirsem yaparlarmi bunlari.
     
  9. Naci ATAY

    Naci ATAY Aktif Üye

    Kayıt:
    10 Mart 2013
    Mesajlar:
    132
    Beğeniler:
    31
    Şehir:
    İSTANBUL
    Bisiklet:
    Merida
    Seviye:
    pedal çevirmeyi bırakıyorsan yokuş aşşa inerken falan kasların bir ısınıp bi soğuyodur. sebebi olabilir yani. halı sahayı bi müddet bırak.. kişi kendini daha iyi bilir. vücudunu dinle o sana cvp verir :)


    garantisi devam ediyorsa sorun yok. hemen götür. fazla zaman geçmesin aradan..
     
  10. ahmet koz

    ahmet koz Üye

    Kayıt:
    18 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    59
    Beğeniler:
    7
    Şehir:
    sakarya
    Bisiklet:
    Bisan
    Seviye:
    garantiye girmez dedi aldığımız yerdeki adam :S