Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Eskişehirde Üşümenin Vakti geldi Artık(13 aralık pazar)

Konu, 'Gezi, Tur ve Organizasyon Duyuruları' kısmında jemboy tarafından paylaşıldı.

  1. jemboy

    jemboy Kıdemli Üye

    Kayıt:
    26 Eylül 2006
    Mesajlar:
    392
    Beğeniler:
    683
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    Havalar iyice sogudu yeteri kadar pasalandıgımı dusunerek bu pazar kirazlı şelalesine dogru cıkıcam şimdilik iki kişi garanti birde gelmeye çalışıcak olan arkadaşımız var sadece gezme amaclı oldugunda kondisyon alt seviyede olucak hava da oldukca soguk olucak tabi gelmek isteyen arkadaşlar sabah saat en gec 08:45 te doktorlar cad. garanti bankasının önünde olsunlar yanlarına gelirken kendi yiyecekleri kadar malz. olsa yeterli kask ve eldiven şiddetle önerilir bu arada şimdide görüşmek üzere...


    bozuk_para
     
  2. Salih Çoban

    Salih Çoban Aktif Üye

    Kayıt:
    3 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    141
    Beğeniler:
    94
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Kirazlı Şelalesi Ne Taraftadır ? Bir Açıklar Mısınız ?
     
    emre güven bunu beğendi.
  3. Salih Çoban

    Salih Çoban Aktif Üye

    Kayıt:
    3 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    141
    Beğeniler:
    94
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Cevap Bekliyorum ?!
     
    emre güven bunu beğendi.
  4. jemboy

    jemboy Kıdemli Üye

    Kayıt:
    26 Eylül 2006
    Mesajlar:
    392
    Beğeniler:
    683
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    kusura bakma kirazlı şelalesi kent ormanın ordan giden yoldan 40 km içerde ogu den kent ormana giderken saga ayrılan asvalt yoldan caglan koylerinden gecip kirazlı koyune varıosun : ) donustede kalabak koylerinden gecip kızılinler tarafından cıkacagız ...
     
    emre güven ve Salih Çoban bunu beğendi.
  5. zafersidal

    zafersidal Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    21 Aralık 2007
    Mesajlar:
    950
    Beğeniler:
    666
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    geçen seneden iki resim ;)
    [​IMG]
    [​IMG]
    gelmeye çalışcam bnde abi ama söz vermiyim :D
     
    emre güven ve kron_xc4000 esk bunu beğendi.
  6. Samet Şenel

    Samet Şenel Onursal Üye

    Kayıt:
    20 Nisan 2009
    Mesajlar:
    2.246
    Beğeniler:
    846
    Şehir:
    Eskişehir
    Bisiklet:
    Bisan
    Seviye:
    Öncesi gün doğum günü kutlamam olduğu ve sızıp kalmayı planladığım için maalesef gelemiyorum :(
     
    emre güven bunu beğendi.
  7. Bilal Kurnaz

    Bilal Kurnaz Üye

    Kayıt:
    28 Haziran 2009
    Mesajlar:
    76
    Beğeniler:
    56
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    bende kuzenimle birlikte gelmeyi düşünüyorum fakat tamamen pazar günkü hava durumuna bağlı... hava durumu bu gün 4 ile 6 derece arasında pazar gününe kadar iyice düşüp 0 ile 3 derece arasında bi sıcaklık bekleniyor... yani yolda bize bi kar yağışı eşlik edebilir :) gerçi o karda yolculuk yapmanın zevki de bi başka olur ama sağlam giyinmek lazım... pazar günü bi gelsin bakarız bakalım :)
     
    emre güven bunu beğendi.
  8. kron_xc4000 esk

    kron_xc4000 esk Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    24 Şubat 2008
    Mesajlar:
    938
    Beğeniler:
    502
    Şehir:
    ESKİŞEHİR
    Seviye:
    gelmeye çalışacağım selçuk abi. bu arada kondüsyon tavan yaptı bu aralar :D
     
    emre güven ve Salih Çoban bunu beğendi.
  9. Salih Çoban

    Salih Çoban Aktif Üye

    Kayıt:
    3 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    141
    Beğeniler:
    94
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Anlaşılan Tüm Sevdiğim Abilerim Orada Olacak Bende Gelmeye Çalışacağım . Fakat Gelememe Durumumda Var . Ayrıca O Gün İçin Bisiklet Bulmam Gerekecek . Yolun Tamamı Asfalt Mı Olacak ? Ona Göre Yol Bısıkletıyle Gelmeye Calısırım .
     
    emre güven bunu beğendi.
  10. Dinçer ÜNSAL

    Dinçer ÜNSAL Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    910
    Beğeniler:
    532
    Şehir:
    Bursa || İzmir
    Seviye:
    Tamamının asfalt olması lazım.Geçen seneki bisikletden birisi yol bisikleti....
     
    emre güven bunu beğendi.
  11. zafersidal

    zafersidal Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    21 Aralık 2007
    Mesajlar:
    950
    Beğeniler:
    666
    Şehir:
    istanbul
    Bisiklet:
    Scott
    Seviye:
    [​IMG]
    kısa bi bölümde toprak yol var ama yürüme mesafesinde Selçuk Abi yol bisikleti kullanıyor zaten sende yolla gelirsen sorun olmaz ;)
     
    emre güven ve Salih Çoban bunu beğendi.
  12. Bülent Onutkan

    Bülent Onutkan Bisikletkolik

    Kayıt:
    17 Eylül 2006
    Mesajlar:
    1.230
    Beğeniler:
    969
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Bende gelmek ısterdım :(:(:(:(:(:(:(
     
    emre güven bunu beğendi.
  13. seker26eses

    seker26eses Üye

    Kayıt:
    7 Eylül 2009
    Mesajlar:
    69
    Beğeniler:
    22
    Şehir:
    eskişehir
    Seviye:
    aynen ordayım usumek lazım bıraz ya ayrıca pazar gunu yagmurda gozukuyo yagmurluları olanların yanlarına alsın :D:D:D
     
    emre güven ve Salih Çoban bunu beğendi.
  14. Salih Çoban

    Salih Çoban Aktif Üye

    Kayıt:
    3 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    141
    Beğeniler:
    94
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Sanırım Fazla Soru Sordum Fakat Bır Soru Daha Sormak Istıyorum :)

    Oradan Dönüş Ortalama Saat Kaç Gibi Sonlanacaktır ?
     
    emre güven ve seker26eses bunu beğendi.
  15. esbike_gokay

    esbike_gokay Kıdemli Üye

    Yaş:
    31
    Kayıt:
    8 Haziran 2005
    Mesajlar:
    278
    Beğeniler:
    200
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Güzel bir aktivite tebrik ederim...
     
    emre güven ve Salih Çoban bunu beğendi.
  16. Dinçer ÜNSAL

    Dinçer ÜNSAL Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    910
    Beğeniler:
    532
    Şehir:
    Bursa || İzmir
    Seviye:
    Ben de gelebilirim belki... ;)
     
    emre güven bunu beğendi.
  17. emre güven

    emre güven Kıdemli Üye

    Kayıt:
    28 Eylül 2009
    Mesajlar:
    371
    Beğeniler:
    889
    Şehir:
    İstanbul/Beyoğlu/Kasımpaşa....
    Seviye:
    eskişehirli pedalsörler yolunuz acık olsun.kış moduna iyi girin valla.yagmurdan korkulmaz ama ıslanınca o esen rüzgarı yemek insanı hasta yapıyor gercekten.

    Allah'a emanet olun
     
    Salih Çoban bunu beğendi.
  18. Dinçer ÜNSAL

    Dinçer ÜNSAL Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    910
    Beğeniler:
    532
    Şehir:
    Bursa || İzmir
    Seviye:
    Çok kötü yağmur yağıyor....
    Bakalım sabaha ne olcak...
     
  19. Dinçer ÜNSAL

    Dinçer ÜNSAL Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    910
    Beğeniler:
    532
    Şehir:
    Bursa || İzmir
    Seviye:
    Gezi var mı acaba?
     
  20. Salih Çoban

    Salih Çoban Aktif Üye

    Kayıt:
    3 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    141
    Beğeniler:
    94
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    Maalesef Ki Geziye Katılamadım ! Fotoğrafları Merakla Bekliyorum :)