Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Ettiği küfürün arkasında duramamak!

Konu, 'Şikayetim Var!' kısmında chnkrmz tarafından paylaşıldı.

  1. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    direk konuya gireyim. saat 12:10 belki 12:15 tur yaptık yavaş yavaş geri dönüyoruz. esenler metro yolundan yukarı doğru çıkarken yanımızdan son model mercedes geçti. hemde bize küfür ederek. sonra hemen sağdan benzinliğe girdi. küfürün nedenini bilmiyoruz. yolun ortasından da gitmiyorduk sağdan tıngır tıngır gidiyorduk.

    arkadaş dedi ki şunun bi hesabını soralım bakalım derdi neymiş. tmm dedik benzinliğe girdik bizde.
    şöför koltuğunda bayan vardı. ben benzinliğe girince gördüm bayanı. yan tarafa geçtik pencereyi tıklattık.
    hanım ablamız hemen " sarhoş o ne dediğini bilmiyo sarhoş " diye atıldı.
    zaten adam da cin görmüş gibi ileriye doğru bakmaya kitlendi hareket etmiyordu.
    dedik. hanım ablaya. tamam sizin hatrınıza gidiyoruz...
    sonra gittik.

    inşallah hanım ablanın yanındaki sap akıllanmış bidaha böyle şeylere kalkışmaya kalkmaz. diye umut ediyoruz.
     
  2. Çaylaq

    Çaylaq Yeni Üye

    Yaş:
    22
    Kayıt:
    27 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    34
    Beğeniler:
    24
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Hamza A.
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    Dayak yememek için sağlam numara :):)
     
  3. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    @Çaylaq numara yaptığı iyi olmuş. karşı tepki verseydi 2 ye 1 şansı yoktu. tabi kesici delici vurucu aleti yoksa...
    varsa o bizi haşat ederdi :D
     
  4. hasanalparslang

    hasanalparslang Kıdemli Üye

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    16 Eylül 2015
    Mesajlar:
    284
    Beğeniler:
    210
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Hasan Alparslan
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    her küfür edene gidiyosanız böyle işiniz var hocam, tabi size bir hamle olduysa bilemem kendinizi de korumadan etmeyin..
     
    Serkan Mıstınoğlu bunu beğendi.
  5. Bicikl

    Bicikl Yeni Üye

    Kayıt:
    27 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    39
    Beğeniler:
    18
    Şehir:
    İzmir
    Bisiklet:
    Carraro
    Seviye:
    Bence yolunuza devam etmeniz daha doğru olurdu. Araba da sizi neyin beklediği belli değil sonuçta.
     
    Serkan Mıstınoğlu bunu beğendi.
  6. chnkrmz

    chnkrmz cimi cimi qua qua

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    16 Şubat 2014
    Mesajlar:
    6.074
    Beğeniler:
    6.454
    Şehir:
    54karya
    Bisiklet:
    Cannondale
    Seviye:
    @hasanalparslang araç benzinliğe yanaşmış gitmesek olmazdı. küfür edipte kaçanlara bişe yapamıyos tabi.
     
  7. MertAG

    MertAG TamBirTroll

    Yaş:
    24
    Kayıt:
    30 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    850
    Beğeniler:
    582
    Şehir:
    Antalya
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    Saat 12 de kafaları bulmak oda güzel numara ha! :D
     
  8. Burak_Cakir

    Burak_Cakir Kıdemli Üye

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    28 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    361
    Beğeniler:
    480
    Şehir:
    Ankara
    Adı:
    Burak Çakır
    Bisiklet:
    Ghost
    Seviye:
    @chnkrmz bisiklete binmeye başladıktan sonra duygularımı ameliyatla aldırdım. bisiklet kullanan arkadaşlar bazı durumlarda sen neymişsin abi diyorlar. bizim eşşekler bunlardan daha akıllıdır. her durumdu kendin gibi birini bulursun diyorum sadece. bunun gibi olaylarda hep aynı durumlar... daha yazsam roman olur vs vs...

    @chnkrmz bir alkol kontrolü yapsaydınız keşke :)
     
  9. Çaylaq

    Çaylaq Yeni Üye

    Yaş:
    22
    Kayıt:
    27 Mayıs 2016
    Mesajlar:
    34
    Beğeniler:
    24
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Hamza A.
    Bisiklet:
    Bianchi
    Seviye:
    abi tamam her olaya atlamican da haklısın bu konuda fakat ona sus buna sus sonra neden bisikletli eziliyo.. adamlar da bundan yüz alıyo . adam şimdi almıştır dersini mesela bidaha öyle bişe yapacanı düşünmüyorum. yada 2 kere düşünecek diyeyim.saygılar..:) @hasanalparslang
     
  10. mfurkan

    mfurkan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    7 Kasım 2015
    Mesajlar:
    349
    Beğeniler:
    249
    Şehir:
    Bursa
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    En iyisini yapmışsınız vallahi bravo :D Biraz da ders vermek lazım böyle durumlarda ;)
     
  11. ATALAY16

    ATALAY16 Forum Bağımlısı

    Yaş:
    25
    Kayıt:
    18 Nisan 2015
    Mesajlar:
    787
    Beğeniler:
    564
    Şehir:
    BURSA
    Adı:
    Fatih Mehmet ATALAY
    Bisiklet:
    Kron
    Seviye:
    abi bak sen fırsat vermiyorsun çıkartıcaksın sele borusunu eğiliceksin kulağına taak taakk bak varya medine dilencisine çevirirsiniz adamı :)
     
  12. Gixxer

    Gixxer Kıdemli Üye

    Kayıt:
    24 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    312
    Beğeniler:
    323
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Yiğit Tabas
    Bisiklet:
    Focus
    Seviye:
    Memlekette her türlü pislik insan var maalesef. Bana kalırsa benzinliğe girip adamın peşine düşmeniz bile hata belli ki kafadan hasta. Yol kavgasında silah çekip vuracak kadar rahat insanlar dışarıda ellerini kollarını sallaya sallaya geziyor, dikkatli, sabırlı ve olabildiğince sağduyulu olmak gerek.
     
    Auron Sanchez bunu beğendi.
  13. Auron Sanchez

    Auron Sanchez Le Sprinto Espanola

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    29 Nisan 2016
    Mesajlar:
    1.048
    Beğeniler:
    1.194
    Şehir:
    Isparta
    Adı:
    Ahmet Bilge Kaan AKIN
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    Aynen katılıyorum. Hele bir de Karadeniz bölgesi insanıysa :) Adamların alayında silah var, birbirlerini yan baktı diye vuran adamlar var, saçma sapan işler. Dikkat etmek lazım siz öldükten sonra hiçbir şeyin önemi kalmayacak
     
  14. Gixxer

    Gixxer Kıdemli Üye

    Kayıt:
    24 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    312
    Beğeniler:
    323
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Yiğit Tabas
    Bisiklet:
    Focus
    Seviye:
    @Auron Sanchez Karadenizliler dediğin gibi biraz kanı kaynayan insanlar ama bu iş tamamen eğitim meselesi.:) Adam gazetedeki köşe yazısını yarım saatte okuyor ama ne hikmetse ehliyet sınavlarını falan geçebilmiş (!). Sonra da bisiklet yoluna park ediyor, bisikletlileri sıkıştırıyor, motorları görmüyor ve daha türlü türlü kendini haklı çıkarmaya çalıştığı olumsuz hareketler sergiliyor. Eğitim şart bu topluma eğitim... :acpsnr::acpsnr::acpsnr:
     
    Auron Sanchez bunu beğendi.
  15. Auron Sanchez

    Auron Sanchez Le Sprinto Espanola

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    29 Nisan 2016
    Mesajlar:
    1.048
    Beğeniler:
    1.194
    Şehir:
    Isparta
    Adı:
    Ahmet Bilge Kaan AKIN
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    @Ozan Yiğit Tabaş Hocam sorma ya bugün adam sağa sinyal vermeden sağ tarafa park etmeye koyuldu, bende sağından geçiyordum o sırada tam arabanın üzerime gelmeye başladı, dört yoldu ilersi de hızlanmak zorunda kaldım depara kalktım dörtyolun orda yol benim hakkımdı karşıdan gelen arabanın birisi de aniden sola kırdı sanki hızla gelen bi bisiklet yokmuş gibi, sağdan da motorlu basıp geçiyordu arada bıraktılar beni de Allahtan hızlıydım basıp gittim. Yani hocam bunun gibi inanın gün içinde 4 5 olayla karşılaşıyorum. SAnki yol benim hakkım değilmiş gibi kornalara basmalar, el kol hareketleri yapmalar. İnsanı sinir hastası ediyorlar. İnsanlara saygı öğretilmemiş, empati yok, çıkarcılık sinsilik tavan yapmış. Üniversiteye gelen insanlar bile daha tabiri caizse "öküz" gibi anadan doğma mağaradan çıkmış gelmiş. Yazık vallahi yazık. Bak yine aklıma geldi bugün yaşadıklarım gerildim vallahi
     
    kobalamin ve Gixxer bunu beğendi.
  16. Gixxer

    Gixxer Kıdemli Üye

    Kayıt:
    24 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    312
    Beğeniler:
    323
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Yiğit Tabas
    Bisiklet:
    Focus
    Seviye:
    @Auron Sanchez sırf bu çomarlar yüzünden kendi oturduğum semtte (Ümraniye) bisiklet süremez oldum. Gerçi yollar patates tarlası gibi mtb ile giderken bile "Aha şimdi düştük" paniğine kapılabiliyor insan ama orası ayrı dava. :D Çomarlardan olabildiğince kaçmak için Tarabya-Beşiktaş gibi daha nezih semtlerin rotasını seçiyorum anca öyle bir nebze de olsa kurtulunuyor bu araba kullanabilen ayılardan. (Gerçi hepsi araba da kullanmıyor yayaların da birçoğu saygısız ve trafik kurallarını hiçe sayan insanlardan oluşuyor. Cumhurbaşkanlığı Turunda piste giren yayalar da bunun bir tür örneği hatta)
     
    Auron Sanchez bunu beğendi.
  17. Auron Sanchez

    Auron Sanchez Le Sprinto Espanola

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    29 Nisan 2016
    Mesajlar:
    1.048
    Beğeniler:
    1.194
    Şehir:
    Isparta
    Adı:
    Ahmet Bilge Kaan AKIN
    Bisiklet:
    b'Twin
    Seviye:
    @Ozan Yiğit Tabaş Vallahi en iyisini yapıyorsunuz gerilmeye hiç değmez :) Aynen yayalar da çok tehlikeli ya bugün bir de yayaya çarpıyordum. Kırmızı ışıkta otobüs durmuştu. Otobüsle ışık arasında iki araba mesafe vardı. Orası durakta değildi durak olsa hayatta otobüsün sağından geçmeyen bir insanım çok tehlikeli durağa en az 30 metre mesafe vardı. Bende hızlıydım sağından geçiyordum otobüsün ışıkların orda frenleyecektim bi baktım ki kapıyı açmış şoför millet tam inecek ben geçerken. Frene kökledim kaldırıma doğru atıldım sağa kaya kaya gittim hocam 5 6 metre kaydı alet rahat. Yani şimdi çarpsam birisi kesin yaralanacaktı. Şoför de ne diye kapı açıyor anlamış değilim orda durak yok bir şey yok yani. Çok korktum cidden durduk yere kaza yaptırıyorlar insana çok zor kurtardım :agla::agla::agla:
    Hocam keşke benim yaşadığım yerde de farklı güzergahlar olsa da Isparta denilen şehir sağa ve sola gitmekten ibaret :D sağa gidersen otogar çarşı, sola gidersen üniversite :D :D
     
  18. sallehpaul

    sallehpaul Aktif Üye

    Kayıt:
    26 Haziran 2015
    Mesajlar:
    182
    Beğeniler:
    100
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Salih AYDIN
    Bisiklet:
    Ghost
    Seviye:
    Bugün yaşadıklarımdan sonra küfür atmalarını normal karşılıyorum. Aksaraydan Topkapıya giderken Historia avmnin oralarda normal süratte sağ şeritten ilerliyorum. Malın biri arkadan korna çaldı bozuntuya vermedim devam ettim. Yanımdan geçerken öyle bir baktı ki sanki hayatında bisiklet görmemiş gibi nedir bu acaba diye bakış attı. Hani trafikte ne işin var bakışı değil yanlış anlamayın. Adam sanki bisikletin icadından haberi yoktu :koptum::koptum: Öyle bakınca bendeki sert yüz ifadesi değişti gülmeye başladım :koptum::koptum: Bu yüzden küfür eden, yol vermeyen, üstümüze süren şoförler normal geliyor artık.
     
  19. hasanalparslang

    hasanalparslang Kıdemli Üye

    Yaş:
    23
    Kayıt:
    16 Eylül 2015
    Mesajlar:
    284
    Beğeniler:
    210
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Hasan Alparslan
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    Arkadaşlar değerli büyüklerim, ne olursa olsun bisiklet sürerken size bir temas durumu olmadıktan sonra kimse ile atışmayın, onlara ders vermekten ziyade özellikle istanbul trafiğinde araç kullanırken insanların nasıl çıldırdığını biliyorsunuz, bu durumda kavga edilecek en son kişi biz bisikletliler olmalıyız.Alttan alın inanın sakin olursanız kazancınız çoğu zaman daha fazla olacaktır.
     
  20. E.E

    E.E Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    17 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    441
    Beğeniler:
    294
    Şehir:
    İstanbul
    Adı:
    Enes
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    sebebsiz küfür etmesi ayrı bir terbiyesizlik üstüne üstlük bir bayanın yanında rahatça küfür etmesi ayrı bir terbiyesizlik. Memleketin insanı bir garipleşmeye başladı..