Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Fatih-Karagümrük Civarı Bmx Sürenler-->

Konu, 'BMX' kısmında eSak.One tarafından paylaşıldı.

  1. eSak.One

    eSak.One Yeni Üye

    Kayıt:
    10 Şubat 2008
    Mesajlar:
    39
    Beğeniler:
    4
    Şehir:
    İstanbuL
    Seviye:
    Fatih veya Karagümrük çevresinde bmx süren arkadaşlar varsa beraber bişiler yapalım diorum fatihde bi kaç kişi gördüm bmx süren ama konuşma fırsatım olmadı forumda varsa paslaşalım..Mail adresim: osce_sfc@hotmail.com

    İyi forumlar..
     
    _vage_ bunu beğendi.
  2. _vage_

    _vage_ Yeni Üye

    Kayıt:
    21 Nisan 2008
    Mesajlar:
    18
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    İstanbul-Haznedar
    Seviye:
    Gel Kanka bizim Burda Bineriz :)
     
    isakcan bunu beğendi.
  3. eSak.One

    eSak.One Yeni Üye

    Kayıt:
    10 Şubat 2008
    Mesajlar:
    39
    Beğeniler:
    4
    Şehir:
    İstanbuL
    Seviye:
    knka sizn orası uzak o yüzden konuyu açtım zaten :D
     
    isakcan ve _vage_ bunu beğendi.
  4. bmx fir

    bmx fir Yeni Üye

    Kayıt:
    22 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    4
    Beğeniler:
    1
    Şehir:
    istanbul
    isakcan bunu beğendi.
  5. RMz_style

    RMz_style Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Mart 2008
    Mesajlar:
    2
    Beğeniler:
    5
    Şehir:
    istanbul
    Salih i tanıyorsundur illaki Gasalih onunla takılıyorz onunla konus takılırız beraber :in: Bu arada benim mahalleden arkadaslarım Rmz ve Stu bmx kullananlar ScRCru
     
    RaMiz ve isakcan bunu beğendi.
  6. eSak.One

    eSak.One Yeni Üye

    Kayıt:
    10 Şubat 2008
    Mesajlar:
    39
    Beğeniler:
    4
    Şehir:
    İstanbuL
    Seviye:
    ok kardeşim ekle msn i konuşuruz..
     
    isakcan bunu beğendi.