Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Eski aşka dönüş hikayesi !

Konu, 'Ege Bölgesi' kısmında bugsy tarafından paylaşıldı.

  1. bugsy

    bugsy Aktif Üye

    Kayıt:
    24 Nisan 2008
    Mesajlar:
    109
    Beğeniler:
    244
    Şehir:
    İzmir - Karşıyaka
    Seviye:
    Arkadaşlar hepinize selamlar,

    İzmir Karşıyaka dan Murat ben,uzun yıllar önce terk etmek zorunda kaldığım 2 tekerime dün itibariyle yeni bir başlangıç yaptım.

    İlk bisikletim 89 yılı ve Rocky bmx , o dönem çok popüler bi makine ama gel görki o yıllardaki boy ortalamam beni onunla 1 sene kadar götürebildi.

    Ama gerçekten ilk düşmelerimi (ki sağlam düşmelerdir) ,ilk zıplamalarımı ,ilk hoplamalarımı yaptığım sağlam bir dosttumdu.

    Ve sene 90 , o dönem için alternatif markalar şimdiki gibi değildi tabii ki ,Bisan (daha el değiştirmemiş Bornova -Ağaçlı yolda ki esrarengiz binasında) ve Beldesan (daha yama ekini almamış oda) ve diğerleri Rocky,Rambo ...Vb markalar.

    O sene bir beldesan-prestige aldılar bana,12 vites kemikli bir makine yarı dağ - yarı yarış tadında bişey,üzerinde hangi moddaysan oda sana uyardı yani.

    Tam 5 sene gitmediğimiz yer kalmadı (izmir içi ve çevresi) sabah çıkıp (yaz dönemi tabii ki) aksam dönmelerimiz bir klasikti ve en keyif aldığım zamanlardı.

    Tabii okul sonrası iş güç karmaşasında birbirimizi terk ettik,önce ben onu sonra da o beni (bi eskürbacıyla kaçtığı rivayet edilir)

    Ve yıllar sonra hep aklımda olan bu sene bu yaz yeniden dönücem diye diye planlar yapıp hep bir bahane arkasına takılıp erteleyip durdum, ta ki düne kadar.

    Kararımı çoktan vermiştim, hemen hemen tüm forum sitelerine girdim ve ben ne yapmak istiyorum ve neyle bir başlangıç yapmalıyım sorusuna cevap aradım.

    Her şey,tabii ki benim kanımca Sedona - Borla'yı gösterdi bana.Bu fiyata alınabilecek en iyi başlangıç makinası.

    20 kadro ve siyah renkte bir makinam var artık.İlk teslim aldığım dakikalardaki sevincimi ve heyecanımı görmenizi isterdim. (baya bi saçmaladım ama, yıllar sonra ilk kullanış tabii ki doğal)

    İlk gün tecrübem, (teslim alırken sigma-906 km taktırdım)

    Her yere pedallama çabasındayım,ama değişen bir şeyler var sanırım bende (hala evde düzgün bir oturuş pozisyonunu yakalayamıyorum, kötü bir acı var hala) tabii kimse bana ilk gün 30 km yap demedi..

    vites sisteminin hala çalışır olması şaşırtıcı , 1 ayda yapılan total değişimi 1 sürüşe sığdırdım nerdeyse (yıllar içinde teknolojide değişmiş ben napayım)

    Tek ağrıyan yer dışında herşey çok keyifli,ama sanırım zamanla alışıcaz o sele yede (bu arada yıllar selelerin boyutunu da almış götürmüş,avucum kadar bişeyin üzerinde oturmaya çalışıyosunuz)

    Yıllar sonra tekrar dönmek ve onunla pedallamak çok güzeldi,

    Yakında yeni sürüş deneyimlerimle görüşmek üzere, Sevgiyle Kalın.
     
    Petite ve @ R D @ bunu beğendi.
  2. Saruz26

    Saruz26 Kıdemli Üye

    Kayıt:
    21 Nisan 2008
    Mesajlar:
    274
    Beğeniler:
    253
    Seviye:
    devamının gelmesi dileğiyle
     
    bugsy bunu beğendi.
  3. bugsy

    bugsy Aktif Üye

    Kayıt:
    24 Nisan 2008
    Mesajlar:
    109
    Beğeniler:
    244
    Şehir:
    İzmir - Karşıyaka
    Seviye:
    Herkeze yeniden Selamlar,

    İlk günkü yapılan yol dan sonra mecburi (ağrılı bölge :) )verilen 1 günlük ara, ve dün aksam kaldığımız yerden devam.

    Aksam 20:30 gibi karşıyaka da biraz turladıktan sonra bostanlı iskeleden karşıya geçmeye karar verdim.

    İskele'ye yaklaşırken önümde 4 kişilik bir grup belirdi.İskele de vapurun yanaşmasını beklerken bisiklet dostlugu adına sohbete basladık.

    Onlar da benim gibi uzun yıllar dan sonra geri dönüş yapanlar dan,vapurumuza binip karşıya geçerken koyu bir sohbette basladı bu arada.

    Vapur dan inmeden önce güzergahımızı belirledik Üçkuyular-Özdilek, Özdilek-Alsancak,bu arada 5 kişilik mini bir grubumuz olunca gaza gelip öncü ve artçı bile belirledik:)


    Ama şöyle bir hata vardıki öncü ben olmustum ve pek arkamı kontrol etme alıskanlıgı edinmemiştim.Yola cıktıktan 5 dakika sonra öncü grubu kaybetmişti:)



    Aslında tercih nedeniyle diyelim buna ; yolu bilen bilir, dış yol çakıl toprak yoldur,içteki yol asfalt olandır (üçkuyular-özdilek arası) ben asfaltı tercih ederken ,grubun kalanı diğer yolu tercih etmiş.

    Ama sonuç olarak her birimiz doğru istikamette ilerliyomuşuz :) Sonra ben onları buldum ve yolumuza devam ettik.

    Özdilekte bi 15 dakika ara,geri dönüş üçk. iskelede bi 10 dak. mola (gruptaki bayanlar da kondisyon zayıf o yüzden )

    Ve üçk. iskele - konak arasına da karataş civarında bi molayla da devam ettik:)
    (acelemiz yok sonucta bi grup gezisi)

    Bu arada sizlere yazdıgım ilk günkü maceramdaki kötü ağrıdan eser yok hatta bi ara selem o kadar rahattı ki hiç ayakta yol almadım (çook ilginç ,insan zamanla her acıya alışıyo lafı bunun içinde geçerliymiş demekki:) )

    Pasaport ve alsancak geçişlerinden sonra (buralarda mola yok artık) alsancak iskelede 00:15 vapurunu bekliyoruz,

    Yapılan bu keyifli yolculuktan sonra tek hayalim evime gidip güzel bir duş almak ve huzur içinde uyumak, ama bu hayalim çalan telefonumla tam bir kabusa dönüşüyor.(Karşıyaka da sular kesik ,sabah 10 da geliceği rivayet ediliyor)

    Bu haber üzerine Karşıyaka daki süs havuzlarındaki suların ne derece temiz oldugunu gruba tartışma konusu olarak açtım.(ki çıkan sonuca göre orda dusu alıp eve geçeyim:)

    Çıkan sonuc ,tuzlu bir şekilde yatıp uyumanın daha sağlıklı olacağı yönündeydi,:)


    bi ara grupla ne yesek, ne içsek muhabbetti yaparken kendimizi Kıbrıs Şehitlerin deki İstanbul Kokoreçte bulduk:)


    Benim dışımda herkez çeyrekleri götürürken,(aksam yemeginden sonra yeme olayım çok nadirdir,ki gece 12' de asla) bende bu gecenin anısına onları görüntülemeye çalıştım. (net çekimler olmadı ama)

    Vapuru kaçırma dan alsancak iskeleye attık tekrar kendimizi,ve dönüş yolculugu basladı.(Vapurda sigara yasagı sebebiyle şekilden şekle giren ben bi ara makinamın yanına çöküp,sırt sırta vererek bu durumu da aştık:) )

    Karşıyaka İskele den çarşıdan devam seçeneği çarşıda yapılan kazı çalışmaları nedeniyle ara sokaklardan devam etti,

    Güzergahta ilk ev öncünün (bendeniz) oldugundan beni bırakan grubum benden yoksun yollarına devam ettiler.

    2.yol tecrübem adına güzel bir geceydi,(ama şunu öğrendim ki gece sürüşleri için acilen ışıklanma olayına geçmem lazım,makina siyah bende öle giyinmiş sayılırım tam ölü nokta oluyor)

    Yeni maceralar da görüşmek üzere, Sevgiyle Kalın.
     
    Petite ve @ R D @ bunu beğendi.