Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

ewet çok az kaldı scott G Zero yenileniyor

Konu, 'Bisikletlerimizin Fotoğrafları' kısmında sutozu tarafından paylaşıldı.

  1. sutozu

    sutozu Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    155
    Beğeniler:
    98
    Şehir:
    OldCity
    Seviye:
    [​IMG]


    ewet arkadaşlar yakın zamanda siparişini verdiğim malzemelerim geliyor :D kardeşime bi kıyak yapacağım:p neler mi geliyor işte liste
    güzel bi DH maşa Rockshox Boxxer Race '06 throughaxle bağlantılı olduğu için DT SWİSS thru-axle öngöbek AVID JUICY 7 Hidrolik disk fren '07 ön arka takım arka göbek için Shimano XT disk göbek kullanılacağız.

    kardeşim adına gerçekten sabırsızlanıyorum ve diğer arkadaşlarımda aynı sabırsızlıkla bekliyorlar:D malzemeler geldikten sonra bu mesajın devamına montaj ve finiş fotolarını görebileceksiniz
     
    abrean, dümenci, d.berkay ve 2 kişi daha bunu beğendi.
  2. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Hmmm malzemeler kulağa çok hoş geliyor :).
    Ancak o Boxxer o kadronun geometrisini bozmayacak mı?
     
  3. Bülent Onutkan

    Bülent Onutkan Bisikletkolik

    Kayıt:
    17 Eylül 2006
    Mesajlar:
    1.230
    Beğeniler:
    969
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Halıl'cım o kadro 21'' ve bence 200luk masa bıle kucuk gelecek.Sende hak verırsınkı downhıll ıcın kesınlıkle boyle bısey gerekıyor.Bence geometrıde bı sorun yok:in:
     
  4. Bülent Onutkan

    Bülent Onutkan Bisikletkolik

    Kayıt:
    17 Eylül 2006
    Mesajlar:
    1.230
    Beğeniler:
    969
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Senınle mukemmel ınısler yapacaz gokhan'ım.Ben senden daha cok sabırsızlanıyorum valla:D :D :D :D :D
     
  5. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Yok zaten kadronun ölçüsüne bakarak veya tahmin ederek söylemedim :). Kadro bana FS bi XC kadrosu gibi göründü o nedenle söyledim. Bu Specialized EPIC'e Boxxer takmak gibi olurdu o nedenle...
    Kadroda Duke'ü görünce sorma ihtiyacı duydum. Neyse gelsin de hayırlısıyla bir görelim ;)
     
  6. ErkaL

    ErkaL Bisikletkolik

    Kayıt:
    23 Ocak 2006
    Mesajlar:
    1.048
    Beğeniler:
    1.739
    Şehir:
    Bostancı, İstanbul
    Seviye:
    Cidden kadronun arka yayının çalısma mesafesine gore belkı boxxer fazla uzun kaçabilir.Kadro enduro all mountain bi kadro gibi duruyor halilin dedigi gibi yani 140 yada 170 lık maşa anca yeter sanki ama genede yapabilirliginiz varsa takın tabi :)
     
    mb1991gs1905 bunu beğendi.
  7. burnout_54

    burnout_54 Bisikletkolik

    Kayıt:
    14 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.471
    Beğeniler:
    1.057
    Şehir:
    Coimbra
    Seviye:
    bende kadroyu ilk gördüğümde full süs. bir mtb zannettim.herhalde duke beni yanılttı.
     
  8. dümenci

    dümenci Kıdemli Üye

    Kayıt:
    24 Ekim 2006
    Mesajlar:
    376
    Beğeniler:
    230
    Şehir:
    oldcity
    Seviye:
    dayı saygılar öncelikle hayırlı olsun diyorum yeni malzemelerine.Allah kaza bela wermesin,Bilo seninlede yakın zamanda görüşeceğiz kısmetse bende binebilmek isterdim açıkçası ..........
     
    Bülent Onutkan bunu beğendi.
  9. sutozu

    sutozu Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    155
    Beğeniler:
    98
    Şehir:
    OldCity
    Seviye:
    arkadaşlar belki fotograf sizleri yanılmış olabilir üzerinde takılı olan duke maşa aslında bi deneme maksatlı kullanım için takıldı. kadro ölçüsü gereğince yüksek bi kadro bülentinde dediği gibi 21inç bi kadro ve FR. ve 2X Cross için üretilmiş bi kadro. arka süspansiyon çalışma mesafesi için şunu söyleye bilirim scott'ın kendi üretimi olan bu süspansiyon freeride için üretilmiş bi ürün ve en kısa zamanda değişecek :D neyse ben sabırsızlıkla bekliyorum malzemenin gelmesini ve sanıyorum sizlerde ortaya nasıl bi bisiklet çıkacak diye sabırsızlanıyorsunuz. bekleyelim ve görelim.
     
  10. tour.de.frans

    tour.de.frans Kıdemli Üye

    Kayıt:
    4 Ocak 2006
    Mesajlar:
    211
    Beğeniler:
    35
    Şehir:
    antalya
    Seviye:
    hayırlı olsun güzel baya güzel
     
  11. beverly

    beverly Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    7 Nisan 2006
    Mesajlar:
    434
    Beğeniler:
    307
    Şehir:
    bursa
    Seviye:
    ya yanlis anlamayin ama dh bole bi sey deil.dh de onemli olay on amortisor kadar arka amortisorun mesafesi.. eger arakada 3.5" lik bi amortisor varsa onunla yapabilecegin dh, xc nin sadece az adaha cakilmali olani olur. o kadro kesinlikle dh ye uyumlu deil. arka amortisorude degistirdin diyelim geometri komple absurt bi sekil alir. kaldiki o kadro sadece xc icin uretilmis. senin yerinde olsam boxxer icin ayirdigin para kadar kadar kadro ya da bi sey ayirman.
     
    acumur bunu beğendi.
  12. sutozu

    sutozu Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    155
    Beğeniler:
    98
    Şehir:
    OldCity
    Seviye:

    belki yanılmış olabilirsin bu kadro freeride ve 2li cross için tasarlanmış bi kadro benim maksadım da bu kadroya boxxer maşayı takmak ister geometrisi bozulsun isterse açısı değişsin param anca boxer maşaya yetti biraz daha çalışıp para toplayabilirsem 140 veya 130 luk maşa takacağım sizlerin engin tecrübelerinden o zaman yararlanmak benim için daha avantajlı olur sanırım. arka süspansiyon için belki sizler gene beyenmeyeceksiniz ama marzocchi roco rc düşünüyorum belki o zaman geometriyi düzeltebilirim. Kusuruma bakma affına sıgınarak sana bi sorum olacak kaç senedir FR ile uğraşıyorsun bunu merak ettim. bu kadar detaylı bildigine göre cedric'le veya minaar'la yarışlara kadıldın heralde:in:
     
  13. Fatih Buzgan

    Fatih Buzgan Onursal Üye

    Kayıt:
    10 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.579
    Beğeniler:
    3.217
    Şehir:
    İzmir
    Seviye:
    Beverly bu konularda forumdaki bilgi sahibi arkadaşlarımızdandır.
    Birisinin yorum veya tavsiyede bulunması için Cedric'le yarışmış veya onun ayarında mı olması gerekiyor?
    Boxxer o kadroya fazla, ama illa takayım istiyorsan tak kullan tabi.
    Yanlış olan şu: Kadro büyüdükçe takılabilen maşanın büyümesi.
     
  14. Onur Kula

    Onur Kula Bisikletkolik

    Yaş:
    33
    Kayıt:
    23 Eylül 2006
    Mesajlar:
    1.008
    Beğeniler:
    905
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Onur Kula
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    Gökhan abi güle güle kullanmanız dileğiyle.Şimdiden hayırlı olsun.
     
    sutozu bunu beğendi.
  15. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    İnternetten biraz Scott G Zero diye araştırma yaptım. Özellikle grafiklerde... Ancak pek DH olan versiyonunu görmedim. 100-120 mm gibi maşalar kullanmışlar, umarım Boxxer hatalı bir seçim olmaz.

    [​IMG]
     
    Alican bunu beğendi.
  16. Alican

    Alican Bisikletkolik

    Kayıt:
    31 Temmuz 2006
    Mesajlar:
    1.295
    Beğeniler:
    821
    Şehir:
    Acıbadem, İstanbul
    Seviye:
    Scott G-Zero resmi olarak "All-Mountain" bir kadro...Ve max 140mm kaldırır benim gözümde...
    Boxxer'a anca param yetti demişsiniz...Bence bir Pike oldukça yeterli olurdu...

    Marzocchi Roco oldukça güzel bir seçim...Frenlerede diyeceğim yok...Ama gerçekten 200 lük maşa bence biraz fazla:eek: ...En azından o kadroya:rolleyes:

    Ayrıca gerçekten bir insanın kendi yorumunu yapabilmesi için Dünya'nın önde gelenleriyle yarışmasına gerek yok...

    Bu arada 2X da yada 4X da yada FR içinde 21" kadro çok fazla..."Boyunuz uzun olsa bile" viraj performansınızı etkileyebilir... diye düşünüyorum....

    Çıkacak bisikleti merakla bekliyorum...İyi günler Eskişehir:)
     
  17. acumur

    acumur Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    22 Mart 2006
    Mesajlar:
    582
    Beğeniler:
    584
    Şehir:
    Beşiktaş, İstanbul
    Seviye:
    Param ancak boxer maşaya yetti derken şaka yaptınız herhalde.Bahsettiğiniz 140-130 mm lik maşalar boxer'dan daha pahalı değillerdir sonuçta.
    Athletic'ede katılıyorum kadro boyuyla maşanın çalışma mesafesinin pek alakası yok bencede.Tamamen kadroların geometrileri ve kullanım alanları ile ilgili birşey kaç mm li maşalar kullanılacağı.Öteki türlü benim 16'lik kadroma 100 lük aynı bisikletin 21'lik kadrosuna downhill maşası takılır gibi bir mana çıkıyor.Yanlış tabikide buda.
    Bu bisiklet bencede all mountain-agressive xc tarzı bir sürüşe hitap ediyor.
    Birde insnalar yorumlarını dile getiriyor olumsuz mesajlarda saldırgan tutum sergilemeniz doğru değil kanımca.Beverly kendi bilgisi doğrultussunda bişeyler yazmış kaldıki yaşadığı ülke ve getirdiği avantajları doğrultusunda ve bizimde takip ettiğimiz kadarı ile aktif olarak fazlasıyla içinde bisiklet dünyasının.
    Son olarak bu kadro sizin ne isterseniz yaparsınız.Ama buraya insanların gözlerine açmışsınız o zaman olumlu yada olumsuz her yoruma açık olmanız gerekiyor.
    203 mm lik boxer fazla gelir o kadroya bencede.Ben olsam 130 mm lik bir maşa takardım fox 32 talas(çalışma mesafeleride ayarlanbiliniyor 90-110-130 mm) veya vanilla gibi yada illa rock shox olacaksa pike da uyar diyorum.Size kolay gelsin bolşanslar.
    Bu arada ben saydığın markaları ilk defa duyuyorum hiç freeride da yapmadım hayatımda umarım kızmassın yorum yapıyorum diye!
     
    beverly ve Alican bunu beğendi.
  18. t-genc

    t-genc Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    21 Haziran 2006
    Mesajlar:
    715
    Beğeniler:
    440
    Şehir:
    etiler/istanbul
    Seviye:
    bisiklet cok güzel.istediğin degisiklikleri en kısa zamanda yaparsın inşallah
     
    sutozu bunu beğendi.
  19. sutozu

    sutozu Aktif Üye

    Kayıt:
    9 Haziran 2006
    Mesajlar:
    155
    Beğeniler:
    98
    Şehir:
    OldCity
    Seviye:
    ben bu sitede kimse ile bir polemiğe girmek istemiyorum kişiler istedikleri yorumu yapabilir. scott sistemi geregi veya tasarım uygunluğu için 120 veya 140 mmlik süspansiyon kulllanmış olabilir. sizlere sorarım ki xc kadroya 120lik pcylo maşa takıp gezenlere neden aynı şeyler denmiyor?. ki bu ülkede downhill veya freeride yapan insan sayısı iki elin parmaklarıyla sayılırken bu yorumlar acıkcası beni üzdü ben bu bisikleti kendi keyfime göre toparlıyorum bu bisikleti sizden çok ben kullanacagım elbette yorumlarınıza saygı duyarım. ben bu olayı daha fazla uzatmak istemiyorum.
     
    Hasan Hakan Koç ve acumur bunu beğendi.
  20. rahmankarataş

    rahmankarataş Bisikletkolik

    Kayıt:
    12 Eylül 2006
    Mesajlar:
    1.049
    Beğeniler:
    748
    Şehir:
    greek and tr
    Seviye:
    selam
    harika bir bisiklet
    ve manzara,ile
    daha bir ön pılana cıkmış
    pol pedallar





    [​IMG]
     
    sutozu bunu beğendi.