Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Eymir - Mogan - Odtü Gezisi

Konu, 'Şehiriçi Gezi ve Tur Makaleleri-Fotoğrafları' kısmında KevSerSeri tarafından paylaşıldı.

  1. KevSerSeri

    KevSerSeri Bisikletkolik

    Kayıt:
    2 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.354
    Beğeniler:
    3.532
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Sabah 8.50 de Rektörlük önündeydim. Kimsenin gelmediğini görünce tek tek milleti aramaya msj atmaya başladım. Ne de olsa sabırsız biriydim. Ayrıca tek başına dikilip, gelenin geçenin dik bakışlarına maruz kalmak da hiç hoş değildi. Benden hemen sonra Murat geldi ve kampüse bi’ şeyler atıştırmak için gitti. Onun peşinden gelen M.Aspir’in suratı ise solgundu. Ne olduğunu sorduğumda ise sabah sabah kaza geçirdiğini söyledi. Taksinin biri onu öyle sıkıştırmış ki bisikleti iki araba arasında kalıp kendisi arabaların üstünden uçmuş. Allah’tan bacaktan aldığı bi kaç yara dışında önemli bir şeyi yoktu. Şerefsiz taksici kaçmaya çalışırken başkaları da plakasını almış, diğer arabada peşine düşmüş. Bizim Memo da bu sırada ayağa kalkıp yola düşmüş. Bu kadar aksilik yetmiyormuş gibi bir de lastiği patlamasın mı yolda. Dış lastiği çıkarabilsem hemen yama yapacaktım ama beceremeyeceğim için hemen Murat’ı aradım. Murat uğraşırken tüh keşke Erhanlar gelseydi dememle Erhan ile Mesut hızır gibi yetişti. Elleriyel bi sağ bi sol anında dış lastiği çıkardı. Ben patlağı bulup zımparaladım, Mesut yapıştırıcı sürdü Erhan yama yaptı derken yola çıkmamız 9.45’i buldu. Kızılay’da buluşacağımız arkadaşları daha fazla bekletmemek için hemen yola çıktık. Gerek netten gerekse üniversiteden bizlerle ilk defa geziye katılan arkadaşlarla kısaca tanıştıktan sonra 12 kişilik kalabalık bir ekiple pedal çevirmeye başladık. İşte bundan sonraki maceralarımız fotolarla birlikte…

    Patlayan lastikleri yamadıktan sonra rektörlük önünden ayrılmamız saat 10’u buldu.:(
    [​IMG]

    Gima önünde bizleri bekleyen arkadaşlarla geç de olsa buluştuk.
    [​IMG]

    Herkes heyecanlı olduğu kadar da meraklı. Nasıl bir gezi olacak acaba! Birbirini tanımayan bir sürü insan…
    [​IMG]

    Yeni gelen arkadaşlarımızın alışması ve biraz dinlenmesi için mola verdik. O sırada yaşlı bi amca elinde bastonla koşarak beni de al diyerek yanımıza geldi.:)
    [​IMG]

    İşte ekip. Tam tamına 12 kişi… Amcam hala ‘beni de alıyon muuuu’ diye bağırıyor fotoyu çeken adama:p
    [​IMG]

    İlbilge’nin gözü kararınca bana çarparak düştü. Hemen gruptan arkadaşlardan çikolata bularak solan yüzüne renk verdik. O sırada yanıma almayı düşündüğüm çikolatayı arabada unuttuğum aklıma gelince resmen hayal kırıklığı yaşadım:(
    [​IMG]

    Millet toparlanmaya çalışırken Murat ile Kevs köprü ile poz yakalamaya çalışıyordu.
    [​IMG][​IMG]

    Aman da aman atların güzelliğine bakın. Yanlarına kadar gittim seviyim diye, ancak ürkek bakışları beni de korkuttu…
    [​IMG]

    Yorulan arkadaşlarımız için su başında tekrar mola verdik.
    [​IMG]

    Ken benim güzel bi fotomu yakalamaya çalışırken Mesut çıkmayım diye elinden geleni yaptı.
    [​IMG]

    Biz show yaparken sere serpe yayılanların keyfine diyecek yok.
    [​IMG]

    Bu grubun adı anca sarı bisiklet olur. Baksanıza hepsinin bi’ tarafında sarının bir tonu var.
    [​IMG]

    İşte beklenen an. Eymir’de her zamanki yerimizde uzun oturuş pozisyonu…
    [​IMG]

    Her gittiğimizde balık ekmek yememize rağmen hala ne yesek diye düşünüyoruz:rolleyes:
    [​IMG]

    Öncelikle yanımızda getirdiğimiz meyvelerle başlayalım dedik. Ancak bu açlığımızı iyice tetikledi… Bakmayın böyle samimi durduğumuza hain planlarım var… Kolları açıp davetiye çıkaran Murat’ın tadına bakmaya karar verdim.
    [​IMG]

    Veee olay anını saniye saniye görüntüleyen paparazi Mesut’un çektiği fotolar...
    1-Isırılacak olan bölge itina ile seçilir ve karşıdaki bi şey yapmıcam diye kandırılır.
    2-Kolunda sanki bi şeye bakıyormuş gibi ağızdan akan salyalar fark ettirilmez.
    [​IMG][​IMG]

    3- Dişler özellikle de sivri olan köpek dişleri iyice ete batılırılır.
    4- İzi çıkan yerin fotosu çekilerek tarihe kazınır hahahaha
    [​IMG][​IMG]

    Ken aman Allah’ım insanlar neden bir birini yer ki şu ölümlü dünyada diye düşünmektedir.
    [​IMG]

    Aspir’in aklı hala sabahki kazada nasıl uçtuğundadır. Kaç takla attığını düşünüyor.
    [​IMG]

    Er(h)an sıradaki şarkıyı midesinden çıkacak 7.gurultuya armağan ediyor.
    [​IMG]

    İlk defa bizimle geziye katılan Tuğba ve Aybüke geziden çok mola için mutlular.
    [​IMG]

    Aç insanlar sürüsü ve salyaları...:p
    [​IMG]

    Huzurlu gözüksek de ortaya gelecek olan patatesleri Bülent ve Erhan’dan nasıl koruyacağımız aklımızı biraz meşgul ediyor. Planlar yapıyoruz… Ha bu arada çantamın ön gözünden unuttum zannettiğim çikolata çıktı sakız ararken... Canavar arkadaşlara kaptırmamak için koca çikolatayı ağzıma kabıyla birlikte nası ittiğimi görmeliydiniz. Vallahi küçük dilime değdi :D
    [​IMG]

    Buraya kadar ufak tefek damlalar eşliğinde geldik. Ancak hava tekrar bozmaya başlayınca toparlanıp Mogan Gölü’ne gitmeye karar verdik. Akşam 6’ya kadar Eymir’de oturamazdık. Kaç kere dedim gelin gölün önünde klasik fotolarımızdan çekelim ama yok gelmediler. Ben de şemsiye borusu üstüne makineyi koyarak kendimi çektim hıııh…
    [​IMG]

    Gün boyu inşallah sağnağa yakalanmayız diyerek bulutlardan kaçtık kaçtık ancak bizi Mogan’da yakaladı. Brandaların altına sığındık. Çaylarımızı yudumlarken, göl üzerindeki dalgalanmaları izliyorduk. İşte şimdi keyfime keyif katmış, mutluluktan uçmuştum.
    [​IMG]



    Bütün ekip bu konuda hem fikirdi.
    [​IMG]

    Bazıları manzarayı izlemeyi, bazıları dinlenmeyi bazıları ise sohbet etmeyi seçmişti.
    [​IMG]

    Aman Allah güneş mi çıktı ne…
    [​IMG]

    Yüz ifadeleri anında değişti. Hem yağmur durup yola çıkacağımıza hem de güneşi gördüğümüze seviniyoruz.
    [​IMG]

    Yola çıkma zamanı geldi. Hadi bakem bisikletleri özgürlüğüne kavuşturalım.
    [​IMG]

    Mogan’dan sonra hedefimiz Konya Yolu üzerindeki Hacıbaba. Ordan da bize katılacak olan Emre ile Akif Abi’yi alıp Odtü’ye doğru ilerlicez…
    [​IMG]

    Hava iyice soğumaya başladı. Titrek mandalar gibiyiz. Grubun yarısı bizden ayrılarak döndü. Bizler ise Odtü’ye gitmeye kararlıydık. Kampusü biraz dolandıktan sonra açlık hissetmeye başladık. Yeni gelen üyeleri yokuşlarda iteklemek zorunda kalan Ken ile Bülo iyice yorulmuştu. Bisikletleri bir yere bağladıktan sonra çarşıya girdik. Tek dileğim sıcak bir çorbaydı. Bülo ile Ken niyeti çoktan bozmuş İskender mi yesek acaba diye düşünüyordu. Ulaş ise her sorduğumuzda fark etmez diyordu.
    Biz sıcak çayımızı yudumlarken Akif Abi, Murat ve Emre gezmeye devam etti. Konsere kalmaktan vazgeçtik. Sabah 9’dan beri yollardaydık. Konya yolundan Sabancı Yurdu’na kadar geldik. En son Emre ile Murat da bizden ayrılınca Bülo, Ken ve ben Güdak’a gittik. Bir kez daha arabayla geldiğimine sevindim. Bisiklet bagajı getirdiğime ve 3 bisiklet aldığına ise bizimkiler daha çok sevindi. O yorgunlukla eve gitmeyi gözleri yememişti. Bisikletleri yükledikten sonra aynı yerde oturan Ken ve Bülo’yu semtlerine bıraktıktan sonra tuttum evimin yolunu.
    Eve geldiğimde çamurlu yüzüm gözümden fark edilen tek şey, her tur dönüşü görülen suratıma yerleşmiş olan aptal gülümsemeydi. Evet aynen öyle. Yoruldukça açılan, açıldıkça mutlu olan biriydim. Bu havada yağmur çamur demeden pedal basan arızalı arkadaşlara sahip olduğum için de mutluydum.
     
  2. Tuğrul

    Tuğrul Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.753
    Beğeniler:
    1.318
    Şehir:
    Suadiye
    Seviye:
    Resimler için teşekkürler ama bu gurup niye mutsuz?Zorla mı biniyorsunuz bisikletlere?Eziyet çekiyormuşsunuz gibi bir hava var???

    1-2 kişiden başka herkes somurtuyor.....
     
    hdeveci bunu beğendi.
  3. Serkan Taşdelen

    Serkan Taşdelen Onursal Üye

    Kayıt:
    27 Şubat 2006
    Mesajlar:
    2.692
    Beğeniler:
    5.216
    Şehir:
    Türkiye
    Seviye:
    Kevser güzel olmuş geziniz. Kalabalık olunca zevkli olmuştur. Ama çikolatayı çantanda bulduğun an keşke tek olsaydım der gibi olduğunu duydum..:D:D:D

    Tuğrul Abiye katılıyorum. İlk katılan arkadaşlar pek mutlu görünmüyorlar. Ama sanki yorgunluktan olsa gerek. Yorulmuşlardır... Kaç km bu arada parkurunuz.?

    Geziye katılan tüm arkadaşların ellerine ayaklarına ve pedallarına sağlık. Sevgili Kevser paylaşım içinde sana çok çok teşekkürler..

    Sevgiler...
     
    KevSerSeri bunu beğendi.
  4. trinitrotoluen

    trinitrotoluen Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    1 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    557
    Beğeniler:
    263
    Şehir:
    Ankara Beştepe
    Seviye:
    Tuğrul abi walla gezi çok eğlenceliydi ama resim çekilirken oluyo o tipler yoksa yolda bi sürü şarkı söledik :D

    Eee tabi bide ilk gelen arkadaşlar baya zorlandı onların hızlarını arttıkmak için Erhan, Kenan, Ben be Bülent baya bi arkadan ittik :)
    Hatta köpek kovalarken bile kızları bırakmadık onlar yolun kenarına kaçacağız die bizi asfalttan aşağı iteceklerdi :D
     
  5. trinitrotoluen

    trinitrotoluen Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    1 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    557
    Beğeniler:
    263
    Şehir:
    Ankara Beştepe
    Seviye:
    Serkan kewseri görmeliydin o çikolatanın üzerindeki jelatini açamadan attı hepsini ağzına :D
    Ama haklıda yoksa ona bişey kalmayacaktı :p

    Biz odtü'ye gitmedik. Ordan ayrıldık yeni katılan arkadaşları evlerine bıraktık diğer arkadaşları bıraktık.
    Bizim ort. 60 km idi...
    Tabi bide ben diğer arkadaşları belli bi yere kadar bırakınca buna bi 10 km daha ekliyorum :D yani benim 70 km civarı oluyo :p
     
    Serkan Taşdelen ve hdeveci bunu beğendi.
  6. KevSerSeri

    KevSerSeri Bisikletkolik

    Kayıt:
    2 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.354
    Beğeniler:
    3.532
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Yaw gecenin bi körü km. sayacına bakmayı unuttum ama yanılmıyorsam 80'i geçtik...
    Neşemiz yerindeydi de fotolarda sürekli sırıtan bi ben varım bizim arkadaşların doğal halleri. Bir de hava kapalıydı ondna olsa gerek... Uykuyu açamamak falan da bunlara eklenebilir. Yoksa gezimiz çok eğlenceli geçti.

    Ohh çikolatayı nası yedim ama... :)
     
  7. hdeveci

    hdeveci Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    7 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    988
    Beğeniler:
    838
    Şehir:
    YAKACIK/ISTANBUL
    Seviye:
    sizlere bravo diyorum pedalınıza saglık güzel bir gurup umarım aynı hızla devam edersiniz ablacık
     
  8. Erkut Yiğit

    Erkut Yiğit Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    23 Kasım 2004
    Mesajlar:
    945
    Beğeniler:
    864
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Teşekkürler... Kışın Ankara'ya dönüp bisikletime kavuşunca sık sık görüşeceğimizi umuyorum. Belki üniversiteler arası organizasyonlar da yaparız belli mi olur... Saygılar.
     
  9. İsmail Ağıllı

    İsmail Ağıllı Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.707
    Beğeniler:
    930
    Şehir:
    Ürgüp, Kapadokya
    Seviye:
    kevseri arkadaşım gene güzel bir gezi düşündün ve uyguladın seni tebrik ediyorum resimler güzel arkadaşlarda biraz daha gülse daha iyi olacakmış
     
  10. trinitrotoluen

    trinitrotoluen Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    1 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    557
    Beğeniler:
    263
    Şehir:
    Ankara Beştepe
    Seviye:
    yaw çok sırıtıncada tipsiz oluyoz :D
     
  11. Cevat_Genc

    Cevat_Genc Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    24 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    470
    Beğeniler:
    245
    Şehir:
    Fatih / WesTanBuL
    Seviye:
    Süper bi Gezi düzenlemişsiniz aranızda olup pedal basmayı çok isterdim bizde burda bugun bsd turuna katıldık fazla gezemedik 40 küsür km yapmışım ama ramazan arefesi hava kaplıydı :S ... Resimler, anlatım için teşekkürler.. hepinize bol pedallı günler.. ;)
     
    KevSerSeri bunu beğendi.
  12. Tugfox

    Tugfox Bisikletkolik

    Kayıt:
    14 Mart 2006
    Mesajlar:
    1.096
    Beğeniler:
    1.278
    Şehir:
    Goztepe/Istanbul
    Seviye:
    molalarda herkes yamulmus bi halde cikmis fotograflarda:) yine de eglenceli bir gezi oldugu ortada:) keyifli anlatim ve resimler icin tesekkurler:)
     
  13. Tuğrul

    Tuğrul Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.753
    Beğeniler:
    1.318
    Şehir:
    Suadiye
    Seviye:
    Hehehe kolayı var ........(gerçi biraz acele ile oldu ama )

    [​IMG]
     
    KevSerSeri bunu beğendi.
  14. KevSerSeri

    KevSerSeri Bisikletkolik

    Kayıt:
    2 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.354
    Beğeniler:
    3.532
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Hadi bakem Erkut görüyüm seni. Topla ekibini katıl bize. Kalabalık bi şekilde basalım pedallara...
     
  15. KevSerSeri

    KevSerSeri Bisikletkolik

    Kayıt:
    2 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.354
    Beğeniler:
    3.532
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Hah gülmeyince karizma çıkacağınızı zannediyorsunuz dimi. Hiçte bi kerem. Bana gülmek çok yakışıyor... Herkese yakışır... O sizin kuruntunuz... hıııh:p
     
  16. KevSerSeri

    KevSerSeri Bisikletkolik

    Kayıt:
    2 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    1.354
    Beğeniler:
    3.532
    Şehir:
    Ankara
    Seviye:
    Yamulmanın da ötesinde biz aşırı keyifçi bir ekibiz. Gittiğimiz yerde kalıbı deviremezsek zevk alamıyoruz. İlla bi uzanıcaz, biraz birbirimize sataşıcaz, sonra karnımızı doyurup yollara düşücez. Klasikleşti artıkkkk. Bir gün bizimle pedallarsan ne demek istediğimi iyi anlarsın :)
     
    Ertan ABA bunu beğendi.
  17. Ender Alıcıoğlu

    Ender Alıcıoğlu Onursal Üye

    Kayıt:
    5 Haziran 2006
    Mesajlar:
    2.430
    Beğeniler:
    4.154
    Şehir:
    Antalya
    Seviye:
    Kevser merhaba

    Güzel bir gezi yapmışsınız. İyi gezmişsiniz. Hem güneş hem yağmur, her iki hava durumunu da yaşamışsınız. Bu sene havalar birden yağmura döndü. aslında bu aylar tam bisiklet havası , olması lazımdı. Sıcaklar geçip güzel bir gezi havası olması lazımdı derken , birden yağmur bastı tüm yurdu.

    Yeni arkadaşlarla tanışmışsınız. Bence bisikletçi çok çabuk arkadaşı ile kaynaşıyor. Toplumun hiç bir kesiminde bu kadar çabuk kaynaşma olmuyor. Bu bisiklet sporunu yapanlar hakikaten çok samimi kimseler. hemen , dost ve arkadaş olabiliyorsunuz.

    Tüm ekibin neşe kaynağı olduğun resimlerinden belli. Allah neşeni eksik etmesin der. Sana mutlu , neşeli günler dilerim.
    Hoşçakal.
     
    KevSerSeri ve hdeveci bunu beğendi.
  18. mkurt

    mkurt Aktif Üye

    Kayıt:
    5 Ocak 2006
    Mesajlar:
    100
    Beğeniler:
    65
    Şehir:
    Ankara
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    Bende cuma günü iş çıkışı ODTU'nun içinde görür gibi oldum sizleri (19:00'a doğru), 2 arkadaş da hazırlığın ordan yukarı çıkıyordu. Yağmura ve soğuğa rağmen azimlisiniz, tebrikler :=).
     
  19. trinitrotoluen

    trinitrotoluen Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    1 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    557
    Beğeniler:
    263
    Şehir:
    Ankara Beştepe
    Seviye:
    Tuğrul abi yapma ya :(
    o resimde ben olmadan olmuyor :p
     
  20. trinitrotoluen

    trinitrotoluen Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    1 Ağustos 2006
    Mesajlar:
    557
    Beğeniler:
    263
    Şehir:
    Ankara Beştepe
    Seviye:

    Kewserin dediği gibi yamulmadıkta rahatı bulunca yavşamadan yapamıyoruz :D
    Bi ara hep beraber bi tur yapabilirsek bizim grubu anlarsınız :p