Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Eskisehir 23/07/2005 Kampli Aktivite

Konu, 'Gezi, Tur ve Organizasyon Duyuruları' kısmında Murat CER tarafından paylaşıldı.

  1. Murat CER

    Murat CER Onursal Üye

    Kayıt:
    11 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.072
    Beğeniler:
    1.264
    Seviye:
    merhaba arkadaşlar;
    23/07/2005(c.tesi)-24/07/2005(pazar) tarihlerinde Eskişehir'de faaliyetimiz var.

    cumartesi günü saat 16:00'da Karpuzcu'da buluşuyoruz ve Porsuk Barajı yönüne hareket ediyoruz.yaklaşık 50km. yol aldıktan sonra kampımızı kuruyoruz ve pazar günü Eskişehir yönüne harekete geçiyoruz.muhtemele kamp yeri Hasırca Kamp alanı yakınlarında olacaktır...

    Katılımcıların kamp malzemelerinin bulunması aktivitenin gerçekleşmesi için zorunluluktur.
    çadır, uyku tulumu, yeterli yiyecek, yiyeceği tüketecek araç-gereç v.b...

    Hareket saati konusunda sıkıntısı olanlar, faaliyet hakkında ayrıntılı bilgi almak isteyenler Bülent YILDIRIM'dan ayrıntılı bilgi alabilirler 0 535 695 77 57

    Buluşma Noktası; KARPUZCU : Kütahya Caddesinde TMO silolarını geçtikten hemen sonraki trenyolu geçidinin karşısı....Köprü ile taksi durağı arasında...

    İletişim ve bilgi için ikinci bir yol : muratcer@hotmail.com (MSN messenger)
     
  2. dreamerclown

    dreamerclown Yeni Üye

    Kayıt:
    11 Haziran 2005
    Mesajlar:
    16
    Beğeniler:
    0
    Seviye:
    selam murat abi ben yarın geliyorum cenapla konuştum belki gelebilirim dedi ben yarın onla haberleşceğim yarın gerüşmek üzere keyifli bi gezi olması dileğiyle... :)
     
  3. Murat CER

    Murat CER Onursal Üye

    Kayıt:
    11 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.072
    Beğeniler:
    1.264
    Seviye:
    :boese157: :boese157: :boese157: :boese157: :boese157:

    :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

    :Skull-175 :Skull-175 :Skull-175 :Skull-175 :Skull-175

    sen geleceksin diye buluşma noktasına ikitane uyku tulumu taşıdım...neyse ki Bülent abinin evi buluşma noktasına yakın da çadırın üst tentesi ile tulumun birini orada bıraktım.

    şimdi anlıyor musun
    neden insanlar bulduğu 1 yda 2 kişi ile hemen kaçıyor, faaliyetini patlatıyor???


    işte bu yüzden...sağlam, bildiği 1-2 kişi faaliyet yapmak için yetiyor...

    Teşekkürler Bülent abi,teşekkürler Devrim.
    çok yakında yazı ve fotoğraflar postlanacaktır..
     
  4. dreamerclown

    dreamerclown Yeni Üye

    Kayıt:
    11 Haziran 2005
    Mesajlar:
    16
    Beğeniler:
    0
    Seviye:
    ya özür dilerim ben bülent abiye mesaj yolladım ama nedenini bilmeden suçlaman yanlış bence ben bütün gün hastedeydim insanın annesi hastaneye kaldırılınca bazı şeyleri zamanında yapamıyor ben gene özür dilerim kusura bakma özür dilerim genede genede çoközür...
     
  5. dreamerclown

    dreamerclown Yeni Üye

    Kayıt:
    11 Haziran 2005
    Mesajlar:
    16
    Beğeniler:
    0
    Seviye:
    ben bi daha ve bi daha özür dilerim kendimi böyle tanıtmak istemezdim böyle bir olayla denk gelmesi benide üzdü özür dilerim genede sendençok özür dilerm suç benim annem hastaydı kusura bakma.bu kadar yere bu kadar mesaj attım gelmeyecek olsam atmazdım....
     
  6. Murat CER

    Murat CER Onursal Üye

    Kayıt:
    11 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.072
    Beğeniler:
    1.264
    Seviye:
    volkan; ben gelmediğin için kızmıyorum. koordinasyonu sağlamaya çalıştığım halde gelmeyeceğinden en son benim haberim olduğu için kızıyorum...uyku tulumu konusuna kızıyorum.....

    neyse bunları dert etme...bir daha ki faaliyette yüz yüze tanışırız...
    bu arada umarım annenin sağlık durumu nasıl? umarım atlatmışsınızdır..

    Kendine iyi bak..
     
  7. dreamerclown

    dreamerclown Yeni Üye

    Kayıt:
    11 Haziran 2005
    Mesajlar:
    16
    Beğeniler:
    0
    Seviye:
    saol daha iyi çıkardık zaten p.tesi umarım tanışırız senin telefonunnu telefonuma kaydedemedim 4 çalışmadığı için ondan bülent abiye yolladım özür dilerim
     
  8. Ergün Gündoğar

    Ergün Gündoğar Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    13 Eylül 2004
    Mesajlar:
    679
    Beğeniler:
    216
    Şehir:
    Tuzla - İstanbul
    Seviye:
    Geçmiş olsun Dreamer.. Lütfen birbinizi kırmayın, zaten az olan bisikletçiler birbiriyle anlaşamazsa iyice azalır. Hoşgörüne sığınarak özür dilemiş, birlikte daha iyi turlarda görüşmek dileğiyle..
     
  9. Murat CER

    Murat CER Onursal Üye

    Kayıt:
    11 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.072
    Beğeniler:
    1.264
    Seviye:
    merhaba arkadaşlar;
    fotografları biraz düzenlemek gerekti.pixel ve kb. yönünden kısıtlara uymak adına..

    faaliyete çağrı mesajında da olduğu gibi 16:00da başlayacaktık.ama baktık ki (her faaliyette olduğu gibi) "sen-ben-bizimoğlan"dan oluşan katılımcılar olarak önceden de faaliyetler yaptığımız Bülent Abi, Devrim ve ben varız...biz de hazırlık sürecini uzattık..sanırım 16:30 civarında yola çıktık.

    şehirden çıkamadan ekmek-su-içecek gibi zorunlu durmalar nedeni ile yaklaşık 3 kısa mola verdik.hatta kendi aramızda bu duruma biraz da gülüştük...

    son mola (ocak için) benzin almak için verildi ve ardından motivasyonu toparlayıp düştük yola.amacımız ilk mesajda da belirtildiği gibi Porsuk Barajına uğrayıp, gece kamplamak ve pazar günü şehre dönmekti.seçtiğimiz rotanın güzelliği ise dönüş yolunun aynı rotadan olmayıp 70km.lik bir O çizerek faaliyeti tamamlamaktı.

    düştük Kütahya yoluna.yolda bir inşa çalışması.asfaltın sağ yanı kilometrelerce altyapısı tamamlanmış, silindirlerce düzeltilmiş ve trafiğe henüz açılmamış.bizim için büyük nimet tabii.neredeyse asfalt kadar rahat ilerlenebiliyor ve yanınızdan hiç otomobil geçmiyor...yaklaşık 28km. sonra sola dönüp "Porsuk Barajı" tabelasına riayet ediyoruz.yol artık köy yolları.stabilize..1-2km.sonra Mollaoğlu Köyünde çeşme başında çekirdek eşliğinde soluklanma ve derin bir muhabbet.ardından tekrar yoldayız..kısa etaplar halinde tırmanışlar ve ardından birkaç kilometre boyunca Porsuk Vadisine iniş.vadiye inerken ben dişsiz olduğu için, devrim ince olduğu için lastiklerimize çok güvenemeyip yavaş ilerliyoruz.Bülent Abi koptu gitti :) tutabilene aşk olsun derken bir virajdan sonra sağda durmuş oyalanırken görüyoruz, sağdaki dar tali yolu gösterip "size bir doğa harikası göstermek istiyorum" diyor.giriyoruz sağdaki yola 50-100m. gidip bisikletleri bırakıyoruz.25-30m.yürüyoruz ağaçlar arasında.ve önümüze üçüncü ve dördüncü fotoğraftaki dev çukur çıkıyor.birkaç fotoğraf.biraz gözlem biraz muhabbet..ardından tekrar istikametimize yol alıyoruz.artık porsuk baraj bendi altındayız.kapaklar her zamanki gibi az açık..ama gümbürdemeye yeterli...sert bir rampanın ardından baraj bendi seviyesine çıkıyoruz.bekçi Bülent Abi ile kanka olmuş artık.koyu muhabbete başladılar bile.az önce uğradığımız doğa harikası göletin önceden magnezit madeni olduğunu ve kar-yağmur suları ile dolduğunu öğreniyoruz.çay ikramının ardından havayı karartmadan tekrar yola devam biraz daha yükseliyor yol, yani rampa..ardında da Akkaya Köyü yoluna bağlanıyoruz.yola birkaç gün önce mıcır dökülmüş...yokuş aşağı ama gevşek zemin..Devrim ve ben önceki kaygılarla çok hızlanmamaya çalışarak iniyoruz.ki bülent abi gözükara ilerliyor.bir de devrim'de ve bende burnu açık sandalet var ve "lastikten seken taşlar epey can yakıyor" diyor devrim, biz de hızlanmıyoruz. eğim sona erdiğinde atık düzlüğe geldiğimizde mıcırlı sektör bitiyor ve eski asfalta kavuşuyoruz.bisiklet sanki kendisi akıyor..yol kenarında budanmış meşeler var ve kaderlerine terk edilmişler.biz de birer ikişer takıyoruz bisikletin peşine koca dallardan.akşama köfte var menüde :D kömür taşımadığımız iyi olmuş..kamp yerimize ulaşıyoruz (40.km.).akşam muhabbeti, yemek, ardından uyku...gece bir ara bisikletli sesleri duyuyorum sanki "bunlar onlar mı?" gibi konuşuyorlar,zincir sesine benzer sesler çalınıyor kulağıma...uğramıyorlar ve devam ediyorlar..sabah Devrim'in de aynı sesleri duyduğunu öğrenince akıl sağlığımdan şüphelerim ortadan kalkıyor..sabah erken kalkıyoruz.tekrar 1-1,5 saat uyuyoruz..kahvaltının ardından yola çıkıyoruz.yenisofçadan sonra gökçekısık köyü var yol üzerinde...gökçekısık'ı geçtikten sonra yolun berbat olduğunu toz bulutunu görünce hatırlıyorum.sorunsuz olarak kızılinler köyüne ulaşıyoruz...çeşme başında su ve erik molası..köylülerle sohbet ederken Sıraç geliyor Eskişehir yönünden.o da Musaözü Barajına gidecekmiş...laflıyoruz.."eskiden beraber binerdik" serzenişleri karşılıklı...molayı bitirip yola devam ediyoruz.rampada vakit kaybetmemek için eski yolu kullanıyoruz ve şehre ulaşıyoruz (70.km.)

    çok fazla fotoğraf çekemedim.ama ekledim olanları da...
     
    omer_26 bunu beğendi.
  10. Murat CER

    Murat CER Onursal Üye

    Kayıt:
    11 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.072
    Beğeniler:
    1.264
    Seviye:
    yukarıdaki ilk iki fotoğraf bahsettiğim terk edilmiş madenin yerine oluşmuş gölet.
    üçüncü foto kamp yerimiz ve çadırlarımız.
    dört-beş-altı kahvaltı hazırlığı.
    yedi ise minik ziyaretçimiz..
    sekiz ve dokuz ise Yenisofça köyünde yol kenarındaki devekuşu çiftliğinde...

    Bülent Abi (kırmızı kasklı) ve Devrim (mavi kasklı) teşekkürler....
     
  11. Altu

    Altu Üye

    Kayıt:
    30 Mart 2005
    Mesajlar:
    54
    Beğeniler:
    12
    Şehir:
    Eskişehir
    Seviye:
    e hani sen yoksun yauv?
     
  12. dreamerclown

    dreamerclown Yeni Üye

    Kayıt:
    11 Haziran 2005
    Mesajlar:
    16
    Beğeniler:
    0
    Seviye:
    şimdi dahda üzülüyorum böyle bi turu kaçırdığım için :(........
     
  13. Murat CER

    Murat CER Onursal Üye

    Kayıt:
    11 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.072
    Beğeniler:
    1.264
    Seviye:
    ya maalesef..aynı şeyi kaç sefer aktivite esnasında ben de söyledim.bi kaç tane de beni çekin dedim.tamam falan denildi...ama şehre dönünce "eee hani beni de çekecektini?" demekten alamadım kendimi :)
     
  14. Murat CER

    Murat CER Onursal Üye

    Kayıt:
    11 Ekim 2004
    Mesajlar:
    2.072
    Beğeniler:
    1.264
    Seviye:
    yakında bi tekrar daha geçeriz dert etme...
    hem parkur hem kamp yeri çok uygun...
     
  15. dreamerclown

    dreamerclown Yeni Üye

    Kayıt:
    11 Haziran 2005
    Mesajlar:
    16
    Beğeniler:
    0
    Seviye:
    tamam bekliyorum:)